Jammer dat aan het aan het eind focking belabberd ging. 3/4 wedstrijden verloren door het falen van die kut CPU spelers.
Boys, We moeten (vind ik(a) ) even het een en ander duidelijk krijgen. De selectie: wie van de huidige groep blijft, en wie gaan er eventueel weg? Wat word de naam in FIFA12? houden we NZR, gaan we terug naar het orginele Rillion of krijgen we wat anders? Weten we al in welke tenues we gaan spelen in FIFA12? Waarom wil ik dit allemaal weten vragen sommige van jullie je nu af. Alpine en ik spreken elkaar ook regelmatig via ping, en eigenlijk wouden we het dit jaar al maar het kwam er niet van, dus willen we volgend jaar ook ons eigen homepage hebben. Een website voor enkel alleen onze club dus. Aangezien we ons toch willen mengen in de top willen we tegelijkertijd ook gaan professionaliseren. p.s. Stadionnaam & Standbeeld blijven behouden in 2012 als eerbetoon aan onze clublegende CheesieUnion. Gelijk wil ik zeggen dat ik ben voor een compleet nieuwe clubnaam: C.U.U. FC CheesieUnionUnited FC
check deze ff dan : http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/92402807 Wel verloren maar deze goal telt voor 3.
Fifa 11. 1000/1000 Nu wordt het echt tijd voor Fifa 12, mij maakt de naam niet uit. Rillion klinkt wel origineler.
Dan word het FC Rillion . Paribus winnaar NZR Competitie Paribus is winnaar van de NZR competitie na een fantastische overwinning op Donny NL (2-0). Paribus heeft 3 punten gepakt en mag de NZR beker in ontvangst hebben. Gefeliciteerd Paribus je hebt het verdiend ! P.S Hoe kan ik je de beker opsturen ?
Ik ben er blij mee hoor. \o/ Zit overigens nog te genieten van mijn vakantie in Madeira. Ben volgende week weer terug. Maar dan moet ik ook onze nieuwe auto ophalen: Seat Ibiza. Dan is het alweer bijna tijd voor Fifa 12. Ik stem ook voor FC Rillion als naam. Of FC Futebol...
We zijn weer bezig om terug te gaan naar de 7000 punten. We zitten nu op 6800 punten en laten we hopen dat we voor FIFA 12 de 7000 kunnen halen