[FIFA 11] NL Ohrson

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Vegeta, 18 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    VP's... downloaden? :confused:

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ja, je kunt Virtual Pro's downloaden en ze dan door te rehashen en resignen zorgen dat jij hem ook krijgt. Fucking kansloos als je zo je pro gaat boosten en dan daarmee clubs gaat spelen. Maarja, zag vandaag ook iemand met VP -192491 ofzo.. zou ook wel zoiets gedaan hebben, maar dan verkeerd 8).

Is wel echt leuk, om met een keeper van 100 te spelen. Eerlijk vooral :F:.

Laatst bewerkt: 28 jan 2011
  3. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    100? keeper is toch maar 91?

En kan ook wel de keerper gaan boosten in een potje (zoals iedereen doet DAZ..) En ik met elke fucking verdienste al tweemaal heb gedaan (save was corrupted eerste keer) maar dat kost alleen maar veel tijd en is rete saai. Speel ik lievere futg. Resultaat is hetzelfde maar nu hoef ik me alleen niet te vervelen!

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Cheater dus. :)

Keeper is inderdaad 'toch maar 91', omdat hij de rest van de speler-stats gewoon slecht heeft. Zijn main-stats (GK-stats) zijn gewoon allemaal 100.

5. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    dit keer wel dan. Wat maakt mij het uit. Ga echt me tijd niet nogmaals verspillen om alles te boosten (dat doet iedereen ook en dat is ook cheaten technisch gezien) als ik het ook op deze manier kan.

6. Alpha Gsus

Alpha Gsus Fifa11

Leuk Bevonden:
    0
  7. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
  8. CRonaldo7

Leuk Bevonden:
    2
    Hoezo is dat kansloos? Ik had eerst gewoon een echte pro zelf gehaald tot 88 ofzo maar toen kreeg ik een nieuwe xbox en was ik alles kwijt dan heb ik echt geen zin meer om weer alles te halen hoor.

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Zo ken ik er ook wel één verzinnen ja. Ik ga mijn Cristiano Ronaldo duplicaten bij FIFA Ultimate Team, want ik heb die speler ook een keer gehad maar toen '''kwijtgeraakt''' (drie aanhalingstekens ja).

Maarja, ga maar niet meer op mij in want dit is toch zo'n discussie van wellus-nietus. Als jullie zo willen spelen, en waarschijnlijk alles winnen (zo niet, :lol:), dan moet je dat vooral doen hé!

10. Project Zer0

Project Zer0 ..........

Leuk Bevonden:
    13
    Duplicaten is cheaten, VP downloaden is de makkelijk weg nemen, groot verschil.

Ik zie het probleem niet of je nou zelf via de normale manier je stats ophaalt en uren van je vrije tijd verspilt of je download een Pro, uiteindelijk is het resultaat het zelfde.

11. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Zou wel verklaren waarom we zoveel winnen. Moeten wel cheaters zijn!

Met welke bestanden heb jij het gedaan zero? en villa? met die van joris?

12. BirdySong

BirdySong Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die redenering zou je ook toe kunnen passen op het dupliceren van kaarten. Na uren te spelen en/of te traden zou je ook je gewenste kaart kunnen kopen.

Verder hou ik mijn mening maar voor me en zal ik hier verder maar niet posten, maar wou dit toch even zeggen =].

13. Project Zer0

Project Zer0 ..........

Leuk Bevonden:
    13
    Nee, had zelf een youtube link gevonden, voor de duidelijk ik heb het alleen gedaan vanwege de keeper accomplishments, de rest had ik al.

14. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    zelfde als bij mij dus. Was het een beetje makkelijk

15. Alpha Gsus

Alpha Gsus Fifa11

Leuk Bevonden:
    0
    Dupliceren kan niet eens, dat ik een moderne vorm van scammen (achter inloggegevens komen) laat je daar dus iig niet toe verleiden!

VP downloaden is echter ideaal, ik heb dat niet gedaan maar God oh God wat zou ik daar veel tijd mee gewonnen hebben in mijn leven. EA ik wil mijn tijd terug!

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    In deze FIFA is het nog niet gelukt om een dupliceer-glitch mogelijk te maken, maar deze zal wel weer gevonden worden voor FUT12 waarschijnlijk. Bij de vorige Ultimate Team kon je gemakkelijk dupliceren, zo makkelijk dat het niet eens leuk was. Zelf nooit gedaan, omdat ik altijd schijt ben voor de mogelijke risico's erbij. Wel bij vrienden met eigen ogen kunnen zien hoe ze miljoenen coins hebben kunnen krijgen door hun eigen Ronaldo's te dupliceren, goud geld mee gemaakt pff. :cool:

Maarja, laten we maar weer on-topic gaan. Ik heb dit deeltje al teveel gebumpt met een ander onderwerp.
    ~ Ontopicos.

Laatst bewerkt: 29 jan 2011
  17. Soufyan

Soufyan Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Is er nog plaats voor een 88 RM.
    Ik heb mijn huidige club verlaten omdat ik mijzelf een beetje buitengesloten voelde. Ik speelde met Ierse en Engelse gozers.
    Ze waren wel te verstaan enzo maar het voelde niet echt lekker om daarmee te spelen.

Ik kan ook rechts buiten spelen maar dan is mijn pro 87.

Groeten,

Soufyan.

18. Alpha Gsus

Alpha Gsus Fifa11

Leuk Bevonden:
    0
    Nog 5 overwinningen! @Soufyan, als je puur interesse hebt in Ohrson voeg dan een van de managers toe. Als je wanhopig op zoek bent naar een willekeurige club, succes.

19. Soufyan

Soufyan Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha dankjewel, Ik ben op zoek naar een Nederlandse club ik ben niet echt wanhopig haha. ik heb een proefperiode bij FC Rillion gescoord, succes met die 5 overwinningen!

20. CRonaldo7

Leuk Bevonden:
    2
    Ja dat is ook echt precies hetzelfde....|:-|:-|:-|:-

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina