1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 Ultimate Team [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 5 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Niemand anders die geïnteresseerd is in 1.130.000 coins voor €85?
     
  2. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou had ik wel al wat verhalen gehoord over Drogba, maar serieus, moest daarnet tegen iemand met Drogba en Berbatov IF in de aanval. Als Drogba aan de bal is kan je beter stoppen met mee rennen want de bal ga je toch niet afpakken. Het is gewoon bijna lachwekkend dat ik met Lucio en Thiago Silva tegen hem in sta te beuken en mijn spelers gewoon een meter opzij vliegen... Natuurlijk wint hij dan in de 90e minuut een sprintduel van Maicon!! en scoort hij de 3-2.
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Drogba? Moeite met ... Drogba? Dan heb je overduidelijk nog NOOIT tegen iemand gespeeld met Rooney in de spits. Drogba knal ik zo van de bal af met Lucio / Ferdinand / Maicon ... hell, zelfs Evra krijgt hem zo van de bal af. Rooney, die kwa statistieken veel minder is dan Drogba, krijg je nooit van de bal af. Die speler houd gewoon de bal kei kort.

    Een sprint duel winnen van Maicon kan ik begrijpen. Maicon komt, denk ik, een hele wedstrijd op om de bal in de 16 te gooien. Als jij constant blijft sprinten met Maicon en hij niet met Drogba dan is jou verdediger gewoon moe.
     
  4. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    No offense, maar dan kan je wel allemaal dingen gaan bedenken. Maar ik geef NOOIT voorzetten. Ik speel puur op combinatievoetbal, Mijn spelers hebben altijd meer dan 90 fitness en mijn backs komen amper tot nooit op. Rooney < Drogba, ik heb ontelbare keren tegen Rooney gespeeld en ik heb nooit moeite met hem.

    Edit : Ik speelde vorige FUT altijd met Ibra op CDM, toen was dat echt heerlijk. Heeft iemand dit op deze FUT al geprobeerd?
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2011
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik heb Ibra als CAM. Vind hem daar ook prima! CDM helaas niet.

    Heb snel wat coins in de verkoop. Had een bod van 70 op mijn drie teams. Vind ik echt erg erg weinig dus die deal is afgeketst.
     
  6. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn aanval is Cavani IF, Lavezzi IF en daarachter Hamsik IF, dus die 2 spitsen (met 11 chem.) ga ik uiteraard niet veranderen ;)

    Maar Ibra op CDM lijkt me dit jaar weer gewoon chill, hij is groot, sterk,goed in koppen, goede pass en relatief snel voor een CDM.
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    IF Ibra is goed in koppen. De normale heeft een heading van 77 geloof ik. Niet al te best.
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ibrahimovic is lang (1.95m) en sterk (hoge strength), dus heading maakt opzich niet veel uit. Met een heading van 77 win je al elk kopduel ;).
     
  9. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, dat bedoel ik ook. Maar hij heeft ook nog eens een vlammend schot, zeker als CDM die toch wel wat afvallende balletjes voor z'n voeten krijgt is dat heerlijk.
     
  10. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Leve de web-app, net Zlatan voor 2200 buy now opgepikt.
     
  11. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Hoe dom ben je ook als je dat erop zet.. :'-(
     
  12. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0

    Tja is tikfoutje...moest 22.000 zijn denk ik..maar goed zo heb ik V Persie IF voor een scheet en 3 knikkers via webapp gekocht...ook nulletje te weinig...hehehehe

    45.000 ipv 450.000....

    Ik ben trouwens mijn Barclay team aant verkopen.Ik ben weer toe aan verandering...speel nu met silver eredivisie team.Haalde zowaar de finale,maar werd toen door een 86 golden team afgestraft met 5-1.Ik speel met Mulenga en Fernandez in de spits,Bakkal erachter op CF....speelt heerlijk...Fernandez is echt snel en Mulenga is fysiek echt sterk, alleen schieten is bagger,wel 3 x gescoord met Mulenga en 5 x met zowel Fernandez als Bakkal.CB's zin Marcelo en Bahia en Aldeweireld
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2011
  13. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Ja sowieso een tikfoutje, maar ik ben er niet minder blij om;)
     
  14. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    groot gelijk. veel plezier ermee!

    Hopelijk vind ik een goedkope maicon voor 5500 ipv een nulletje extra.
     
  15. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    hahaha! ik hoop het ook voor je:). Die tikfouten mogen van mij vaker;)
     
  16. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Net een klose IF gekocht voor 20.000 buy now verkocht voor 75.000 ff lekkah
     
  17. Cerberi

    Cerberi Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeer realistisch! :-D
     
  18. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Aaa kut ea. Gisterenavond echt leuk doelpunt gemaakt. Denk sla hem in slow motion op dan is het duidelijk wat hij doet. Check ik hemv andaag. Heeft hij dus maar de helft opgeslagen. Papzakkken. Was wel cool. Adebayor doet diving header maar ipv dat hij hem kopt en zijn hele lichaam gestrek heeft buigt hij wel zijn knieen (zodat zijn voeten naar boven staan) en met de hak van zijn voet tikt hij hem er dus vliegend in.

    Daarnaast echt een top wedstrijd gespeeld met me city team. Binnen kwartier 3-0 achter. In de 72 minuut kwam ik op 3-3 waarna ik in de 88ste minuut een penalty weg geef. Stond dus 4-3. Ik uitrappen. Tik die bal naar voren en breek door met adebayor. Die wordt net buiten de zestien neergehaald. Ik Ballotelli en Adebayor eruit en Lampard en Drogba erin.

    Met lampard scoor ik in de negenste minuut de vrije trap dus we gaan de verlenging in (hij met tien man) ik steeds aanvallend maar hij heeft één aanval waarna ik niet goed uitverdedig en hij scoort. Met 5-4 en tweede verlenging alleen nog ik constant in de aanval en dankzij dat hij één cv minder had tik ik lampard vrij die hem op de achterlijn voor kan geven op Drogba's hoofd. 5-5. Hij neemt uit, ik pak hem meteen af en tik hem met lampard mee. Die rent naar voren. Ze keeper komt uit en drogba staat gedekt maar schuif hem met een steekballetje zo voor drogba's voeten en 6-5. Werd helemaal gek! Echt te coole wedstrijd (maar misschien moet ik iets minder aanvallend gaan spelen!)
     
  19. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha...ik ken dat.....ik speel ook altijd te aanvallend...gisteren 3-0 voor binnen 10 minuten...laatste 10 minuten van de eerste helft scoort hij 2 counters.3-2..RUST....tweede helft ik aanvallen en aanvallen...kansen missen,hij counteren...bots 3-3....balen.Ff op ultra defensive gezet hem laten komen...binnen 5 minuten 2 keer op de counter scoren 5-3 voor...uiteindelijk nog een goaltje erbij 6-3...Counteren is gewoon het meest effectief...niet leuk,maar wel effectief.
     
  20. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja is echt heel realistisch,Mulenga in het echt kan ook gewoon niet schieten...scoorde overigens ook allemaal but goals met hem
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina