Ging gisteren erg goed gasten! Aanvallen liepen lekker en we speelden bijna alle wedstrijden erg dominant voetbal.
Tweeluikje tegen Argo
Tegen Argo hadden we de eerste wedstrijd rare lagg en werden we (Alpine en Donny dacht ik?) er plots uitgeknikkerd. Gelukkig waren ze sportief en konden we de wedstrijd herstarten.
De (tweede) eerste wedstrijd begon goed voor ons. Ik kon in de 4e minuut al een lekkere corner van Kwakmannie (dacht ik?)
Ja.
binnen knikken. Altijd lekker om te scoren tegen je oude club.
Daarna werden we af en toe een beetje terug gedrukt, zonder echt in de problemen te komen, maar in de tweede helft zaten we er weer lekker op. Jammer genoeg scoorden zij uit een rebound-goal de 1-1. We kregen daarna nog een grote kans, maar de (inval)keeper van Argo
was schijnbaar in vorm.
De tweede wedstrijd domineerden we totaal. Jammer genoeg stond hun keeper een keer of 6 in de weg. [off]Het is gewoon lastig scoren tegen een doelman die assistentie krijgt bij het duiken.[/off]
Donny kreeg nog een grote kans in de tweede helft na een hoge steekbal over de verdediging van mij, maar hij mocht er helaas niet in. We kwamen zelf achterin niet in de problemen door goed spel van Alpine en Kwakmannie op het middenveld.
Nu we divisie 1 bereikt hebben zijn we het aan onze stand verplicht om goed te spelen in de clubscompetitie.
Klik om te vergroten...