1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FIFA 11] Kratos United

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door BirdySong, 18 jan 2011.

  1. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Dat zou het spel niet stapjes maar echt stappen verder brengen, als de overgangen naar corners, inworpen en (zoals nu al gedeeltelijk gedaan is) bij vrije trappen seamless zijn. _O_
     
  2. Sharkynl

    Sharkynl Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaan we vanaaf nog ff ballen jongens? Ga het alleen niet zo laat make als gister hoor. Ben denk ik uurtje of 20.00 online.
     
  3. QueensOwnRifle

    QueensOwnRifle Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben eerst ff sporten. Zie jullie later... denk zo rond 21:00.
     
  4. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er bij vanavond...as usual! :thumbs:

    zat net ff de stats van Ohrson te kijken. Die gasten gaan erg lekker. Joris scoort als een dolle. 55 in 60 duels. Ook David Villa en die nieuwe spits, Jackson, scoren goed. Knap werk van die mannen. Maar ondanks dat ze erg goed gaan, ontlopen we elkaar niet veel hoor. Ze hebben iets van 500 punten meer, maar zij hebben ook al wel wat meer wedstrijden dan wij. 65 meen ik waar wij op 47 zitten (zo uit mijn hoofd). Goed om te zien dat beide ARGO afstammelingen hun (virtuele) mannetjes staan!! _O_

    Over de opstelling:

    Ik weet eignelijk niet wat het gaat worden. 5212 spelen we vaak maar ook 5221 ging gister lekker. Ik ben er zelf niet echt over uit wat ik nou fijner vindt. Op de vleugel in een 5221 voelt erg vertrouwd maar ik vind met een CAM spelen (5212) toch ook wel wat. Wat vinden jullie?? En vaste posities hebben we ook niet echt, al begint er denk ik wel een beetje lijn in te komen. iedereen weet van zichzelf wel waar hij het beste speelt.

    Zo heeft Peter duidelijk aangegeven het liefst gewoon DCM/CMD (hoe je het wil hebben) te spelen. Van Benny weet iedereen dat hij voorin het beste is. Birdy is een goede any en een hele verdienstelijke CF die in het belang van het team speelt. Enjee speelt volgens mij ook het liefst op (D)CM. TOP R weet ik eignelijk niet zo wat hij het liefst doet, maar volgens mij ST, maar hij doet het echt heel erg behoorlijk op de ANY en volgens mij kan hij ook heel behoorlijk op de flanken. Wel moet hij echt zijn pro nog verder trainen. Queens staat tot nu toe eignelijk altijd ST, maar weet niet of hij ook niets anders zou kunnen/willen. Donno is een paar keer any geweest, maar daar moet ik eerlijk in zijn, dat vind ik hem niet. Verder staat hij wel vaak ST. Tom (staatsaap) moet sowieso zijn pro trainen en ik vraag me ook wel af hoe vaak hij er gaat zijn hoor. Laten we daar verder nog niks aan ophangen en ik zelf ben het liefst CAM of RW. Domi is natuurlijk de keeper, al is het mss handig om een 2e speler te zoeken (binnen of buiten de club) die bij afwezigheid van Domi de handschoenen oppakt. We hebben gister allemaal gezien hoeveel verschil het maakt.

    Volgens mij heb ik het zo wel redelijk samengevat.

    Als iedereen ff laat weten welke formatie ze het liefst spelen. Kiezen jullie voor 5212 (dus een CAM en 2 spitsen) of voor 5221 (dus GEEN CAM, maar 2 vleugels en 1 spits) ....dan kunnen we daarna mss iets meer posities invullen....MAAAAAAAAAAR, let wel: helemaal vaste posities zullen er NOOIT komen bij Kratos. Dat was regel 1 bij het oprichten van de club.


    Queens en Birdy, ik hoop dat ik het zo een beetje goed heb.......wil natuurlijk niet aan de andere 2 managers voorbij, dus laat maar weten als er iets is dat niet klopt of waar je het niet mee eens bent
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2011
  5. BirdySong

    BirdySong Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Goeie post winter! :thumbs:

    Denk dat gisteren duidelijk is geworden dat de meerderheid het liefst 5-2-2-1 wil spelen en als er veel mensen online zijn misschien 4-1-2-1-2. Voor posities:

    Queens: ST & GK
    Winter: CAM & RF
    Birdy: ANY & CAM & ST
    Peter: ANY & CM
    Enjee: ANY & CM & LF
    Topper: ANY & ST
    Benny: ST & LF
    Donno: CM & RF
    Dominique: GK
    Staatsaap: CM

    Dit is wat iedereen het vaakst speelt volgens mij en ook een beetje de favoriete positie is.

    P.S. Hoe kun je eigenlijk de stats van andere clubs zien? Als ik het invul via 'Search' op EA vindt ie niets.
     
  6. Sharkynl

    Sharkynl Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch het liefst met vleugelspelers ja? Ik dacht juist dat de meesten lover met 2 spitsen speelden aangezien we dat gister ook deden. I'm confused

    Hoe is het gister nog gegaan?!
     
  8. BirdySong

    BirdySong Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Nauja, toen iedereen zijn voorkeur noemde was het toch 5-2-2-1. Alleen jij en ik hadden een beter gevoel bij 5-2-1-2. Maar omdat we nu met veel mensen waren gingen we 4-1-2-1-2 spelen. Maakt eigenlijk ook niet zoveel uit wat voor formatie we spelen volgens mij, erg anders gaan we er iig niet van spelen.

    Ps. Vanavond ben ik er weer eens lang bij! Wie nog meer?
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2011
  9. BirdySong

    BirdySong Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Kut avond. Niks lukte en iedereen zat op elkaar te zeiken. Vooral ik raakte geen pepernoot. =(

    Ik zou zeggen, we stoppen ermee. Uit dat licht en vergeten die hap. |:-
     
  10. QueensOwnRifle

    QueensOwnRifle Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je 't over?? Je scoorde 16 doelpunten en had 12 assists gisteravond. Ik zou zeggen; "Licht uit, Spot aan!!!" It's the Birdy Show!
     
  11. Sharkynl

    Sharkynl Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet welke wedstrijd jij gezien heb queens maar vond t ook heel slecht gaan vooral birdy leek wel alles te missen zegt ie mag ik vrije trap nemen ik schiet m wel erin gaat ie dik over ik zeg vervangen die gast :p
     
  12. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Birdy was dramatisch gister man! hij kon alleen maar toevallig op de goede plaats staan en een paar ballen erin tikken! MOeten we niet even een heel erg uitgebreide analyse hier op los laten? Over verdedigers die moeten inschuiven, kantelende harmonika's op het middenveld en opkomende backs?! Ik zie er anders geen toekomst meer in hoor...

    vanavond weer?! ;)
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2011
  13. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahaha, wat een reeks net nog met Birdy en Domi samen! 8 gespeeld, 8 gewonnen! doelsaldo: 28-0 (ZONDER KEEPER!!!) hahaha
     
  14. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja vond het aardig lopen, en dat voor de eerste keer dat we zo spelen.
    Mooie reeks van 8 :) man of de match klopte gister zeker 6 x niet maarja ;)
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2011
  15. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Jo gasten! Lekker potten weer hoor! Met die van gister nacht erbij 12 wedstrijden op rij gewonnen en de 0 gehouden. KLASSE! divisie 4 is natuurlijk ook goed :D Persoonlijk loopt het ff minder, althans, ik scoor minder, maar als team gaat het echt fantastisch. Hopelijk houden we dit vol.

    voor de geinteresseerden, hier de link naar 2 van mijn filmpjes. De eerste kun je zien hoe ik op het podium terecht kom, maar daarvan is de geluidskwaliteit niet zo best, dus als de muziek begint kun je beter de 2e kijken/luisteren. Kijk vooral ook hoe de bandleden zelf ook ECHT dikke lol hebben en verbaasd zijn :D haha
    Daaronder ook het interview met Giel op 3fm.-----> (snap ff niet waarom hij niet het complete adres hyperlinkt. je moet het ff helemaal copy/pasten in je adres balk. Als het goed is werkt hij dan.)
    http://www.youtube.com/watch?v=DltOddz-vH8

    http://www.youtube.com/watch?v=r2nzC1jfS8E

    http://giel.vara.nl/Overige-audio.808.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=14862&tx_ttnews[backPid]=488&cHash=55169640397e8eb74988b8cafe937176
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2011
  16. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dat is echt fucking tof gast, post in green mile.. zullen meer mensen 't zien! _O_
     
  18. Sharkynl

    Sharkynl Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe eindelijk post je die filmpjes is maar wel heel vet hoor!!
     
  19. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Thx man! :D Maar hoe kom jij hier nou terecht en kom je er op om die filmpjes te kijken :confused: HAHAHA Wel vet hoor ;)

    wat is Green Mile (behalve de film met Tom Hanks)?
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik kijk altijd beetje rond in de gamerslounge van Xboxworld haha, en zag dit filmpje. Echt tof!

    De Green Mile.. gewoon onderste sectie van dit forum? Onder Actualiteiten en Sport? :+
     

Deel Deze Pagina