1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FIFA 11] Kratos United

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door BirdySong, 18 jan 2011.

  1. BirdySong

    BirdySong Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    KRATOS UTD


    [​IMG]

    Clubnaam: Kratos Utd
    Afkorting: KUtd
    Omroepnaam: United
    Stadion: ???

    Members:
    QueensOwnRifle (Oprichter)
    Winter82 NL (Manager)
    BirdySong (Manager)
    EnJee
    Sp3t3r
    Domiolierook
    Donno
    Benny​

    De gedachte erachter: Welkom bij Kratos Utd! Kratos United is een aftakking van het oude NL Argo, waar momenteel 8 mensen van het oude NL Argo samen virtueel voetballen. De naam Kratos is gekozen omdat we, lekker origineel, op zoek waren naar een griekse god. Kratos is de personificatie van sterkte en kracht, zoals wij ons team graag zien! Omdat Kratos FC (KFC) niet lukte, hebben wij er Kratos Utd (oftewel, KUtd) van gemaakt. Ook leuk, nietwaar?

    De club: Het uitgangspunt van onze club is: plezier hebben. Kratos Utd werkt niet met van tevoren vastgestelde posities en opstellingen, omdat wij iedereen de kans willen geven om te ervaren hoe het is om op bepaalde posities te spelen.

    De regels: Omdat we graag plezier willen hebben zijn hier een aantal regels waaraan gehouden dient te worden om het plezier te waarborgen, namelijk;
    - Niet egoïstisch zijn. Het is heus niet erg om een keer aan te halen vanaf afstand of om een keer een actie aan te gaan, maar doe dit te vaak (onsuccesvol) en je zult kritiek krijgen van je medespelers.
    - Kritiek mag, maar dan wel graag positief. We gaan er altijd van uit dat onze spelers zich volledig voor het team inzetten. Gezucht, gekreun of andere negatieve geluiden maken wanneer iemand niet lekker loopt horen we liever ook niet. Alleen wanneer spelers (vaak) egoïstisch zijn is een stevige portie kritiek op zijn plaats.
    - Respect naar elkaar toe. Accepteer dat de ene speler wat minder goed is dan de andere.
    - Wanneer er problemen zijn die niet zo 123 oplosbaar zijn zullen de drie oprichters, Queens, Winter en Birdy overleggen wat de beste oplossing is.

    Wanneer je je hieraan houdt zul je zien wat een gezellige ploeg Kratos Utd is!

    Vacatures: Momenteel zijn wij op zoek naar iemand die, al dan niet gedeeltelijk, wil keepen bij onze club! Ben je minimaal 20 jaar en keeper en ben je op zoek naar een gezellige club waar (bijna) elke avond wel wordt gespeeld, vraag dan QueensOwnRifle, Winter82 NL of BirdySong om een trial!

    TENUES:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2011
  2. Sharkynl

    Sharkynl Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil ik wel met jullie spreken :p
     
  3. QueensOwnRifle

    QueensOwnRifle Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Birdy.. MSN? Heb ook nog een aantal andere afbeeldingen. Moet je maar even kijken welke je wilt gebruiken.
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2011
  4. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er nog plaats? :+
     
  5. QueensOwnRifle

    QueensOwnRifle Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Luukiee09, vertel eens wat meer. Wat heb je voor Pro? Welke positie speel je bij voorkeur?
     
  6. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, dat uit-tenue klopt niet :p haha. We hebben geen horizontale strepen :) En het 3e tenue ontbreekt ;)

    even voor de record:

    Kratos utd heeft tot op heden 5 gespeeld, 4 gewonnen, 1 gelijk en een doelsaldo van 20-4!!!!! :D:D

    We zoeken nog spelers, als je interesse hebt, mail dan 1 van de managers voor een trial.
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2011
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Succes! :b:
     
  8. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    thx Daz!! jullie ook he! mss dat we elkaar nog eens treffen of een friendly kunnen regelen.
     
  9. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij Zit Luukiee al bij Ohrson in het team
     
  10. Sharkynl

    Sharkynl Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij moet ik tegen luukiee voor de 1on1 op weare11 :p. En idd hij heeft wat potjes meegespeeld daar idd.
     
  11. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    ach, hij is sowieso 15! lijkt me niet echt wat. No Offence.


    maar gaat goed jongens! 8 gespeeld, 6xW, 2xG, 0xV. Doelsaldo 30-4! (en dat ZONDER keeper!! :D:D)
     
  12. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Doen de 2 nieuwe clubs die uit Argo zijn voortgekomen mee aan de clubcompetitie? Alhoewel ik wel denk dat deze dan opnieuw moet worden gestart. :+
     
  13. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee of wij mee willen doen. Ik denk dat zolang we geen keeper hebben niet, maar dan spreek ik voor mezelf, heb dit niet overlegd. Zal het in de groep gooien.
     
  14. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    Succes jongens, ook hier even: Ik vind het nog steeds jammer dat Argo niet als 1 team verder kan/wil gaan...
     
  15. Sharkynl

    Sharkynl Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij ook succes kager bij je nieuwe club! Is inderdaad jammer dat het zo gelopen is.
     
  16. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, is ook heel jammer. De meeste van ons wilden gewoon door gaan met het complete team, op 2 mensen na. die hebben er voor gezorgd dat de club gewoon is gesplits ipv dat ze en heel nieuw team hebben opgezet of zichzelf bij een bestaande club hebben aangesloten. Jammer dat 2 mensen het voor een grotere groep kunnen verpesten en op en vreemde manier dus te veel macht hebben.
     
  17. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    ach macht. Ik ben puur en alleen met Black Dragon meegegaan omdat ik hem het meest spreek :b:
     
  18. BirdySong

    BirdySong Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, de openingspost is grotendeels af. Heb je suggesties en/of verbeteringen, laat maar horen! :thumbs:

    Vanavond ben ik trouwens rond 10 uur online, hopelijk kunnen we dan nog een paar potjes spelen!
     
  19. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Birdy, zit Dominique bij ons? Weet je dat zeker? Ook hebben we gister met TOP R gespeeld. Heb gezegd dat we nog ff moesten overleggen met zijn 3en, maar wat mij betreft....
     
  20. BirdySong

    BirdySong Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, heb hem gisteren gesproken. Hij heeft natuurlijk ook nog zijn andere team, maar hij wou graag wat wedstrijden meedoen. Hij zou er waarschijnlijk vanavond ook zijn!

    Ik ken TOP R wel een beetje van Black Ops, geen idee of hij ook een beetje kan FIFA'en. Maar als jullie hem bij het team vinden passen dan heb ik daar natuurlijk vertrouwen in! :thumbs:
     

Deel Deze Pagina