Je moet een handeltje vinden. Sommige kaartjes zijn echt goedkoop in te kopen en dan weer duur te doorverkopen. Je koopt ze bijvoorbeeld in voor 1500 en verkoopt ze voor 3000. In het begin van FUT was dit makkelijker omdat er meer mensen speelde en meer mensen kaarten zochten maar het is nog steeds goed te doen. Je hoeft hier echter niet te gaan vragen denk ik waar mensen in handelen want concurentie wil niemand. Maar kijk naar spelers. Ik heb bijvoorbeeld in het begin (nu allang niet meer mogelijk) Kalou van Chelsea steeds gekocht voor rond de 2000 en weg gedaan voor 5000.
Daarnaast heeft iedereen wel eens geluk gehad in een pakje. Sommige mensen extreem, (ronaldo messi etc) andere wat minder. Ik bijvoorbeeld heb alleen van persie, van de vaart en en wat andere spelers die toen nog rond de 40.000 waard waren (van persie was dat eerst ook) Tegenwoordig krijg je dat er niet meer voor dus is het pakjes kopen moeilijker.
Ultiem klote heeft ook gelijk. mocht je bijvoorbeeld voor 11 euro microsoft points willen kopen voor pakjes kan je dat beter niet doen maar gewoon voor 11 euro een hoop coins overkopen. Daar kan je dan mee handelen en een alvast een echte leuke speler kopen!
btw van mijn team zijn di maria, diarra, pepe, carvalho, marcelo, adebayor en higuain, ook niet echt duur meer. Alleen higuain is 15.000 maar de rest zit daar onder rond de 3.000. Plaatsen van Kaka, casillas en ronaldo kan je makkelijk opvullen met mensen als ozil, de gea (inform is niet duur) en jesus navas. Speelt allemaal heerlijk! Ramos is btw ook maar 20.000. Echt goed te doen hoor met een beetje geduld. /Je moet niet denkenn dat je in één keer super spelers hebt!
Laatst bewerkt: 8 feb 2011