1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 Ultimate Team [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 14 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stefnnnn

stefnnnn Member

Leuk Bevonden:
    0
    proberen het is maar 30k :p

2. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    WOOOOOOOOOOOT me beste pakje ooit to nu toe !!!

3. Positie/formatie klopt wel maar de nationaliteit van de trainer maakt geen fluit uit. Er zijn verschillende combinaties en mogelijkheden om 11 chem te krijgen. Er is geloof ik ergens een soort tutorial met daarin beschreven de verschillende combinaties die je kan en moet maken.

4. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is het wel waard ja, linksbenig vanaf de rechterkant is sowieso ideaal. 5 sterren skillmoves is altijd handig. Snel, sterk en een flinke pegel in zijn linkerbeen. Alleen koppen is ie wel echt zwak in, maar das dan ook het enige minpunt.

5. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het zal tijd worden dat EA de toernooipremies omhoog gaat schroeven. En dat er meer zilveren toernooien komen. Ik blijf silver gewoon leuker en eerlijker vinden.

6. SolaCe

SolaCe Unidentified Gamers

Leuk Bevonden:
    0
  7. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Zin om weer opnieuw te beginnen met FUT, denk dat ik mijn huidige team maar verkoop :+

Het kopen van een nieuw team is wel het leukste

8. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Inderdaad. Ben bezig met me spaans team maar zat nu al weer te denken om er een barclay league van te maken. Probleem is dat de spitsen daar alllen zo duur zijn!

9. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb mijn Bundesliga team, maar wil een Barclays gaan maken. Alleen ik heb weinig coins, en mijn spelers zijn bij elkaar 15,000 waard. Hmmm, moeilijk :+

10. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Gewoon lekker coins verdienen en rustig aan beginnen met het starten van een barclay's league team en niet gelijk de grote namen willen maar kies gewoon spelers rond de tachtig en bouw van daaruit op.

Zo ben ik zelf ook begonnen met mijn Liga BBVA team. Gewoon coins verdienen en af en toe goed handelen. Begon met rond de tachtig en hebn nu wat betere spelers als vila, ramos en alonso langzaam bij elkaar. Maar zit toch te twijfelen of ik hun niet ga verkopen en toch voor een barclay ga. Heb Fernando Torres al dus mischien Rooney erbij. (of netzoals Birdy met zijn drogba, torres en rooney!)

11. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit te denken aan een team met allemaal Koreanen:p

12. Ik heb eredivisie zilver en die speelt eigenlijk 100x beter dan de super teams die ik eerder heb gehad.

Koevermans is echt ziek, hij loopt 1 op 3 online. Dus in elke wedstrijd in feite een hattrick :p

Zitten ook wat spelers tussen met 11 chem

13. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het aan mij of zijn de mensen op online FUT echt slecht. Gisteren gespeeld tegen een gast met IF Messi en IF Ronaldo met mijn nederlands elftal dat nog niet eens af is, 3-0 gewonnen. Valt me echt een beetje tegen.

Iemand hier die een 4-1-2-1-2 vPersie heeft, wat vraag je ervoor?

14. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ze hoeven niet per se slecht te zijn.
    Sommige teams spelen totaal niet lekker terwijl ze een heel erg goede team hebben.
    Ik speel op FUT met mijn Gold team als een natte krant terwijl ik met mijn Bronze team iedereen afslacht.
    Het ligt er maar precies aan wie de geluk van de Chemistry aan de goede kant krijgt.

15. Chucky

Chucky capo di tutti capi

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een Theo Janssen te koop?
    Pm me;)

16. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind maar geen goede spelers voor mijn formatie:mad: , hoe doen jullie dit want ik wil nu een Eredivisie silver team maken.

Ik heb ook al gekeken naar die training kaarten maar daar staat de formatie ook niet veel op. Hoogstens 1 á 2.

Ik wil 4-1-2-1-2 spelen

17. Diele 076

Diele 076 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand welke stadions van die doelen hebben die heel diep en strak zijn,zoals Porto altijd had ?
    Ben een paar keer tegenstanders tegen gekomen met FUT en profclubs,maar ben telkens vergeten te kijken welken stadions dat waren...

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Die kan je voor 200 coins vangen :+.

19. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is gewoon een populaire formatie. Prijzen van spelers en formatiekaartjes zijn voor zo'n formatie ook veel hoger. Probeer anders 4-3-1-2 uit, speelt net zo fijn alleen zijn formatiekaartjes daarvan voor onder de 500 coins te vinden.

20. Chucky

Chucky capo di tutti capi

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, zat verkeerd te kijken;)
    ik dacht dat die Zilver zou zijn.

Iemand Suggesties voor iemand met een goed schot op het middenveld ZILVER??

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina