1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 Ultimate Team [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 14 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Je hebt momenteel bij Thiago Silva geen "groene lijn" naar Marcherano lopen. Dus daar zou jij eventueel Douglas neer kunnen zetten ( i.p.v Silva ). Kwa chemistry ga je er dan, als ik me niet vergis, niet op achteruit.

    Buffon vervangen met Cesar en je lijn is "feller" groen. Dan heb je waarschijnlijk weer problemen met Chiellini :+ Het is even vogelen.

    Je hebt nu iemand van AC Milan ---> Barcelona. Als jij Lucio en Sneijder hebt loopt het daar ook prima. Je kan overigens een CM naar een CDM veranderen :) Geloof mij maar, je merkt daar vrij weinig van. Ligt toch echt aan je eigen spel. De chemistry werkt zo;

    - Spelers met dezelfde club.
    - Spelers uit dezelfde League ( Barclays, Seria A of Liga BBVA bijvoorbeeld ).
    - Spelers met dezelfde nationaliteit.

    Als jij één van de 3 hebt kan je een prima team opbouwen :) Zelf zoek ik ook nog Sneijder en betere verdedigers. Maar met 5000 coins en geen geld om MS points aan te schaffen ( werkloos :mad: ) gaat dat nogal lastig :+
     
  2. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Hallo mensen.

    Ik speel ook al jaren Fifa op de ps3 maar kwam gister toevallig op deze site en ben meteen maar voor de 1ste keer begonnen met ultimate team.
    Maar snap er nog weinig van doe nu 1ste toernooitje maar op Amateur:confused:
    Dan win k steeds met 13 14-0 weet iemand een site waar precies staat hoe het allemaal uitgelegt word of zou iemand me dat zo kunnen vertellen???

    Bvd Arno
     
  4. SolaCe

    SolaCe Unidentified Gamers

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je het beste de site van EA kunt raadplegen voor meer informatie.
     
  5. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ok Ja ben er eigenlijk al weer mee gekapt het lijkt mij allemaal te makkelijk en in het begin toernooitjes spelen onder het niveau van legendarisch dat is te gemakkelijk
     
  6. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel dan ook online toernooitjes. Offline is geen ruk aan.
     
  7. SolaCe

    SolaCe Unidentified Gamers

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook meteen online doen in cups waarbij de limiet is ingesteld op bijvoorbeeld maximaal Zilveren spelers.

    De toernooitjes hoef je in principe maar 1x te winnen, zodat je er meer vrij speelt.

    Echt niet zo makkelijk als jij denkt online spelen met een brons team tegen een ander iemand. Is behoorlijk wennen met z'n 'slecht' team, vind ik persoonlijk.
     
  8. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ok nou zal even kijken dan maarja ik heb natuurlijk nog niet allemaal zilveren spelers dus dan moet ik wel offline toernooien doen heb alleen vorm,vlaar en schaars dat zijn mn beste na 1dag
     
  9. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Gisteravond een online toernooitje gespeeld. Stond in de finale en toen was ik disconnect van EA servers uit het niets.. ik had geen lag of wat dan ook. Echt super lelijk, alle punten, goals etc. weg. Ik stond die wedstrijd ook nog eens 2-0 voor. Wie trouwens een potje online wil spelen moet me even toevoegen. Wil me team eens testen, kijken of het goed is.
     
  10. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Heeft iemand nog wel een nuttig tipje om spelers te verkopen??

    Heb nu stuk of tien van die slechte te koop staan maar ze gaan maar niet weg
     
  11. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt omdat niemand die meer koopt. Spelers onder de 75 gemiddeld krijg je niet verkocht als ze niet rare zijn.
    Op het begin kan je het beste een paar offline toernooitjes spelen tot je 10.000 hebt ofzo en dan wat gaan handelen in spelers.
    Dus een speler kopen en voor meer coins verkopen.
     
  12. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Oke maar als ik wat munten heb he wat is dan wijsheid pakjes kopen?Of gewoon spelers kopen??

    Haha net online toernooi tegen een kerel die had skrtel,maxi,rodriquez,benayoun,pavluchenko,zamora en dan kom ik aan met vorm,vlaar,jaliens,molhoek,poepon en macdonald maar tog met 0-1 gewonnen begin het btje leuk te vinden
     
  13. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Heeft iemand een tip voor mij?
    Ik zit elke x krap bij kas en bijna na elke wedstrijd moet ik van sommige spelers contract aanbieden dus dan moet ik weer pakje kopen heb soms nog geen eens geld voor brons pakje
     
  14. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Moet je contracten op de trade pile halen daar heb je gold dingen al voor 150.
     
  15. BirdySong

    BirdySong Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoera, mijn Eredivisie team en het Nederlands elftal zijn zo goed als af!

    Nederlands elftal: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#h4Fw9bad978x

    Iemand een oplossing voor die linksback positie? Tot nu toe Emanuelson daar staan, maar is er nog een nederlandse gouden LB of LWB? Daarnaast nog even wat positie- en formatiekaartjes kopen om de chemistry te verhogen en dan is het klaar.

    Eredivisie: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#eEMHrTyD978y

    Staat lekker met El hamdaoui en Suarez in de spits met Ruiz op 10 en IF Doedelzak en IF Lens die er met hun snelheid overheen komen. _O_ Alleen IF Granqvist speelt niet lekker. (Wtf, 82 schieten voor een CB...) En misschien Mertens verwisselen voor iemand? Suggesties?
     
  16. SolaCe

    SolaCe Unidentified Gamers

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien nog een idee om Maduro erbij te halen als CB. Weet niet of die links of rechts poot is, maar dan heb je 2x reserve voor de CB positie en ken je misschien ene naar LB zetten.
     
  17. SolaCe

    SolaCe Unidentified Gamers

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat betreft je Eredivisie team zeg ik een persoon die je mist; Toivonen.
    Die kun je als CM zetten :)
     
  18. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Royston IF voor de libi.
     
  19. BirdySong

    BirdySong Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Gekocht voor 1.000 coins! Is inderdaad best een leuke speler.

    Hmmm, zou kunnen, maar hij spreekt me eerlijk gezegd niet echt aan. Erg langzaam ook (63 Pace). Denk dat ik beter of:
    - 1. Braafheid daar neer kan zetten. Silver 73, maar wel 80 Pace. Of,
    - 2. Een klein beetje cheaten en daar IF Douglas plaatsen. Die is binnen een paar jaar toch genaturaliseerd, haha.
     
  20. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Royston Drenthe.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina