1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 11 Ultimate Team [Deel 10]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 5 aug 2011.

  1. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 17 aug 2011
  2. Stan333

    Stan333 Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    0
    kut servers ze doen niks
     
  3. Stan333

    Stan333 Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    0
    een vraagje,

    tijdje terug heb k tegen een tegenstander gespeeld met een diep doel, maar ik weet niet meer welk stadion dat was. ik vind zon diep doelw el vet zie je mooi het balletje erin krullen, iemand een idee welke stadions zon diep doel hebben?
     
  4. Trajanus

    Trajanus Active Member

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt dat de netten gewoon loshangen?
     
  5. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Del Pueblo
     
  6. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik denk ik haal maar een keer een pakje. Aguero erin! Voor het eerst dat ik een keer geluk heb gehad.

    :)

    [​IMG]
     
  7. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    w000000000t!!!!!!!

    Jammer dat het geen fifa 12 is :+
     
  8. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Vriend en ik hebben samen coins bij elkaar gedaan en gaan laatste maand alleen maar samen toernooitjes spelen. Nu kunnen we dat mooi doen met leuke spelers!

    :D
     
  9. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Dat is nog eens een lekker pakje man!!!

    Mannen hb een vraagje, ben m'n bpl team een beetje zat. Dus dacht richt me op een Frans Nationaal elftal. Nu zit ik een beetje te dubben over de opstelling. Ben eigenlijk gewend aan 4312 maar dat werkt niet helemaal voor die Fransen. Nu zit ik te denken of 4222 of 4231 iemand ervaring met beide opstellingen en eventueel sugesties wat betreft de Frenchies?
     
  10. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel ook met de fransen,maar met formatie 3-4-1-2...speelt heerlijk

    http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#hLGrCgcZbbjdr
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2011
  11. Stan333

    Stan333 Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    0
    nee echt strak stonden zijn netten, ik kom nog steeds niet op ultimate team die servers trippen hem weer.
     
  12. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik zal als ik vanaaf thuis ben ff kijken. Helaas doet die het niet op de iPhone....

    Maar 3 verdedigers, ben je dan niet ontzettend kwetsbaar? En hoe ziet het middenveld eruit? Lm, rm en 2 cm's?
     
  13. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    jup en dan een cf.

    Zelf ben ik weer wat spelers aan het verkopen. Sommige bevallen me goed en blijven (IF Bent, IF Walcott, IF young, IF Parker (86) IF Nasri, IF Samba en IF Howard) maar andere voldoen niet aan me verwachtingen

    Zo zit ik nog steeds te kloten met me rechter spits (speel 4-4-2) Heb tijdje kleine erwt 86 gestaan maar wou links poot er hebben ivm met wegkappen en diepte passen op me andere spits en heb toen zamora gehad maar die schiet als een malle maar daar is ook alles mee gezegd, leuke sub hoor!

    Toen IF Odemwingie maar die is alleen snel vindt ik.

    Ga nu maar voor de IF Van persie omdat die alles heeft (links, goed schieten, snelheid en goede pass) maar daarvoor moet ik me middenveld weer veranderen.

    IF Nasri gaat daarom weg (voor veel minder geld heb ik een speler die hetzelfde doet en hopelijk een hardere pass heeft)

    Verdedigend gaat er een IF Cahill komen voor de chem en de goede verhalen (maar wacht even tot de 83 rond de veertig is) en mijn IF Richardson gaat vervangen worden voor nu tijdelijk een normale Cole.
     
  14. DutchSoccerxx

    DutchSoccerxx Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    hee allemaal,

    iemand die weet welke spelers er in de totw zitten?
     
  15. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    mijn complete IF team, geweldig middenveld, aanval moet ik nog altijd wennen aan van persie, schieten met linksbenige spelers is niet heel makkelijk voor mijn gevoel
    [​IMG]
     
  16. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Dannyn & Maver

    Wat een gruwlijke teams hee, pfff. echt prachtige teams, kan er alleen maar jaloers op zijn!
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Aaaiii, leuk team alleen de groene "lijntjes" kan jou wel is parten gaan spelen. Vooral als je een counter krijgt merk je dat er amper op één lijn gelopen word voor een eventuele buitenspel val.

    Ik heb nu 2,9 miljoen coins met nog 1 speler op de verkoop.

    Kan voor 3 miljoen toch wel een leuk team in elkaar zetten hé? Of wil iemand de berg nog kopen? :+
     
  18. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    @ Vegeta

    Toty rvp is een echte baas. Ik gebruik hem als cf in een 4312.

    Een andere linkspoot uit Engeland is if Saha.

    Maar nasri verkopen? Damn dat is echt 1 van m'n favo spelers uit het spel. Snel, techniek goede pass en schot. Heb je trouwens de if of de toty? Want als je de eerste if hebt kan je het beste de up halen.

    Waarom zet je trouwens niet gewoon evra neer als lb?? Dat is in mijn ogn toch de beste uit de bpl.
     
  19. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Voor 3 miljoen kan je idd een leuk team halen. Maar als ik jou was zou ik max 1 miljoen uit geven... En de rest weggeven bij een aankoop van een pen of paperclip.... ;)
     
  20. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Estadio Del Pueblo...gebruik ik ook...
     

Deel Deze Pagina