volgens mij maken ze alleen if spitsen sterker als hij paar ballen gescoord heeft met zijn hoofs. hij zal beter kunne schieten dribbelen en passen en misschien wat sterker maar zal weinig verschil maken. Heb je serie a of brazilianen. serie a gaat voor cavani 86 of eto? brazilie voor luis fabiano en een van de vele braziliaansr spitsen uit de russische league
Ik had eerst: Cavani 87 - Pato 85 Cassano 87 Maar op de een of andere manier was Cavani 87 echt een koekebakker. Toen Fred IF kwam Cassano en Cavani verkocht en FredG en Hernanes 85 gekocht. Fred 82 - Pato 85 Hernanes 85 Vargas IF - Maggio IF Boateng IF Taiwo Nesta 87 Silva Maicon Cesar
Ja klopt man, die IF's zijn zoveel sterker. Ik speel zelf met IF Jones en IF Ba, heb bijna genoeg coins voor IF Zamora, zal hem eens testen.
Gisteren al mn Brazilianen op trade gezet.Kheb nu weer een PL team,maar nu met spelers die ik nog niet eerder gehad heb...zoals Suarez 86,maxi rodriquez 85,Kuyt 84,Yaya Toure 86(CM),Gervihno 82(Arsenal versie) hier moet Drogba naast komen. heeft iemand overigens een idee waarom Carrol IF zo belachelijk duur is?zn stats zijn niet bijzonder..
Moet je zeker doen. Het is geen drogba of rooney if die alles kunnen maar als je twee spitsen hebt is het een goede rechter. IF carrol zit ik ook nog over te twijfelen ipv if hernandez. Weet iemand of rodrjguez wat is? Want walcottb if kan weinig en valencia stijgt ook niet echt boven de rest uit
2 miljoen coins op dit moment. Weet nog niet wat ik er mee ga doen. Als iemand ervoor wil betalen, prima Dan is de keuze snel gemaakt.
vraag me af wie op dit moment nog coins gaat kopen, fifa11 is zowat ten einde, ik zou zeggen, speel voor kerstman
heb wel vaak met hem dat ik doordribbel en dat ik heerlijk stunterig aan de bal blijf. vind hem heerlijk om soepel de 16 in te draaien en af te geven. en heb parker en young links op me middenveld staan waar ik veel hard mee scchiet bij corners, vrije trappen en als ik ip balbezit speel. Als de keepr ze heeft zijn ze zelden klemvast en de kleine erwt staat vaak op de goede plek om de rebound dodelijk af te maken. Op zich zou ik caroll ok wel willen hebben. Linkspoot is ook wel lekker en zamora is niet een spits die ik 90 minuten kan gebruiken. Wat kost ie? 2 ton of meer? En de hoogste if rodriquez? en weet iemand of ie links of rdchts is?
ik kom er vandaag echt niet in bij de ea servers! heb mn datum al teruggezet naar 2005 doet het niet, heb het al 10 keer geprobeerd. weet iemand nog wat anders??
EA servers doen bij mij echt klote laatste paar dagen. Voordat ik in FUT kom moet ik al 40x proberen en word heletijd tijdens wedstrijden van EA servers gegooid
Me kleine erwt en valencia maar even op de markt gezet. Voor de kleine erwt een hoop winst gemaakt (formatie blijft gelief) en Valencia moet nog weg maar dat gaat wel lukken. Tijdelijk maar even Zamora als eerste spits gebruiken en wel alvast 85 Rodriquez gekocht. Als Valencia is verkocht maar even sparen zodat IF Caroll kan komen of misschien een andere spits. Tevez misschien.