Laten we proberen de wedstrijd vanavond te spelen. Ik ben er in ieder geval. Mido is weg bij Ajax dus ook Rillion heeft een nieuwe spits voorin: Miralem Sulejmani neemt het stokje van Achmed Hossam over. \o/
ohnee he nog zo'n overschatte speler Eigenlijk ben ik veelste ziek om clubs te spelen, en jullie zullen me ook bijna niet horen praten als ik online kom aangezien me stem vaak wegvalt. Maar mochte jullie gaan spelen voor clubcompetitie dan ben ik er uiteraard gewoon bij Dus Alpine ping mij even als jullie gaan spelen
Ik ben ook pas een half uurtje thuis. We waren gister dichtbij divisie 1. Morgen dan maar weer knallen en beterschap he Bryan.
wie rond 9 uur clubs? ik en alpine zijn er dan. Had Behindangle van panini een berichtje gestuurd hij hoopt de wedstrijd op Zaterdag te kunne spelen maar dat wist die niet zeker. Dus weet niet of we deze match uberhaupt nog spele aangezien ik en Alpine sowieso dit weekend niet kunnne
Ik ben rond 8/ kwart over 8 online. Weekends vind ik sowieso kut spelen alleen zondag avond of vrijdag avond laat zou mij goed uitkomen. Zaterdags ben ik er niet. Heel misschien ook pas laat.
Ging 2e wedstrijd nog best goed, alleen toen hebben we volgens mij wel 3x de paal geraakt. Hij mocht er ook gewoon niet in.....
Ik vroeg het ook aan Cheesie "De topper" Onion niet aan jou Bryan. Maar jij mag ook wel online komen hoor.