1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 Ultimate Team [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 5 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SpeedNox

SpeedNox Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo moet me team eruit komen te zien :p
    zal nog wel ff duren voordat ik dat team bij elkaar heb. SSIF Messi ?
    TIF Messi moet het zijn :p

2. MCPieta

MCPieta Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand anders ook problemen om op UT te komen ? Via de console dan he, niet de web app.

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    EA servers liggen er bij mij vaak uit atm. :eek:

4. MCPieta

MCPieta Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja bij de web app was het al bekend, daar hadden zij van EA aangekondigd dat je dit weekend niet via de web app kon traden, maar over de console gewoon niets gehoord, apart.

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad, ook niets van gehoord. Morgen gewoon nog een keer proberen, zullen wel ergens bezig mee zijn! ;)

6. MCPieta

MCPieta Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja hij doet het inmiddels al weer.

7. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Laatst bewerkt: 17 jan 2011
  8. ultiem klote

ultiem klote Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zzzzzzz.......zzzz......zz.....z

9. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de onderste 2(is hetzelfde doelpunt) goals van mij is de mooiste van het weekend...uiteraard weer Drogba..heeft er inmiddels 43 inliggen,in 31 wedstrijden....pff...blijft echt een beest.Ik had gisteren gewoon dat ik de eerste wedstrijd met 7-0 won,daarna met 8-3....ik denk een goaltje of 6 a 7 van Drogba in die wedstrijden,hier eentje van de 8-3(fout van de keeper natuurlijk)

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/61648172

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/61771885

ik heb hem ook nog zo opgeslagen:

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/61771433

Edit: Ik zag op de web app CAVANI IF staan 86, ...85pac,80dribbel,86shoot,87 head

10. sjalevaeger

sjalevaeger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg de webb app niet aan de praat. Hoe heb je dit gedaan? Er staat bij mij nog steeds dat ze onderhoud aan het doen zijn

11. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar heb je 3 pagina's...op het pijltje vooruit klikken links in het plaatje dat geel is en waar onderhoud staat

12. sjalevaeger

sjalevaeger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog iemand coins te koop toevallig?

13. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    danny: lucky doel die eerste vanuit die hoek!

banweezy: ziet er leuk uit. Leuke spitsen en mooie inform speler.

Heb momenteel dit. let vooral op me top invallers!

http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/app#cD5g5hTjbamjM

koop puur voetballers die ik lekker vind voetballen. Iniesta vond ik bijvoorbeeld persoonlijk niet lekker voetballen. Dus moet ik hem niet.

Ben nu aan het sparen voor IF Diarra (iemand die hem te koop heeft?) en daarna wil ik op de rechter CAM Kaka plaatsen en op de CF positie Forlan neerzetten. Heb hoge hoop dat hij een goede tweede lijn schieter is. Maar ook dat hij echt een top schaduwspits is

14. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

mmwaah lucky...scoor wel vaker aparte goals met Drogba
    Dat heb ik met Fabregas IF...kvind hem nou niet bepaald lekker voetballen,iniesta en xavi IF ook niet.Kvind V d Vaart IF wel heerlijk ballen...geweldig schot alleen niet altijd zuiver.Toure IF speelt ook heerlijk...lekker Fysiek.Lampard gaat wel.Forlan(schot vond ik niet bijzonder...scoorde er zelden mee),Villa en Torres in de spits heb ik allemaal gehad en vond ik niet fijn spelen...Walcott IF en Bale IF spelen ook geweldig...nee Drogba speelt heerlijk in de spits en gaat deze week waarschijnlijk 2 op 1 lopen!!!

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dat is omdat deze spelers alledrie geniaal zijn in de ene kant van statistieken, maar de meer fysieke kant zijn ze minder. Qua dribble, short pass, long pass, vision, positioning, tactical etc zijn ze alledrie perfect en misschien wel het beste van het spel. IF Fabregas heeft ook nog eens een geniaal schot. Maar jammer genoeg zijn ze qua snelheid, lengte en strength minder waardoor ze alsnog geen échte grote rol spelen op het middenveld. Als je veel one-touch-voetbal speelt, zijn ze heerlijk, maar anders ook niet ;). Tenminste, dat heb ik geleerd uit mijn eigen ervaring!

Van der Vaart heeft daarentegen al de bovenstaande statistieken iets minder, maar wel een érg goed schot (IF Fabregas ook) en zijn snelheid is ook wat beter. En hij is ook nog eens links, iets wat bij mij altijd wat lekkerder speelt omdat het minder voorspelbaar is wat je gaat doen met zo'n speler!

Touré IF is net als Essien, perfecte CDM, maar alleen dan óók nog de lengte erbij! Top middenvelder.

Zowel Lampard als Forlan vind ik geen fijne spelers, veel te traag voor mij. Ookal zou Forlan niet langzaam zijn qua statistieken, vind ik hem toch bijzonder kut. Hij kan schieten, maar de rest is toch teleurstellend. In het echt vind ik hem ook kut, dus realistisch is het wel! :+

Walcott IF en Bale IF zijn inderdaad heerlijk, wat een snelheid hebben die mannen! Ik wacht op de dag dat Lennon ook een IF krijgt, en dan heb je écht perfecte vleugels. Ze zijn niet-normaal-snel, een geniale bewegelijkheid waardoor ze makkelijk ergens langs komen en dribbelen kunnen ze ook goed. De rest is gewoon redelijk, erg mooi dus voor een buitenkant speler!

Drogba, tja, daar heb ik geen woorden voor. Wat een overpowerede motherfucker in dit spel _O_.

16. Fox40

Fox40 NewXboxPlayer

Leuk Bevonden:
    0
    Heb atm een eredivisie team, heb m'n geld zitten te verneuken. Nu sparen voor Dszuszack (of hoe noem je hem) en Lens in vorm en dan is het compleet. O-)

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    De in-vorm versies van Dzsudzsak en Lens zijn wel écht geniaal hoor. Als je een kopsterke spits hebt, ga je gegarandeerd veel kopgoals maken.

IF Dzsudzsak
    PSV; 84 LW.

Acceleration-85

Agility------79
    Balance------76
    Jumping------49
    Reactions----85
    Sprint Speed-84
    Stamina------99

Strength-----69
    Aggression---50
    Positioning--81
    Tact. Aware--34
    Vision-------78
    Ball Control-81
    Crossing-----94
    Curve--------93
    Dribbling----88

Finishing----82
    FK Acc.------96
    Heading Acc.-52
    Long Pass----80
    Long Shots---90
    Marking------41
    Penalties----81
    Short Pass---82
    Shot Power---97
    Slide Tackle-21
    Stand Tackle-34
    Volleys------84

IF Lens
    PSV; 83 RW

81 Ball control
    98 crossing
    89 curve
    87 dribbling
    88 finishing

55 FKA
    58 heading acc.
    64 long pass
    89 long shots
    22 marking
    76 penalties
    86 short pass
    93 shot power

37 slide tackle
    29 stand tackle
    99 volleys
    88 Acceleration
    92 agility

78 balance
    66 jumping
    86 reactions
    88 sprint speed
    96 stamina

73 strength
    33 aggression
    79 positioning
    28 tact. aware
    65 vision

18. Fox40

Fox40 NewXboxPlayer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het maar in de eredivisie is er niet echt een kopsterke spits dacht ik, heb nu El Hamdaoui in de spits.

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Kopsterke spitsen:

- Toivonen omtoveren van CAM > ST; hij heeft lengte genoeg, kan redelijk koppen en is waarschijnlijk redelijk sterk.
    - Marcus Berg; hij is veel beter in het spel als in het echt :+.
    - El Hamdaoui houden, als hij goede strength/heading/jumping heeft.
    - Janko van Twente misschien? In het echt een goede kopper.

20. FIFAFEYENOORD94

FIFAFEYENOORD94 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oké na, FIFA CLUBS, RANKED ONLINE MATCHES etc begin ik steeds meer in te zien dat Ultimate Team gewoon een geweldige toevoeging is, en omdat iedereen tegenwoordig zijn team('s) op het forum deelt heb ik ook maar besloten om dit te doen. Na veel potjes spelen, pakjes openen heb ik uiteindelijk 3 teams gevormd waar ik persoonlijk erg blij mee ben. (ik moet wel zeggen dat de teams zijn samengesteld met het nodige ruil&pakjes geluk!!)

Team 1 = Inter- Bra- Milano ( 4 - 1 - 2 - 1 - 2 )

-------------- Julio César --------------
    Filipe ---- Lucio ----- T Silva ---- Maicon
    ------------- Cambiasso -------------
    --- Ronaldinho ---------- Pato ----
    ------------- Sneijder --------------
    ----- Ibrahimovic ------ Eto'o -----

Team 2 = Eredivisie ( 4 - 3 - 3 )

------------------ Stekelenburg -------------------
    Emanuelson - Douglas (IV) - Granqvist (IV) - v.d. Wiel
    ---- Affelay ------- Janssen (IV) ------ Engelaar ----
    ------ Lens (IV) --- El Hamdaoui ---- Dzudzsák (IV) ------

& Team 3 = Premier League ( 4 - 3 - 3 )

(Dit team heb ik gister inmekaar gezet, na het ontvangen van Fernando Torres in een pakje maar toch ben ik er nog niet helemaal tevreden over en sta ik open voor tips die nog passen in mijn budget van circa 100.000 coins)

----------------- Reina --------------------
    -- Cole -- K.Touré -- Vermaelen -- Sagna ---
    --- Modric ----- V.D. Vaart ----- Y.Touré ---
    --- Nani -------- Torres ------ W.Phillips ---

Dit zijn mijn 3 teams en zoals ik al eerder zei wil ik mijn Premier League team gaan verbeteren, op gebied van de verdediging wil ik niks veranderen aangezien dit prettig & vlot speelt maar de middenlinie en voorhoede zijn in mijn ogen toe aan innovatie en passen gewoon niet in het geheel. Ik weet niet of jullie er wat in zien maar het volgende lijkt mij persoonlijk wel een stuk beter ( 4 -1 - 2 - 1 -2 ) Reina - Cole - K. Toure - Sagna - Y.Toure (CDM) - V.D. Vaart (CM achter Torres) - Modric (CM achter Anelka) - Tevez/David Silva (CF) - Torres - Anelka

Graag ontvang ik jullie tips! :thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina