1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 Ultimate Team [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 14 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Milner zou ik vervangen, en Touré is ook niet echt een CM. Eerder een CDM.
    Opties zijn Lampard, Fabregas als je daar de coins voor hebt.
     
  2. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0

    Eigenlijk niet meer, had nog 80k, maar die nasri koste me 15 (no idea of het normale prijs is) en 50 aan m'n broer gegeven die vandaag een xbox heeft gekocht...

    Misschien als ik VdV verkoop, maar dan kom ik al helemaal niet aan de Fabregas/Lampard bedragen. Maar Toure is juist een beest, en dan kan je daar 2 voetballende/technische spelers naast zetten. Ik dacht zelf aan Silva (van MC)(=30k?) en dan sparen voor Fabregas
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Je gebruikt waarschijnlijk je VdV niet goed. Bij mij speelde hij heerlijk. Niets mis mee.

    In het midden van je middenveld ( :+ ) moet je een goeie CDM plaatsen. Essien, Touré of nog iemand. Van de Vaart op links. Fabregas is een goede optie, maar is wel peperduur.
     
  4. Koen8919

    Koen8919 Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik kijk naar jou squad's fitness over het algemeen is deze vrij laag naar mijn idee. Mijn advies is om vaker (bijv. om de wedstrijd) spelers te wisselen, waardoor deze in wedstrijden sneller zijn en sneller zullen herstellen na een sprint. Het voordeel hiervan is dat je spelers niet zo snel geblesseerd zullen raken, dus ook van de Vaart niet.

    Als je het je kan veroorloven zou ik Fabregas kopen, anders zou ik inderdaad zoeken naar een verdedigend ingestelde middenvelder (cdm>cm).
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2010
  5. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou op LM Young van Aston Villa zetten en op rechts Lennon,Wright Phillips of Walcott.vd vaart verkopen.centraal Essien erbij zetten.Moet je wel met 2 spitsen spelen,dus middenveld een blok van Toure en Essien.Links Young(of Bale,kan ook)en rechts ook een snelle jongen
     
  6. adrianmutu

    adrianmutu Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt Nani en Lennon op de bank zitten, maar hebt daar eigenlijk niet zo heel veel aan, aangezien dit buitenspelers zijn. Je kan beter deze proberen te verkopen voor een aardig bedrag en daarvan weer dan het middenveld te versterken. Denk is na welke teams jij lekker vindt spelen met daarbij dan die speler.

    Van der vaart is inderdaad helaas geen fijne speler op FIFA, sommige mensen zeggen idd van wel maar ik kan er zelf ook niet veel mee :) + plus let op de fitness dan komt het wel goed :)

    Waarom is btw ook deze chemi van mijn team niet goed?

    http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#b6LsTWtLbah4N
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2010
  7. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Simunic ruilen voor Barzagli of Friedrich(2 spelers van Wolfsburg naast elkaar)
    En Kadlec op LB...ik denk dat je chemistry dan in de 90 is!
     
  8. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik krijg hier een soms beetje nutteloze "suggesties":+ maar dat is m'n eigen schuld, want ik heb niet genoeg informatie gegeven (over bank e.d.)

    want me fitness is zo laag omdat ik pas veel wedstrijden had gespeeld en ik heb gewoon 2 gouden teams dus dan speel ik ff met m'n andere team om me eerste team weer 99 fitness te krijgen.

    Verder speelde ik eerst 4-3-3, dus vandaar dat ik Nani enzo op de bank heb zitten. (=2e team)

    Sommige mensen zeggen een CDM op CM, maar dat heb ik toch al... Toure = CDM op CM...

    @ Dannyn jij zegt dat ik Lennon/Bale ofzo er neer moet zetten, maar ik speel met 3 CM's dus dat gaat sowieso niet lekker spelen.

    EDIT : adrianmutu : probeer eens een goede manager daar neer te zetten, mijn manager geeft me 16 chemistry ofzo
     
  9. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    daarom zeg ik ook dat je met 2 spitsen moet gaan spelen...formatie 4-1-2-1-2 ofzo
     
  10. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heb je niet of maar half naar m'n team gekeken, ik speel 4312, dus met 2 spitsen...
     
  11. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Met 3 spitsen eigenlijk he...2 x ST(Striker) en 1 x CF(Centre Forward)
     
  12. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Kalou net voor 1250 coins gekocht. Goedkoper kon ik hem niet vinden. 8)
     
  13. adrianmutu

    adrianmutu Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks beide voor reageren :)

    Moet een goede manager vinden, die 4-3-2-1 speelt, wil een beetje als Inter een Duits team maken. Maar chemistry moet zeker nog wat omhoog
     
  14. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Duitse manager kopen dus, Low ofzo. En dan een manager formation kaartje erop gooien.
     
  15. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan de formatie van je manager gewoon veranderen, dus zoek een manager die veel connecties heeft met je team (land/club) en verander zijn formatie naar jou formatie.
     
  16. adrianmutu

    adrianmutu Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat weet ik ondertussen wel :)
    Heb heel me Spaanse squad eruit gegooit, dus ga honderd procent voor me Duitse team.
    Dat op ´Inter´ moet lijken, begint goed te komen.

    Heb Adler, Naldo, Van Buyten, Lahm, Van Bommel, Luis Gustavo LF, Diego, Renato Augusto, Kroos en in de spits Dzeko.

    Spaar nu nog voor paar LF kaarten..
    Laat zien wanneer het project af is :)


    Project redelijke ver gevorderd:
    http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#fcNAOAlKbaibg

    Wil nog:
    - Paar IF spelers
    - Eljero Elia (CAM positie)
    - Goede Linksback, dacht aan IF back van Mainz (79)
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2010
  17. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Elia als CAM? is dat nou wel zo slim? Naar mijn idee heeft hij niet veel meer als snelheid. Geen pass enzo bedoel ik...
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Elia kan je niet als CAM zetten jammer genoeg. Hij is LW - LM of LF.

    Heb een jaar geleden voorgesteld om meer Positie kaarten, jammer genoeg ging EA hier niet mee akkoord. Vind het zelf wel jammer. Want je kan van Sneijder een CDM tot een ST maken. Maar een "winger" blijft een "winger".

    In verdedigende posities zou ik ook graag een CB een RWB of LWB willen maken ... maar ook dit kan niet. Je kan het meeste met Middenvelders en aanvallers. Sterker nog, als je wil kan je je spitsen op CM posities zetten.
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Vorig jaar had een vriend van me Ibrahimovic als CDM _O_. Wat een held was dat zeg, die hield alles tegen. Hij was groot, sterk (strength) en kon goed koppen. Won dus elk duel, en met ruimte een pegel van afstand.

    Held _O_.
     
  20. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Is wel waar wat jullie zeggen, want veel CB's kunnen ook gewoon op de back positie spelen en doen dit bij hun club ook. En backs -> centraal natuurlijk. Ook zie je bij spelers dat ze op zowel links achter, midden en voor kunnen spelen. ( bale, bastos) maar op Fifa niet op al die posities kunnen spelen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina