1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 11 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 14 mrt 2011.

  1. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Tnx siemenn, die vergas in zocht ik. Die zie je vaak.
     
  2. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Toch niet normaal hoe slecht die gasten waar ze tegen spelen verdedigen ?? :eek:
     
  3. PimLadenn

    PimLadenn Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    Same =(. Router resetten wil nog wel eens helpen. Ookal ligt dit aan EA en niet aan je router.
     
  4. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de laatste tijd veel problemen met connecten met de EA servers.. Ik moet eerst FIFA11 opstarten en dan iedere keer minimaal 15 minuten wachten totdat ik eindelijk kan connecten. Hebben meer mensen hier last van? Verbinding maken met xbox live gaat wel prima.
     
  5. Feyenoord 12

    Feyenoord 12 Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had daar gister ook last van, ook met MoH. zou wel aan EA liggen dan
     
  6. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is een FIFA toernooi op m'n school. Doen 64 mensen aan mee, als je wint krijg je FIFA 12. Denk zelf dat ik een erg goede kans heb, heb rond de top 100 van NL gestaan. Helaas is het wel op de PS3 maarja. Maandag de eerste ronde spelen.
     
  7. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Triest dat mensen in FIFA 11 nog naar het Dashboard quitten in de laatste minuut omdat ze met 1-3 achter staan... :emo:
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Tja, zijn dezelfde spelers ieder jaar. Zal altijd zo blijven, want ik zie EA niet snel hier iets aan doen.
     
  9. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het niet zo erg meer hoor. Was er al aan gewend toen iedereen nog 11 speelde, maar nu is 12 al langer dan een halfjaar uit en nog steeds quitten ze. :p

    Misschien na m'n examens FIFA 12 maar eens kopen. Wel jammer dat de demo niet meer te downloaden is op LIVE... Jammer, want volgens veel mensen is 12 anders dan 11 en nu kan ik het niet uitproberen.
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Geen vrienden met fifa12?
     
  11. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, die zijn ook allemaal bij 11 gebleven en willen ook naar 12 gaan. :lol:

    Ik heb het al gevraagd in het 'Leen een game' topic. Als het daar niet lukt kopen we 'm gewoon allemaal. :)
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    12 zal nu al wel afgeprijsd zijn toch? Zo niet, wacht dan op 13 haha.
     
  13. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Nog mensen die Fifa 11 spelen? Ik heb wel zin in een normaal potje. Ik word namelijk gek van mensen die weggaan als ze achter staan. Wellicht dat we ook samen wat achievements kunnen halen of als iemand me wil helpen. Graag!
     

Deel Deze Pagina