Wat bedoel je met goede passes geven? Ik ren meestal met een speler over de vleugel en probeer dan een mooie voorzet in de zestien te geven, met .
Wil je crosspasses geven, dus van die hoge ballen van de ene zijlijn naar de andere? Of wil je voorzetjes geven? Die twee moet je met doen. Wil je een hoge steekpass over de verdediging geven, doe je dat met + . Je kan hiervoor ook gebruiken, maar dan is het veel handmatiger dan met + . Ik gebruik zelf omdat je (na veel oefenen) de bal dan precies over de verdediging kan leggen waar je wilt .
Eigenlijk voor het eerst dat ik het een beetje uithoud met Fifa (managermode) maar na 4 jaar bij Az, 1x landskampioen te zijn geweest, ben ik een 4enhalve ster manager, nu zou ik graag eens naar het buitenland gaan, maar nog steeds geen enkele aanbieding geweest. Is dat normaal dat je zo weinig keus krijgt voor nieuwe clubs?
Misschien een seizoen bij PSV en Ajax managen en dan kampioen worden? Via topclubs krijg je meer interesse .
Heeft iemand tips om tescoren ben er een tijdje uit geweest en nu scoor ik geen pepernoot meer ahhhhh . TnXXXX guys ps Luckie er zit een vlek waar je signature hoort testaan LOL
Soms, de enige trucjes die ik gebruik zijn meestal heel simpele zoals de roulette of de heel to heel, zijn meestal ook het meest effectief.