1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FIFA 11] NL Ohrson

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Vegeta, 18 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Hahah hulde _O_

2. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een brabander en PVV'er? :lol:

3. Alpha Gsus

Alpha Gsus Fifa11

Leuk Bevonden:
    0
    Jep, PVV heeft in mijn ogen het meest logische programma samen met de VVD. Laat ik vooropstellen dat PVV helemaal niet zo radicaal is als veel mensen denken of wat de media propagandeerd ( http://player.omroep.nl/?aflID=11605234 = worden alleen maar idioten geinterviewd die Zembla uiteindelijk heel vakkundig onder de tafel lult). Wat dacht je van deze ridicule documantaire (http://zembla.vara.nl/Afleveringen.1973.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=24614&tx_ttnews[backPid]=2557&cHash=97e924e5aa ) waarin louter aanname worden gelinkt aan de Tweede Wereldoorlog. Alleen vanwege die wrange haat tegen deze partij wil ik er al op stemmen.

Het is ook niet verwonderlijk dat deze kritiek juist uit de media hoek komt. Wilders is sterk voorstander ervan om de publieke omroep af te schaffen. Juist programma's als DWDD, P&W, Zembla, Nieuwsuur etc. zijn afhankelijk van geld van ons, als belastingbetaler. Nu is het zo dat de PvdA, SP, GL etc. goede vrienden zijn van deze publieke omroepen en graag door willen gaan met deze subsidieslurpende instanties. In de afgelopen 2346 afleveringen van deze programma's is nog altijd 3/4 wat zijn of haar verhaal mag doen links. Complot? Of ben ik nu te verschillig.

Puur kijkend naar de programmapunten waar zoveel kritiek om is; de islam. Wat is er mis met het feit dat er geen moskeeen meer bijgebouwd moeten worden? Dat islamitische scholen gesloten moeten worden en dat er geen subsidie meer moet worden gegeven aan websites zoals Marokko.nl om de multiculturele samenleving door onze strot te duwen? Wat is er mis met het feit dat als een uitgeprocedeerde is afgewezen het land uit moet?

Al met al, lees het zelf eens even na; http://pvv.nl/images/stories/Webversie_VerkiezingsProgrammaPVV.pdf ; ik zeg niet dat je direct overtuigd moet zijn van de PVV, ik hoop alleen dat je inziet dat media afhankelijk zijn van subsidie en dat zij daardoor zeer suggestief en subjectief beeld geven van wat er werkelijk aan de hand is. En ja, dit heeft met voetbal te maken! Want dit valt toevallig in het publieke bestel :p

Laatst bewerkt: 1 mrt 2011
  4. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even? het zijn meer dan 60 pagina's. Ik heb al een paar rapporten van het dubbele aantal pagina's doorgelezen vandaag dus ik bedank.

Ze hebben vast wel goede ideeën, maar geen goede mensen. En naar mijn mening veel teveel waanzinnige ideeën. Uit de EU stappen, kopvoddentaks, schotse hooglanders weren omdat ze de Nederlandse fauna verstoren |:-
    Relschoppers bij het voetbal in de knieën schieten, prima idee, jammer dat je tegenwoordig al voor relschopper aangezien wordt als je je laatste slok bier neem op de rand van de alcoholvrije zone.

Ga met die poppenkast maar ergens anders heen aub. _0/

5. Alpha Gsus

Alpha Gsus Fifa11

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ik denk dat geen enkele partij GEEN idioten kent, al was het wel prachtige TV. De rest van de onderwerpen die je opsomt kun je het mee eens zijn of oneens. Je moest eens weten hoeveel onrust Schotse Hooglanders veroorzaken tegenwoordig trouwens! :p

6. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    elke partij kent idioten inderdaad maar enige probleem bij de pvv is dat ze daat niemand hebben die geen idioot is..... Toch wezenlijk verschil

7. enjee

enjee Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het valt me toch op dat er bij elke en dan ook elke vertegenwoordiger van de PVV een steekje los zit.

8. Jackson NL

Jackson NL Member

Leuk Bevonden:
    0
    En dan zelf niet op komen dagen Lau. Beetje zwak..

9. Alpha Gsus

Alpha Gsus Fifa11

Leuk Bevonden:
    0
    Ach clubs is binnen NL Ohrson toch al doodgebloed. Zoveel futters of mensen die andere spellen willen spelen. Hun goed recht, maar ik word wel moe van dat 2 vs 2 gedoe en het ronselen van andere spelers...

10. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Gast ik kon gisteren niet maar als ik bezig ben met fut en er clubs wordt gevraagd speel ik altijd. Vooral Batroy wil graag filmpjes kijken (groot gelijk) en villa wil FUt spelen. Jackson, Pkager en ik spelen altijd als we kunnen en niet weg moeten.

Dus niet zeuren Suarez

11. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eens. Maar datzelfde geldt ook voor Gsus, als er clubs gespeeld wordt is hij er ook altijd bij wanneer hij online is!

En doodbloeden? Valt volgens mij wel mee, het blijft gewoon bestaan en wanneer er voldoende mensen online zijn trappen we een balletje. Dat gaat goed, is gezellig en nog vermakelijk ook. Wat wil een mens nou nog meer dan?

12. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    seks....

Daarom zijn wij tevreden met het weinig clubs pkager maar Joris niet. Die kan dat niet meer omdat er vroeger dat ene is gebeurd waar hij nog zo mee zit. Daarom heeft hij er geen behoefte aan. (ga ik hier niet posten want dat is lullig als de hele wereld het weet)

13. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :lol::lol:

14. Jackson NL

Jackson NL Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke dan. Ik maakte maar een grapje in ieder geval=p.

15. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    hahaha ja sorry. zat met me zwager nog biertje te pakken en dan ga ik niet zeggen o wacht moet nog gaan xboxen!

16. Jackson NL

Jackson NL Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon zeggen dat je vroeg naar bed moet dan.. Tss

17. Alpha Gsus

Alpha Gsus Fifa11

Leuk Bevonden:
    0
    Lauw dat heb ik je in vertrouwen vertelt. Ik kan me alleen niet voorstellen dat je met zo'n gedrocht van een vriendin seks hebt. Dan zou ik inderdaad ook verslaafd raken aan FUT. Heb je het nummer al van je schoonmoeder?

Ow en @kager, vicieuze cirkel pretty much...

18. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ontopic, dames.

19. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    hoezo dit is ontopic! Zo gaat het altijd bij de club.

En gedrocht joris! Haha denk jij dat maar lekker. Ik weet beter! En dacht jij weet toch dat het om het innerlijk gast ondanks dat ze er goed uit ziet. En jij moet helemaal hopen dat het om innerlikk gaat anders zou ik maar zuinig doen met je hand

Laatst bewerkt: 9 mrt 2011
  20. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Dit is voor ons ontopic xD! Maar meestal kom ik ook gewoon hoor als jullie me vragen voor clubs.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina