1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 Ultimate Team [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 5 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Haha. Nee die bestaat nog niet volgens mij hoor.. heb hem iig nog niet gezien!

2. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij bestaat die niet. Nadat ik die post net zette, dacht ik bij mezelf: Huh? Hoeveel is IF motta waard? Is er wel een IF Motta?

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Haha, shhhh.. iedereen vergeet dit eventjes :D.

Maar dat zou wel de ideale oplossing voor je zijn Banweezy, een Braziliaanse CDM (CM>CDM ook goed) uit de Serie A. Thiago Motta is ook nog een Internazionale-speler = perfect.

4. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
  5. MCPieta

MCPieta Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand ervaring met IF Cavani ? Is die sterk in de lucht, want ik heb nu D. Milito en Eto'o in de spits met sneijder erachter alleen heb het gevoel dat het soepeler kan.
    Want met me vorige team had ik Torres en Carew in de spits en dat werkte geweldig.

6. ventieeeeee

ventieeeeee Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Hoe zit het met de cheats en bugs jongens?

De control glitch en ik hoor de laatste tijd erg veel over winnen en dan geen coins krijgen.

Ik wil mijn fifa graag nieuw leven in blazen door te beginnen met UT maar dan met 1 regel ik mag alleen maar kaarten gebruiken die ik krijg via packs dat ze dus maar 1 eigenaar hebben gehad.
    Ik mag wel spelers kopen via de markt om met winst teverkopen zodat ik veel packs kan kopen.

Lijkt me wel een mooie uitdaging.

7. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    De SIF Cavani van 86 is goed in de lucht. Heb al vaak met hem met de kop gescoord. Daarnaast heb ik IF Lavezzi en die is weer snel en behendig. Koningskoppel!

8. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Waarom zou je dat doen? Een mooi team opbouwen met IF spelers en goede chem is toch al een uitdaging op zich?

9. ventieeeeee

ventieeeeee Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Vind ik saai heb geen zin om een super team te hebben lijkt mij leuk om het te doen met de spelers die ik krijg. Om elke keer een pack te openen in de hoop dat je een bruikbare speler krijgt *)

Heb gelukkig geen goed team nodig om te winnen in fifa11 dat speelt ook mee

10. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Dan wil ik binnenkort wel een keertje tegen jou spelen! Als je zo een leuk team wilt maken ga je er dus geld instoppen of spelers verkopen en van coins pakjes halen?

11. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Gister begonnen en heb al me spelers weggedaan. Iemand zilver spelers voor mij die niks waard zijn en gratis overbkan nemen? Bedankt.

12. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hee Banweezy,ik zag je friend request vanacht...haha...kheb hem per ongeluk gedelete...sorry...kzal je een nieuwe request sturen.

Ik heb trouwens gisteren mijn Fabregas IF verkocht en Toure CB IF en Kompany IF gehaald...want Fabregas kon ik echt niks mee.

Haha en gisteren zei k nog dat Drogba naar de 2 op 1 onderweg was....had ik beter niet kunnen zeggen...hij heeft al 5 wedstrijden niet gescoord....nu scoren Bale en Walcott elke wedstrijd.

dit is nu mijn teampje

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#d5oj9NflbamFm

Laatst bewerkt: 19 jan 2011
  13. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Zo! Dat is pas een heerlijk team zeg.. allemachtig. Binnenkort maar even een potje doen dan? Lijkt me leuk!

14. Stan333

Stan333 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is aan de hand met luis fabiano, eerst was die gast tering duur en nu krijg k hem voor 5000 buy now niet eens verkocht

15. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Is met veel spelers zo, prijzen zijn erg laag ineens.

16. Stan333

Stan333 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja iedereen behalve milito etc net de spelers die k moet hebben

17. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren nog Fabregas IF verkocht voor 525000...2 uur later zag ik hem al op de trade staan voor 460000.Drogba is nu ook dik onder de 400000...kzag hem voor 357000.Valst me ook op dat cambiasso IF onder de 100000 zit,
    Sneijder TOTY is nog steeds rond de 900000...belachelijk...nou ze hebben zn snelheid ook met 6 verhoogd geloof ik...en zijn schot en pass ook...dribbel met 4...lijkt me een beest

18. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb je uitgenodigd...ik ben morgenavond pas weer online...
    Ik heb ook meerdere bronzen teams en een zilver teams.

Wat ik de laatste tijd steeds doe is eerst een 2 sterren toernooitje spelen en daarna met mijj Golden team...speel je echt een stuk beter/gemakkelijker

19. Stan333

Stan333 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe komen jullie trouwens aan die zieke spelers allemaal, in die kutpakketjes heb ik nog 0 toppers gehad en nog 0 team vd week spelers. en met online match spelen schieten die coins ook niet echt op

20. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Geluk hebben,handelen en ik heb 4200 ms points gespendeerd die ik met sinterklaas en kerst gekregen had...tja als je dan messi krijgt en verkoopt....kan je veel coins maken

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina