Ik heb Aguëro bij Manchester City, Wijnaldum/Strootman/Mertens bij PSV en Sanchéz bij Barcelona ja. Als ik een team kies, wil ik wel het échte team hé . Als je nu wilt, zeg het maar .
Ja prima hoor, ik pak gewoon de teams die ik heb staan dan. Ik kom nu wel. edit; Ik pas ze wel ff aan edit2; Je bent offline?
Net drie potjes gespeeld tegen Daz, altijd leuke tegenstander! Gezellig, maar ook erg goed! Daz vs Siemen PSG 0 - 3 PSV Real Madrid 3 - 2 Barcelona Zweden (p) 1 - 1 België Leuke potjes!
Als je nieuw bent met fifa, zal je dan niet eerst is proberen het spel onder de knie te krijgen voordat je allemaal trucjes gaat proberen? Verder om antwoord op je vraag te geven 1) je doet trucje niet goed of 2) die speler is niet in staat om dat trucje te doe ivm te lage skill moves.
Probeer in de Arena (waar je één op één met de keeper mag schieten etc) het trucje te doen, oefen op de beweging met je hand. De roulette is niet moeilijk, dus die moet je zo geleerd hebben! Het enige wat je moet kunnen is een draaiende beweging (cirkel) maken met je en inhouden . Daarnaast moet de speler ook minimaal voor skill moves drie sterren hebben, denk ik. Misschien ook twee, of vier. Iemand vandaag een potje?
Net een paar leuke potjes gespeeld tegen JoJo, ging redelijk gelijk op. Ik had meestal wat meer kansen, maar ik was over het algemeen zeker niet beter. Was tof! Siemen vs JoJo PSV 1 - 0 Ajax Kansen: 20 - 1 Liverpool 1 - 0 Tottenham Twee vrije trappen op de lat, kut Gerrard AC Milan 2 - 1 Villareal Hele lelijke goal van mij; keeper wilt uitschieten, ik loop ervoor.. Argentinië 1 - 0 Duitsland Op zo'n Duits gewonnen, 85' minuut. Messi is baas. Barcelona 1 - 3 Manchester United Zeer goede wedstrijd van JoJo, weinig tot geen kans om door zijn verdediging te komen. Mijn Messi, Villa en Sanchéz lukte het niet om langs Vidic, Ferdinand en Evra (en Rafael, nja) te komen. Leuke potjes! Iemand zin in potje vanavond?
Haha, nee dan maar niet. Mijn broer (en ik) hechten altijd wel wat waarde aan onze punten (gewoon, omdat 't leuk is om hoog te hebben), en aangezien ik nogal belabberd speel na vier weken geen FIFA aangeraakt te hebben, doe ik dat liever niet. Misschien komende week nog een keertje . Ik was zeer scherp in het afmaken .
Hmmmm oké jammer. Maar goed, eigen keuze natuurlijk. Ik speel liever tegen mensen met 6.500-7.000 dan verlies ik niet zoveel als ik verlies en krijg ik nog een fatsoenlijk aantal.