1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 11 Ultimate Team [Deel 10]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 5 aug 2011.

  1. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    zolang FIFA 12 nog niet uit is en de demo er ook nog niet is,begrijp ik je opmerking niet helemaal

    ja maar wat moet je dan?Ik geef wel toe dat ik nog op een paar mooie transfers hoop naar engeland...zoals nu de geruchten gaan dat Arsenal met Kaka en Diarra bezig is,met aguero al aanwezig en misschien nog een paar toppers die vanuit Italie en-/of spanje naar Engeland gaan ,kan je een leuk Barclay team opstellen...ben ook benieuwd welke stats Lukaku krijgt.....
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2011
  2. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel zitten met hun hoofd al bij FIFA 12, ik in ieder geval wel. Ik heb nu ook echt helemaal geen zin meer om FIFA 11 te spelen omdat 12 bijna uit komt.
     
  3. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb nu geen tijd voor Fut. Speel die hard Deus Ex.... Daarna wordt het wel weer fut, en de demo ofcorso.
     
  4. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    jammer dat fut bijna afgelopen is want me huidige team loopt zo ontzettend lekker. Verdedigend is het super ondanks de niet super hoge ratings, Middenveld is snel aan de flanken en controlerend en superpassend in het midden. Me spitsen zijn snel, dribbellend en goede schieters.

    Team is:

    ----IF bent ------ Torres

    IF Young -IF Parker 86--IF Fabregas--IF Walcott

    If 84 baines -If 83 cahill-if 83 samba-if sagna

    ------------ If 85 howard.

    zit alleen te twijfelen of ik if bent nog vervang voor drogba.
     
  5. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Geen IF Bruins :mad:?
     
  6. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Nee te duur. En hij bestaat ook niet toch? de stats van bruins zijn niet te verbetere toch? ingame overal 99 toch?
     
  7. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Alles 99 en steekpass zelfs 100 :eek:! IF echt beest hoor, hij zet zo Drogba van de bal.
     
  8. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    dacht de rest altijd wegstapt omdat ze weten dat ze hem niet kunnen stoppen!. Volgend jaar met me careermode maar gelijk hem proberen te kopen van genk. Zal wel city moeten zijn om hem te kunnen betalen!
     
  9. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Man o man,wat heeft die Robihno IF een vresijk goed schot zeg!!!pffff...niet normaal meer,scoor er continu mee vanaf 25 a 30 meter
     
  10. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    Stelletje malloten :lol:
     
  11. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    25 a 30 meter? Koop dan gewoon Bruins.. Maakt niet uit waar je staat 1 keertje B drukken BOTS vol in het kruis.
     
  12. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar Bruins is niet te betalen man!!!Ik kan hem misschien net op de kop tikken als ik mn hele team verkoop.....nee vanaf FUT 12 gelijk sparen voor bruins,dan de rest van de spelers maar brons en een gemiddelde stats van 49
    maakt dan toch niet uit,want Bruins stopt de penalty's en schiet ze zelfs van achter het doel int kruis!!!...kmoet nu nog ff volhouden met IF Robihno

    Ik vergeet ze altijd op te slaan maar dit is de laatste van van het weekend van Robihno,deze was wel 35 meter:

    http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/91585958
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2011
  13. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Wel jammer dat bruins ultra ultra rare is. Ik heb er maar twee gezien tot nu toe? die andere van 70 zijn de gedowngrade versies. Die stats zijn gemeten toen hij nog in zijn moeders buik zat. Omdat de mensen van ea niet konden geloven dat ze alles eigelijk 200 moesten maken (of ze moesten ronaldo stats zelfs naar 50 brengen inclusief de andere spelers ook om zijn talent te relativeren) hebben ze maar dat kaartje van 70 gemaakt.) Maar zag laatst dus de echte versie staan en zelfs met een startprijs van 5.000.000 werd er nog hevig geboden!!!

    Mijn uiteindelijke team van dit jaar is toch wel het beste gebleven. Ook omdat ik flink wat gegroeid ben qua eigen tactiek (nog lang geen bruins though) maar volgend jaar gelijk sparen voor dit team in hun normale versie en dan lekker upgraden naar IF mochten ze komen. Enige die niet kan is fabregas. De Arsenal IF is heel relaxt maar volgend jaar past hij niet meer. Ach, dan maar een Gerrard. Als die volgend jaar kan spelen is hij binnen een paar weken IF!

    Dat vind ik wel. Super spelers als hem, rooney etc moeten bijzonder weinig doen voor IF. Kijk deze keer verdiende rooney zijn IF status en met die omhaal ook maar de eerste keer de versie was echt onzin. Drogba evenzo en Kaka al helemaal. Als je hun al zo goed maakt moeten ze er minimaal drie inschieten en een assist voordat ze IF worden. Ze zijn toch al super goed? maar ja EA blijft geld willen.
     
  14. davejong

    davejong Active Member

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is dat met die bruins ?
    kan iemand me dat uitleggen ?
     
  15. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Dat heet humor....:+

    Edit; ik had m'n if bpl team en andere kaartjes verkocht. Met het geld een all if serie à team gemaakt. En ik moet zeggen, ze zijn sweety!

    4312

    If buffon
    Toty abate
    If chielini
    Toty Silva
    Toty balzaretti
    Toty hernanes
    Toty inler
    Toty Hamsik
    Toty Totti
    If zlatan
    Toty pato

    En voor de bank toty abbiati, Toty nesta, toty ranochia, if asamoah, if boateng, if cassano, toty montolivio if d'agostino, up taiwo, maicon, milito en etoo.
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2011
  16. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Villa en ik zijn gewoon fans van bruins. Hij is ook zp goed. Stom van feyenoord dat ze hem hebben laten vertrekken. Maar was verwachting sst ze hem toch niet konden behouden. maar serie a, liga bvva, bundesliga en barclay hebben afgesproken hem niet te kopen. Zou de competitie verpesten. lullig dat genk nu de champions leauge gsst winnen.
     
  17. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die zin heeft om alvast een FUT12 topic aan te maken? Webapp van FUT12 komt de 20e al uit! Siemen misschien? :9
     
  18. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
  19. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is iets wat jij nooit zult snappen. Is alleen voor de echte die hard Bruins fans weggelegd.
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik zie daar een LW Villa? Kan je nu ook van ST > LW? :D
     

Deel Deze Pagina