1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FIFA 11] Kratos United

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door BirdySong, 18 jan 2011.

1. Winter

Winter lichtelijke held!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een aardig jong en hij was gister ook fanatiek. Zijn pro is alleen echt nog niet top en hij moet zelf ook nog wel wat oefenen, maar als hij vaak mee (wil) doen zal da allebei vast beter worden. Ik weet niet hoe queens er over denkt

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dominique weet ook niet wat hij wil, elke week probeert hij weer een andere club. =(

3. Domiolierook

Domiolierook GT Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
    Jazeker weet ik wat ik wil :) ik heb het erg naar mn zin gehad in de proefperiode bij jullie alleen vond ik dat jij (Daz) te goed bent waardoor ik heel weinig te doen had :). Bij deze mensen van (ex-argo) weet ik wat ik kan verwachten en heb al heel wat wedstrijden met birdy op any gespeeld wat erg fijn was. Ik speelde niet meer bij argo omdat ik te vaak met mn eigen team speelde. En ook winter en birdy weten dat ik er nog een club naast heb die ook vaak genoeg niet spelen ;). graag speel ik ook heel wat wedstrijden mee met deze club en hoop ook definitief hier door te kunnen.

Oja elke week een andere club ?
    Ik heb bij jullie gespeeld :p en bij mijn andere club?

Laatst bewerkt: 20 jan 2011
  4. Winter

Winter lichtelijke held!

Leuk Bevonden:
    0
    Dominique, wat mij betreft ben je welkom. Je bnt een uitstekende keeper die echt punten kan pakken voor een team. Echter, ben ik nu wel in verwarring na je pm op live van gister. Jij ging toch voorlopig niet spelen!?

Voor de anderen:
    Gister helaas onze 1e (2e en 3e) verlies partij gepakt. Het liep niet zo lekker, maar ach, zulke potjes horen er bij. Volgende keer gaat het vanzelf weer beter. Wat ons betreft zit Top R nu definitief bij het team, al zal hij (Stefan) zijn pro nog wel wat verder moeten trainen. Ook komt er waarschijnlijk vanavond nog een speler op proef. Hij wilde gister al graag mee doen, maar had nog geen headset. Hopelijk vanavond wel.
    Wie is er vanavond bij?

Groet Krijn

5. Sharkynl

Sharkynl Member

Leuk Bevonden:
    0
    Me vriendin komt vanaaf ook langs dus weet niet zker of ik van de partij ben. Sorry dat ik er niet zo vaak ben laatste dagen hoor maar loopt toevallig zo.

6. Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt van die voice bericht die ik je gestuurd had.
    gister heb ik eindelijk wat potjes zonder lag gespeeld.
    Nu maar even kijken of de goede verbinding van ea stand houdt :D
    Weet niet of ik vanavond er ben, om 4 uur snachts ga ik namelijk australian open kijken een bekende van me moet spelen en dat wil ik graag zien dus ik ga wat slaap meepakken vanavond ;)

7. Winter

Winter lichtelijke held!

Leuk Bevonden:
    0
    Heren, ik ben er vanavond niet bij helaas. Succes iig! Groeten en tot snel!

8. Winter

Winter lichtelijke held!

Leuk Bevonden:
    0
    Daar doelde ik ook niet op Kager ;) Ik weet dat dat je reden was en dat begrijp ik volledig.

9. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gelukkig maar, en heb je m'n fantastische goal al gezien in de Ohrson topic? :'-(:lol:

10. Winter

Winter lichtelijke held!

Leuk Bevonden:
    0
  11. Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
  12. BirdySong

BirdySong Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laat ik die van mij er dan ook maar even opzetten! Wereldklasse, om de copa europa o.i.d. (Winnaar CL vs. Winnaar EL).

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/62630109

Ik heb me trouwens zeker vermaakt gisteren! Leuke potten, met veel geschreeuw en gelach. Die aap deed het trouwens ook goed, ondanks zijn 70 pro. Kan ik hem er al bij zetten bij members Winter? Wel jammer dat toen ik weg was er toch nog 3 potten verloren werden. =( Stelletje amateurs!

P.S. Weinig kans dat ik er ben vanavond dankzij die kut toetsen. Ben na aankomende week de hele week wel vrij, dus dan lekker 's avonds clubben \o/

13. Winter

Winter lichtelijke held!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja de koek was op helaas. Die laatste wedstrijd was ècht dramatisch helaas. Die 2-5 sloeg nergens op. Dat had net zo goed 3-3 kunnen zijn, maar die gasten hadden wel 6000 punten. Maar ja, 2x 4-0 verloren en een keer 5-2, niet best ;) ach na, we hebben wel schik gehad...en als dadelijk onze vast 'any' er weer is ;)

En staatsaap wil wel mee doen.

14. Sharkynl

Sharkynl Member

Leuk Bevonden:
    0
    En zo scoor kan je natuurlijk ook scoren: http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/61476496
    Ging inderdaad lekker gister mensen alleen jammer van die laatste potjes. Ik kan beter gewoon op me middenveld positie blijven dan in de spits gaat een stuk beter :p. Ben vanaaf rond 22.30 online denk ik.

15. Winter

Winter lichtelijke held!

Leuk Bevonden:
    0
    Birdy, we hebben je nodig!! Bij voorkeur vanavond al ;) :p

16. Winter

Winter lichtelijke held!

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, ging LEKKER gister!! Volgens mij 11 gewonnen ofzo en maar 3 goals tegen. Domi je bent een HELD en alle anderen hebben echt goed gespeeld gister. Benny was er gister bij en stond op de vleugel. Ging lekker man! Je doelpunten en assist mee gepakt. Soms misschien nog wel iets eerder en simpeler spelen ipv al die moves. Peter is ook een held op (d)mc en TOP R is meer dan een waardig vervanger op de any als Birdy er niet is. Enjee kan volgens mij overal wel uit de voeten. Goede voetballer en een echte dienende speler. Maar boven alles; vind het echt gezellig :D

17. Sharkynl

Sharkynl Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja jongens vond t ook echt gezellig gister! Vond alleen beetje jammer dat ik werd gedwongen door te spelen tot 3.15 terwijl ik 2.00 al wilde stoppen :p. Maar dat is misschien ook beetje me eigen schuld :p.

18. QueensOwnRifle

QueensOwnRifle Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zag 't....
    Was echt een latertje. Jammer, dat ik er niet bij was. Was eerder op de avond ook al erg gezellig, plus overwinningen. Dus helemaal top.

:thumbs:

19. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ging inderdaad lekker gisteren, RW zijn bevalt me goed.. de nodige assists en goaltjes meegepakt. Je hebt gelijk dat ik wat effectiever moet spelen, soms iets te veel moves.. als ik in mn 1tje speel is dat wel mijn sterke punt maar met clubs lukt het minder goed, komt door de vertraging/lag die er altijd wel een beetje is met clubs.

Goed gespeeld hoor iedereen, iedereen haalde zijn niveau wel :) En we mogen idd Domi dankbaar zijn want zonder hem hadden we echt niet zoveel gewonnen.. eigenlijk is het wel overpowered om een eigen keeper te hebben die weet wat hij doet, het is bijna onmogelijk te scoren bij zo'n keeper haha

Oh enne, hoe gaan we het nou doen met de posities.. we spelen normaal 4-2-1-2 toch ? Hebben we nou nog vaste posities of is t meer een roulatiesysteem ?

Laatst bewerkt: 24 jan 2011
  20. QueensOwnRifle

QueensOwnRifle Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fifa 12 is alweer in de maak.... Dus ik verwacht persoonlijk geen aanpassingen meer op het gebied van lag, glitchen, leavende tegenstanders en andere updates, zoals bijvoorbeeld nieuwe schoenen en dergelijke.

FIFA 12 gericht op voetbalpassie
    24 jan. 2011 15:30 / Gewijzigd 24 jan. 2011 15:30 / Door: Tony Giessen / 3 reacties / Bron: MCVUK

Electronic Arts heeft laten weten dat er in de nieuwe FIFA meer ruimte is voor de emotie en passie achter de sport. Ook wordt de Personality Plus aangesterkt en zullen stilstaande situaties realistischer gemaakt worden.

Hoewel FIFA 11 een commercieel en een kritisch succes was, heeft EA genoeg ideeën om FIFA 12 te verbeteren en dan met name op het gebied van de emotie die voetbal opwekt. "In de nieuwe game zullen spelers uitgejouwd worden wanneer ze tegen hun oude club spelen en zullen de spelers van de tegenpartij oud spelers ook harder tackelen", zegt producer van EA Canada David Rutter.

Personality Plus
    Rutter geeft ook aan dat er beter gebruik gemaakt gaat worden van Personality Plus - een systeem waarin specifieke kwaliteiten van bepaalde spelers meer naar voren komen. "We hebben het goed gedaan met de Personality Plus-feature in FIFA 11, maar de AI maakte niet genoeg gebruik van de specifieke kwaliteiten. Zo gaven spelers niet meer voorzetten het zestienmetergebied in als Peter Crouch in de spits stond", zegt Rutter.

"Ik raak gefrustreerd als ik niet snel een inworp kan nemen, of op een snelle manier mijn vrijetrapnemers te kunnen kiezen. Op dat gebied stamt de gameplay nog uit de vorige generatie consoles", sluit Rutter af.

We zullen zien...

Deel Deze Pagina