Ik keek net bij onze uitslagen op de wedsite van EA, dan zie ik dat we de laatste paar dagen alleen verliezen van teams die heel hoog staan in verschillende divisies. Ik ben er vanavond ook nog wel even van 8u tot 10u, denk ik. Vanavond kunnen we weer bij divisie 1 aansluiten, de divisie competitie duurd nog 2 dagen. En misschien kunnen we vanavond ook tegen FC Panini spelen voor de club competitie? Wie is allemaal online tussen 8 en 10? Dan kunnen we misschien een afspraak maken.. Ben bezig met de plaatjes.. heb nu dit: Weet alleen niet hoe ik nu verder moet.
Maar is lullig dan ben ik de kaart die het meest waardevol is. Zijn er vanavond nog mensen online voor clubs? Laatste dag clubs in 2010.
Ja, er is nog steeds niet tegen FC Panini gespeeld toch? Ik ga toch zombies doen ipv van clubs, sorry.
Door onze nieuwe sponsor kunnen wij Kwakman op bijles sturen om over te gaan naar groep 6. Bedankt Lays.
Ja hoor, alleen ben de afgelopen tijd weinig thuis geweest, laat staan tijd gehad om de xbox aan te zetten. Vanavond ben ik er weer dus wat mij betreft spelen we dan gelijk voor de clubcomp.
Parapapapapapaparibus! Ik moet vanavond eerst naar de voetbal, ik denk dat ik daarna online ben. We moeten nog de wedstrijd tegen FC Panini en voor deze week staat Initium op het programma.
Ik moet nog wat voor school maken. Ook voor mij is het begonnen. Ik zal later ook wel online zijn vanavond.