Ik ben er bij vanavond...as usual!
zat net ff de stats van Ohrson te kijken. Die gasten gaan erg lekker. Joris scoort als een dolle. 55 in 60 duels. Ook David Villa en die nieuwe spits, Jackson, scoren goed. Knap werk van die mannen. Maar ondanks dat ze erg goed gaan, ontlopen we elkaar niet veel hoor. Ze hebben iets van 500 punten meer, maar zij hebben ook al wel wat meer wedstrijden dan wij. 65 meen ik waar wij op 47 zitten (zo uit mijn hoofd). Goed om te zien dat beide ARGO afstammelingen hun (virtuele) mannetjes staan!!
Over de opstelling:
Ik weet eignelijk niet wat het gaat worden. 5212 spelen we vaak maar ook 5221 ging gister lekker. Ik ben er zelf niet echt over uit wat ik nou fijner vindt. Op de vleugel in een 5221 voelt erg vertrouwd maar ik vind met een CAM spelen (5212) toch ook wel wat. Wat vinden jullie?? En vaste posities hebben we ook niet echt, al begint er denk ik wel een beetje lijn in te komen. iedereen weet van zichzelf wel waar hij het beste speelt.
Zo heeft Peter duidelijk aangegeven het liefst gewoon DCM/CMD (hoe je het wil hebben) te spelen. Van Benny weet iedereen dat hij voorin het beste is. Birdy is een goede any en een hele verdienstelijke CF die in het belang van het team speelt. Enjee speelt volgens mij ook het liefst op (D)CM. TOP R weet ik eignelijk niet zo wat hij het liefst doet, maar volgens mij ST, maar hij doet het echt heel erg behoorlijk op de ANY en volgens mij kan hij ook heel behoorlijk op de flanken. Wel moet hij echt zijn pro nog verder trainen. Queens staat tot nu toe eignelijk altijd ST, maar weet niet of hij ook niets anders zou kunnen/willen. Donno is een paar keer any geweest, maar daar moet ik eerlijk in zijn, dat vind ik hem niet. Verder staat hij wel vaak ST. Tom (staatsaap) moet sowieso zijn pro trainen en ik vraag me ook wel af hoe vaak hij er gaat zijn hoor. Laten we daar verder nog niks aan ophangen en ik zelf ben het liefst CAM of RW. Domi is natuurlijk de keeper, al is het mss handig om een 2e speler te zoeken (binnen of buiten de club) die bij afwezigheid van Domi de handschoenen oppakt. We hebben gister allemaal gezien hoeveel verschil het maakt.
Volgens mij heb ik het zo wel redelijk samengevat.
Als iedereen ff laat weten welke formatie ze het liefst spelen. Kiezen jullie voor 5212 (dus een CAM en 2 spitsen) of voor 5221 (dus GEEN CAM, maar 2 vleugels en 1 spits) ....dan kunnen we daarna mss iets meer posities invullen....MAAAAAAAAAAR, let wel: helemaal vaste posities zullen er NOOIT komen bij Kratos. Dat was regel 1 bij het oprichten van de club.
Queens en Birdy, ik hoop dat ik het zo een beetje goed heb.......wil natuurlijk niet aan de andere 2 managers voorbij, dus laat maar weten als er iets is dat niet klopt of waar je het niet mee eens bent
Laatst bewerkt: 24 jan 2011