1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fifa 11] FC Rillion

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Kwakmannie, 26 okt 2010.

1. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ik vond het eigenlijk wel prima gaan hoor. Af en toe een paar potjes verliezen vind ik helemaal niet erg, want over het algemeen winnen we veel meer dan we verliezen. We zitten/zaten niet voor niets in divisie 1. :+

Ik ben vanmiddag en vanavond in ieder geval online Donny. :)

2. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @bryan: je weet dat bij FC Initium een goede sfeer is en dat er daardoor wedstrijden worden gewonnen, ook onze any zijn geen bazen zoals bij rillion. Je hebt gisteren kunnen zien en aanvoelen hoe het is om in zo'n team te spelen. Met viktor en Patrick en Martijn als any en de rest op z'n vaste plaats gaan we de top van Nederland zeker halen ! Als jij dan een toptransfer gaat maken moet meneer Alpine niet zeuren maar aan zijn eigen clubbeleid gaan werken !

Ik zeg: blijf bij Initium. Nu gaan de grote mannen zich van de kleine jongens onderscheidden !!

Je wilt toch in de top spelen ?

3. FIFAFEYENOORD94

FIFAFEYENOORD94 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk katti, eerder in FIFA 10 gaf je Bryan en mij nog een rotschop door ons uit de ploeg te kicken ´aangezien je door wou met oude spelers´ en nu is hij opeens de held en moet hij terug komen, begrijp me niet verkeerd maar je moet nou niet meteen alles verwachten....

4. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @jeffrey: ik kan je standpunt goed begrijpen, maar het is iets anders gegaan. Ik wilde idd met de oude groep verder maar aangezien danny,triple,ralluf en martijn niet veel meer speelden hadden rien en ik besloten om op weare11 verder te gaan. Daar hebben we een paar goeie gasten ontmoet en de klik was super. Toen we tegen rillion speelde was bryan 2 x een topkeeper, heb hem en alpine op de hoogte gesteld van onze interesse als keeper, dus niet als speler. In jouw bewoording zit een negatieve klank jegens mij, maar ik speel open kaart in deze transfer. het is ook aan bryan zelf natuurlijk he ;)

5. FIFAFEYENOORD94

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar ik bedoel er ook mee te zeggen dat die negatieve uitlatingen naar Rillion nu toe echt niet allemaal waar zijn en dat het gras vaak niet groener is aan de overkant, waar dat vaak wel beweerd word: het beleid bij Initium vind ik nou persoonlijk ook niet echt van een enorm hoog niveau en om dan iemand anders belachelijk te maken vind ik eigelijk té makkelijk!

Citaten katti inclusief mijn mening daarbij:
    Geef me graag jou visie, ik wacht er op.

6. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn visie daarover is toch wel duidelijk ? Staat geen woord chinees bij !

Natuurlijk zijn wij het beste team van XBW en WeAre11. daag ons maar uit anders en dan zul je het zien ;) zie het niet als arrogantie maar als zelfvertrouwen.

Overigens is het wel bekend dat Alpine van de Alpineshow houd en dat de rest er maar bij hangt, niets nieuws hoor.

Jij zat toch bij corona of is deze actie een pro-rillion actie omdat je daar wil spelen ?

7. FIFAFEYENOORD94

Leuk Bevonden:
    0
    verwijderd, laat maar zitten geen zin in een discussie waar geen eind aan komt

Laatst bewerkt: 21 dec 2010
  8. Kwakmannie

Kwakmannie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gezellig hier.:p
    Ik zou zeggen vanavond even een gesprek.

9. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    @ Katti en andere niet Rillion leden: voer die discussie ff lekker ergens anders. Dit gaat nergens over. Toedels! _0/

10. Domiolierook

Domiolierook GT Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
    :eek: rillion zonder keeper ?
    Bryan waarom join je me partys steeds :p je mag best eens praten hoor ;)
    succes gasten

11. Chucky

Chucky capo di tutti capi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik join je partys niet? :9
    Is misschien mijn broertje;)
    Dan heeft die misschien een message van jouw gezien ofzo dan gaat die party joinen.
    zou wel ff zeggen dat die het niet meer moet doen.

12. Domiolierook

Domiolierook GT Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha wou al zeggen :p Geen probleem hoor als hij maar gezellig mee praat als hij joint :p

13. Chucky

Leuk Bevonden:
    0
    hij is 9.
    Dus zal waarschijnlijk veel onzin uit ze mond komen

14. DonnyCong

DonnyCong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van mij mag je het beste team van XBW en WeAre11 zijn. Ik denk dat Rillion of een ander team er niet echt wakker van ligt als jullie het "beste" team zijn.:+

Dus je wilt zeggen over de Alpineshow dat hij altijd alleen gaat of dat hij zo goed is vergeleken met de rest, dat de rest maar opvulling is? Beide dingen zijn in ieder geval niet waar.

En het bashen tegen Jeffrey snap ik ook niet? Hij speelde in Rillion, maar koos er zelf voor om eruit te gaan.

@paribus, ik ben er na het avondeten. Zal waarschijnlijk half 7/7 uur zijn. We moeten wel een nieuwe keeper hebben. Alpha deed dat aardig, maar vond het na 2 wedstrijden niet meer leuk. :9 Dus we moeten even kijken hoe we dat oplossen. Kwakman is dus ook online vanavond en Alpine leeft ie nog. :eek:

15. Chucky

Leuk Bevonden:
    0
    Alpine komt ook vanavond.
    En ook ik zal even in de chat zitten.

16. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1. Wakker liggen is een groot woord, maar het is toch leuk om ergens de beste in te zijn ?

2. Dat Alpine de "baas" is, is voor iedereen wel duidelijk, moet hij ook zelf weten. Ik heb voor de rest niets tegen Alpine, alleen vind ik zijn manier van clubs spelen niet zo schappelijk. Voor de rest is het een prima gast

3. Ik bash jeffrey niet, ik heb een goede verstandhouding met jeffrey, alleen komt hij in de discussie met vragen en stel ik hem een vraag terug.

Voor de rest is voetbal net politiek. En Rillion bestempelde ons als rivaal, toen we nog maar twee keer met een halve selectie hadden gespeeld. Nu we een volledige selectie hebben kan Alpine en companen slechts nog omhoog kijken om ons te zien, al zou hij dat nooit toegeven natuurlijk.

Ik vind persoonlijk dat ik deze transferzaak open kaart heb gespeeld, wss kan Bryan dat ook beamen ?

17. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Als je dit zo leest zou je denken dat we een echte voetbalclub zijn. :lol:

18. DonnyCong

DonnyCong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als Alpine even zijn rekeningnummer stuurt kunnen we de contributie storten.

19. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Alpine, kwakmannie komen jullie ook online?

20. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    @ Katti
    Vind het wel leuk hoor dat je spelers van Rillion wil jatten
    Maar het zal je toch niet gebeuren en dat weet je best want het is niet de 1e keer dat je het probeert.

We zullen elkaar wel treffen in de clupcompetitie en dan mag je praatjes wel bewijzen.

Maar iedereen hier weet dat Katti altijd het hardste schreeuwt maar met zijn vingers op zijn controller er niks van bakt.

Deel Deze Pagina