Ik heb de laatste tijd veel problemen met connecten met de EA servers.. Ik moet eerst FIFA11 opstarten en dan iedere keer minimaal 15 minuten wachten totdat ik eindelijk kan connecten. Hebben meer mensen hier last van? Verbinding maken met xbox live gaat wel prima.
Er is een FIFA toernooi op m'n school. Doen 64 mensen aan mee, als je wint krijg je FIFA 12. Denk zelf dat ik een erg goede kans heb, heb rond de top 100 van NL gestaan. Helaas is het wel op de PS3 maarja. Maandag de eerste ronde spelen.
Triest dat mensen in FIFA 11 nog naar het Dashboard quitten in de laatste minuut omdat ze met 1-3 achter staan...
Tja, zijn dezelfde spelers ieder jaar. Zal altijd zo blijven, want ik zie EA niet snel hier iets aan doen.
Ik vind het niet zo erg meer hoor. Was er al aan gewend toen iedereen nog 11 speelde, maar nu is 12 al langer dan een halfjaar uit en nog steeds quitten ze. Misschien na m'n examens FIFA 12 maar eens kopen. Wel jammer dat de demo niet meer te downloaden is op LIVE... Jammer, want volgens veel mensen is 12 anders dan 11 en nu kan ik het niet uitproberen.
Nee, die zijn ook allemaal bij 11 gebleven en willen ook naar 12 gaan. Ik heb het al gevraagd in het 'Leen een game' topic. Als het daar niet lukt kopen we 'm gewoon allemaal.
Nog mensen die Fifa 11 spelen? Ik heb wel zin in een normaal potje. Ik word namelijk gek van mensen die weggaan als ze achter staan. Wellicht dat we ook samen wat achievements kunnen halen of als iemand me wil helpen. Graag!