1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 Ultimate Team [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 5 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    speel geen UT meer online, valt me erg op dat bij UT echt bijna iedereen het zelfde heeft, snelle sterke flanken met goede koppers, en dan steeds met lb X een voorzet geven en die gaat er dan altijd in.
    bij normaal online is dat gelukkig niet :)
     
  2. sjalevaeger

    sjalevaeger Active Member

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor. Ik kill iedereen met IF Cavani:)
     
  3. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft wel gelijk hoor. Je hebt wat hij zegt en dan nog de mensen die al hun hoop op pace gooien. 2 snelle spitsen en maar rennen :emo:
     
  4. Johanxbox360

    Johanxbox360 Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Op zich heb ik een topteam en ik mag ook zeker niet klagen. Maar niks veranderen in je team is op den duur ook saai. En Di Maria valt nooit echt op in een wedstrijd. Vandaar dat ik om suggesties vroeg. Ervaring met Mata of Cani?
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Daar gaat het hele spelletje toch om, om naar jouw 'Ultieme Team' toe te gaan. Als jij snelheid fijn vindt, ga je voor een snel team. Andere mensen houden meer van sterkte en gaan dus ook voor de strength. Uiteindelijk kom je dus bij een geniaal team, daar is waar het om draait.

    Kut om tegen te spelen, maar heerlijk om mee te spelen! ;)
     
  6. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik heb wel ervaring met Mata IF. Opzich wel een een fijne speler voor de linkerflank maar ook niet echt bijzonder. Maar goed, hij is ook niet heel duur dus misschien kun je hem er wel bij halen?

    Ik heb trouwens nog zo'n 500.000 coins te koop staan, iemand? \o/
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Je hebt een PM :+.
     
  8. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik het precies hetzelfde, hij loop 3 goals per wedstrijd (alles online) Er naast heb ik Lavezzi IF en Hamsik If erachter, dus Cavani en Lavezzi 11 chem. = super
     
  9. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij was toch gestopt en had alles verkocht? verslaafde :+
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ja is écht verslavend hoor, nou zie ik al die mooie teams hier voorbij komen :'-(.
    Volgende week testweek, moeilijkste tot nu toe. I'm fuuuuucked.
     
  11. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Haha. Jij bent een mooi hoor Siemenn. Zelf 150k verkopen voor 15 euro en dan 20 euro bieden voor 500k. :lol:
     
  12. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Naja ben er ook al een tijdje mee gestopt hoor.
    Heb alleen mijn bronzen team, wat echt geniaal lekker speelt btw, nog omdat ik daar nog mee in een toernooi zit.
    Maar heb coins alles al lang verkocht.

    Hahaha!
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2011
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Heb tussendoor al meerdere members langs zien komen op oa. dit forum met 800.000 voor €45, 1.400.000 voor €60, 3.300.000 voor €200 en €4.500.000 voor €250. Dus opzich valt het wel mee ;)

    Daarnaast ga ik altijd voor de goede deals hé :lol: :+.
     
  14. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb aantal weken geleden 420.000 coins voor 40 euro weggedaan.
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Heb je dan nog best veel voor gevangen! Netjes :cool:
     
  16. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Heb ook via marktplaats al aantal mensen die gewoon 100.000 voor een tientje willen kopen hoor dus je kunt ze nog goed verpatsen. Maar liever ben ik alles gewoon in 1 keer kwijt. Al dat geregel elke keer via offers bla bla. WEG ERMEE TE VERSLAVEND
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2011
  17. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat echt 'for real'. Mensen die contacte knaken neertellen voor FUT coins. ongelovelijk :'-(
     
  18. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Jep. Is waarschijnlijk slimmer om te doen dan pakjes kopen aangezien daar 999 van de 1000 keer toch niks in zit.

    Iemand hier trouwens al in het bezit van de v Persie IF. Hij lijkt mij echt geniaal namelijk!
     
  19. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond gespeeld tegen iemand met echt bijna het hele TOTY...87 en chemistry 85 geloof ik....

    ik veegde hem echt van de mat af...hij had 1 schot dat was nog een goal ook....maar ik scoorde zelf 5 x van de 24 schoten op doel!!...ik kon het niet laten om hem een berichtje te sturen: WTF? 1 shot in the whole match?...with that team?...please go play Viva Pinata!!!....hehehe

    @banweezy: die wil ik ook hebben idd...hij heeft eindelijk een x stats die bij hem horen!Ik wil hem wel als back up voor Drogba
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2011
  20. Se7eN

    Se7eN Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je die coins verkopen, heb zelf 100.000 coins en een Italiaans team.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina