1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 Online Probleem

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MariodaConceicao, 7 jan 2011.

  1. MariodaConceicao

    MariodaConceicao Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi

    Ik heb een probleempje met het online spelen van FIFA. Sinds een tijdje loopt het heel vaak mis tijdens een match. Plots komt er zo'n laad-icoontje links op het scherm en daarna is het alsof ik en mijn tegenstander gewoon een compleet andere wedstrijd spelen.

    Hij geeft passes naar niemand, tikt als het niet moet, zet nooit druk, ik scoor aan de lopende band. Terwijl ik vandaag even dacht: "Kijken wat zijn status is op Xbox Live"

    Dus ik speelde Bayern tegen Chelsea en het stond 0-0 toen het laad-icoontje kwam. Daarna werd het nog 2-0 tot het uiteindelijk nog voor de rust helemaal tot stilstand kwam, behalve een kwartiertje later (nu net eigenlijk) ging het weer een tiental secondjes vooruit.

    Maar dus ik keek naar zijn status, daar stond hij gewoon ook 0-2 voor. Hij speelde vast gewoon een compleet andere match als ik en dacht hij net als ik "Waar is hij in hemelsnaam mee bezig?"

    Dus nu op dit moment staat het spel volledig stil. Maar ik heb het al enkele keren gehad dat ik door die situatie een match compleet omdraaide van 0-2 naar 3-2 en dat ik die wedstrijd gewoon uitspeelde. Ik denk dat zowel ik als hij wachten tot iemand de wedstrijd verlaat omdat je dan gewoon verliest volgens de ranking.

    Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

    'Dus in het kort nog een keertje: Soms komt er tijdens een match een laad-icoontje en lijken zowel ik als de tegenstander een compleet andere wedstrijd te spelen. Het klinkt gek, maar ik maak het steeds vaker mee.

    Ik weet niet of dit logisch klinkt, maar telkens het gebeurt, zit er iemand van mijn familie op de pc te tokkelen (en vaak is die zelfs nog maar net aangemeld..). Mss kan de verbinding het niet aan ofzo. Maar ik heb gewoon een goeie rappe Telenet-verbinding. I don't know.
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2011
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Heb je dit heel vaak dan? Laten we zeggen 6/10 matches?
     
  3. MariodaConceicao

    MariodaConceicao Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatste tijd om de drie matchen ongeveer.
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Raar, zou kunnen dat de EA Servers de laatste tijd erg raar doen. Ik heb de laatste tijd ook vaak last van lag, en soms dat de game vastloopt tijdens een herhaling of in de rust. Probeer eens een tijd te spelen zonder dat iemand anders dan jij gebruik maakt van het internet?
     

Deel Deze Pagina