1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fifa 11] FC Rillion

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Kwakmannie, 26 okt 2010.

1. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Tuurlijk gaan we spelen :D

2. DonnyCong

DonnyCong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De 3 wedstrijden gezien ik kom er nu aan.

DonnyNL ~ ? ~? kan je veranderen in SP en Donaldinho.

3. Chucky

Chucky capo di tutti capi

Leuk Bevonden:
    0
    Wie zijn er allemaal dan.
    Geen zin om hele avond met ze 2e te spelen.
    Dan speel ik liever eerst eventjes met de Saints.

4. DonnyCong

DonnyCong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kennen zo beginnen dan Alpine zou ook wel zo komen. Nog 1 goal dan heb je er 400 in liggen?

5. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ik kan dinsdag pas weer mee doen.

6. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Division One here we Come!

7. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    1e van de 2e Divisie :D!

Morgen gaan we voor de 1e Divisie!

8. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Dan doe ik zeker mee morgenavond!!! Goed bezig hoor! :thumbs:

9. Kwakmannie

Kwakmannie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier, hij leeft ook nog.:lol:

Misschien dat ik vanavond ook nog meedoen.
    Maar moet eigenlijk leren.:{

10. Chucky

Leuk Bevonden:
    0
    Die kazige ui leefde ook nog ja.
    Hij speelt veel MW2.
    Dat was te zien ook.
    Jongen jongen wat was je weer drama.
    Niet dat ik heel goed aan het keepen was (voordat je daar over gaat beginnen) Maar Alpine heeft je niet voor niets benoemd tot mede aanvoerder. Dan vind ik toch wel dat je wat beter je best moet doen:+

11. Kwakmannie

Kwakmannie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik zie aan de doelpunten/assist dat Donny het goed doet in de spits...
    Wanneer we met meer spelen zou ik eventueel ook wel achterin willen.;)

Laatst bewerkt: 6 dec 2010
  12. DonnyCong

DonnyCong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Stats zagen er leuk uit, maar zit nu ff met iemand te spelen waar ik een tijdje niet mee gespeeld heb. Kom over een uurtje terug maar moet iemand me maar weer even een invite sturen. Op naar divisie 1.

13. FIFAFEYENOORD94

FIFAFEYENOORD94 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey gasten, vanavond was een leuke avond maar ik merk gewoon dat ik liever zelf een club opricht en deze vanaf het begin laat draaien: jullie zijn op dit moment gewoon een stuk verder (qua man-rating, qua prestaties etc.)
    Ook kom ik persoonlijk niet tot mijn recht als ik niet op de flanken/ any speel, dit is gewoon mijn positie waarop ik kan vlammen en anders loop ik er maar een beetje onbegonnen bij wat ook de prestaties van het team niet ten goede komt.
    Ik moet dan ook maar zeggen dat ik zelf mijn conclusies trek en een eigen ploeg ga oprichten, iniedergeval bedankt voor het meespelen en als jullie een keer één speler nodig hebben i.v.m. gebrek kan je me altijd roepen.

gr,

14. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Ging gisteren erg goed gasten! Aanvallen liepen lekker en we speelden bijna alle wedstrijden erg dominant voetbal.

Tweeluikje tegen Argo
    Tegen Argo hadden we de eerste wedstrijd rare lagg en werden we (Alpine en Donny dacht ik?) er plots uitgeknikkerd. Gelukkig waren ze sportief en konden we de wedstrijd herstarten.

De (tweede) eerste wedstrijd begon goed voor ons. Ik kon in de 4e minuut al een lekkere corner van Kwakmannie (dacht ik?) binnen knikken. Altijd lekker om te scoren tegen je oude club. :lol: Daarna werden we af en toe een beetje terug gedrukt, zonder echt in de problemen te komen, maar in de tweede helft zaten we er weer lekker op. Jammer genoeg scoorden zij uit een rebound-goal de 1-1. We kregen daarna nog een grote kans, maar de (inval)keeper van Argo schijnbaar in vorm.

De tweede wedstrijd domineerden we totaal. Jammer genoeg stond hun keeper een keer of 6 in de weg. [off]Het is gewoon lastig scoren tegen een doelman die assistentie krijgt bij het duiken.[/off] :+
    Donny kreeg nog een grote kans in de tweede helft na een hoge steekbal over de verdediging van mij, maar hij mocht er helaas niet in. We kwamen zelf achterin niet in de problemen door goed spel van Alpine en Kwakmannie op het middenveld.

Nu we divisie 1 bereikt hebben zijn we het aan onze stand verplicht om goed te spelen in de clubscompetitie. O-)

15. Kwakmannie

Kwakmannie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het leuk dat je meedeed.;)
    Je deed het aardig goed op het middenveld naar mijn mening.:thumbs:
    Alleen als je liever niet op het middenveld speelt is het denk verstandig om zelf een club op te richten of een ander club te zoeken. Met Donny, Paribus en Alpine hebben wij al veel scorend vermogen voorin.
    Op www.weare11.org zijn nog genoeg andere clubs die ook nog spelers zoeken.
    Bedankt voor het meedoen. Als we nog spelers nodig hebben voor de spits positie laat ik je het horen.

We hadden het behoorlijk lastig de eerste wedstrijd. Vooral de tweede helft.
    Ik vond ook dat zij een erg goede keeper hadden, maar wij hadden dat gelukkig ook.

1-1 was de eerste wedstrijd ook een terechte uitslag. Als er iemand recht had om te winnen was het wel FC Argo op basis van de kansen in de 2e helft.
    De tweede wedstrijd waren wij beter, maar we kregen niet echt hele grote kansen. Eindstand 0-0

Bryan had erover dat iedereen zich moest registreren op www.weare11.org om mee te mogen doen aan de club competitie. Dus als iedereen dat even wil doen.;) --> Klik
    Leeg ook allemaal even je cache. Dit helpt waarschijnlijk tegen lag.
    (My Xbox - System Settings - Memory -Druk Y -Clear System Cache)

Alpine heeft ons ingeschreven voor de clubcompetitie.
    Iedereen moet even een bevestiging plaatsen in het topic dat hij meedoet.
    Ons inschrijvingstopic. --> Klik

Laatst bewerkt: 7 dec 2010
  16. Chucky

Leuk Bevonden:
    0
    Ja jongens, we zijn heerlijk bezig.
    Wat me opviel was dat we helemaal niet slecht speelde ookal waren we eigenljik met zoveel man niet eens op elkaar ingespeeld!

Tegen Argo spelen was natuurlijk leuk.
    Vond alleen niet zoals Kwakmannie zei dat hun veel beter waren de 1e wedstrijd.
    Hun hadden meer balbezit, maar tot grote kansen leidde het niet.
    baalde wel behoorlijk van die 1-1 stomp ik hem precies voor de voeten van een speler van Argo.. Maar veel kon ik er ook niet aan doen.

2e wedstrijd was ook meer een middenvelds duel maar wij kwamen er een aantal keer heel gevaarlijk uit.
    Maar die keeper was gewoon TÉ goed.
    Hopelijk spelen we binnekort nog een keer tegen ze en dan moeten we de winst pakken jongens.

Gaan we vanavond nog even clubs spelen?
    Ik ben dan aanwezig..

17. DonnyCong

DonnyCong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk ben ik er vanavond als ik niks voor school moet doen tenminste. Heb me ook gelijk op weare11 site aangemeld.

18. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Hey Boys.
    Iemand van me klas wilt graag mee doen bij ons in de club .
    Hij kan prima uit de voeten op het Middenveld maar is van nature een spits.
    We kunnen kijken of hij er wat van bakt op het middenveld.\

XI Alpha Er IX komt een weekje met ons mee doen om te kijken of het wat is.

19. Chucky

Leuk Bevonden:
    0
    Oke oke gezellig.
    Jij er dus ook bij vanavond?

20. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Hahah jij ook toch ?

Deel Deze Pagina