1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 Ultimate Team [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 14 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stan333

Stan333 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke schijt zooi wil verder met me argentijntjes. die pakketjes zijn trouwens ram kut die van 7,500 coins. had laatst 3 keepers erin:confused:=(

2. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Site van EA is ook bagger, wellicht zijn ze dat aan het bewerken. misschien zijn ze bezig dat je ook op het web decks kan kopen ? Of weet iemand de oorzaak van deze storingen ?

3. Stan333

Stan333 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja de online site van fut kom k ook niet op zie ik nu

4. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op de online site van FUT krijg je nu elk uur maar één Bid Token. Dus je kan 5x bieden en dan krijg je elk uur er één bij. Dus handelen op internet is ook klaar:mad:

5. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan ook tokens bijkopen hoor

25 voor 1500 coins

6. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan maak ik meteen veel minder winst, ga ik echt niet doen hoor.

7. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mensen met een mooi zilveren team !!

Ik heb nog 2 open plekken im mijn eigen Fifa Ultimate Silver toernooi waarbij je MS 800 Points kan winnen.

Info ? Check mijn signature !!

8. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Eindelijk een Rooney in me pakje na er 50 geopend te hebben :p

9. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt bagger die EA servers!!!
    Gewoon tijdens een wedstrijd wordt ik gedisconnect van de server...log je na 50 x proberen eindelijk opnieuw in...en ja hoor: doordat je de vorige wedstrijd gedisconnect hebt...blablabla...fucking zakkenvullers bij EA

Laatst bewerkt: 6 dec 2010
  10. FrostbiteFX

FrostbiteFX Oppergod

Leuk Bevonden:
    0
    Ben jij gestopt? Maar je hebt nog hele goede spelers in je team staan. Verkopen? :9

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ja, ga ze waarschijnlijk verkopen en m'n coins dan weer doorverkopen. Misschien ga ik ook handelen in de 10.000MSP@FUT, zo maak je goud geld irl.

12. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je dat je ook met gestolen creditcards MSP gaat kopen en weer doorverkopen?
    Bel ik de wouten alvast ff...

13. SolaCe

SolaCe Unidentified Gamers

Leuk Bevonden:
    0
    Dat hele 10.000 MSP gebeuren is inderdaad nogal 'geen zuivere koffie', maarja als je dat nog niet snapt als ze voor over de 100 euro aan MSP verkopen voor 15 euro, weet ik het ook niet meer.

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Stuur de wouten maar op de verkopers af dan, want dit wordt nergens aangegeven ofzo. Er wordt geen ene vorm van illegaliteit toegegeven door de verkopers, dus hun zijn de schuldigen. Wij, als 'onschuldigen', kunnen dit niet weten en kunnen het doorverkopen.

Maar inderdaad, ik ga het niet doen want ben al vaker de lul geweest met dit soort dingen, aantal mensen hier op het forum en IRL doen het en misschien willen zij nog eens spelers of coins delen. :cool:

15. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Hey, ik ben nieuw op dit forum, ik had wat vragen over UT, en zag dit forum, waar veel op stond.

FIFA 11 is de eerste FIFA die ik weer speel sinds '98, daarvoor altijd PES, dus ook nieuw met Ultimate Team.

De mode leek me aardig tof, en ik zie hier op het forum allemaal teams met zoveel sterspelers.

Waar is bijvoorbeeld chemistry goed voor? Hoe krijgen jullie zoveel coins ?
    Ik zal mijn 2 teams posten, en hoop op wat tips.

16. Turbulus NL

Turbulus NL Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ha, zie nu pas dat hier een FUT topic is op deze site.

Ik speel het al een tijdje. Ik wou niet weer standaard voor de goude spelers met Ronaldo, Robben, Messi enzo gaan, dus ik ben nu voor een bronze team gegaan. En het bevalt me prima! Ik speel er alleen online mee en ik heb iets van 120 overwinningen, 20 keer gelijkspel en echt maar 2 of 3 keer verloren. Ik kan me de laatste keer dat ik verloor al niet eens meer herrineren.

Inmiddels is heel het team al gepimpt. Iedereen in favo positie, favo formatie. In totaal heeft het me 80-90K gekost, maar het team is echt geweldig.

Hier is ie : http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/app#jMBe3O1DbabSO

Check vooral die spits met zijn aantal wedstrijden en doelpunten. Die RW is trouwens echt ziek, in een potje heb ik even zijn stats gecheckt en hij heeft 92 acceleration! Dat is volgens mij meer dan Robben

17. Turbulus NL

Turbulus NL Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maareh....met mijn doelpunten zit het wel goed alleen ik heb nog wel moeite vaak om verdedigers te passeren als ik naar niemand kan afpassen. Kent iemand hier een simpele 1, 2 of 3 star skill move die niet te moeilijk is en waarmee je makkelijk tegenstanders voorbij komt?

18. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon een fake shot, kan elke speler als het goed is. Werkt vaak beter dan een skillmove.

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Een fake shot werkt altijd goed, probeer wat strakke hoeken ermee te maken of onverwachte bewegingen. Bijvoorbeeld dat je eerst naar binnen komt, maar dan met een fakeshot weer terug naar buiten. Zo creëer je ruimte voor jezelf.

Wat ik ook vaak doe met buitenspelers is; heen en weer gaan. Dan weer diepte, terug kappen en weer de kaats aan gaan en terug, totdat je ruimte hebt.

20. Turbulus NL

Turbulus NL Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ojah dat doe ik vaak ook. Ik heb een bronze LW met 85 pace and 72 ball control. Dat is vrij hoog voor een bronze speler dus ik beweeg heel veel heen en weer om er dan voorbij te komen. Wat ik ook heel vaak doe is met mijn vleugelspeler zeg een beetje schuin richting het goal lopen maar wel ver genoeg in de buurt van de achterlijn. Me tegenstander verwacht dan een voorzet en dan kap ik. Vervolgens doe ik een finesse shot om hem mooi in de verre hoek te leggen.

Gisteren trouwens me eerste echte goal met me keeper gemaakt buiten een strafschopgoal dan. Het stond al iets van 7-0 dus ik dacht van, nu ben ik toch lekker bezig. Paar keer man uitgekapt, vervolgens van buiten de 16 in de kruising geschoten. Zag er wel badass uit :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina