1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 Ultimate Team [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 5 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Team of the Year: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#dLzZZb5hbakTS

GK; Casillas Iker (Real Madrid, 89 >> 92)
    CB; Puyol (Barcelona, 87 >> 90)
    CB; Lucio (Inter, 85 >> 89)
    CB; Gerard Pique (Barcelona, 85 >> 88 )
    RWB; Maicon (Inter, 86 >> 89)
    CM; Xavi (Barcelona, 87 >> 90)
    CAM; Iniesta (Barcelona, 87 >> 90)
    CAM; Wesley Sneijder (Inter, 86 >> 89)
    RW; Cristiano Ronaldo (Real Madrid, 89 >> 9:cool:
    ST; David Villa (Barcelona, 88 >> 90)
    RW; Lionel Messi (Barcelona, 90 >> 95)

Pfff.. :{

2. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ziek he die Ronaldo, 96 pace, 97 shot, 96 dribbling, 90 heading (wtf?)
    Heb er eentje op mijn watchlist gezet voor de grap. Staat nu op 1.5 miljoen coins met nog 15 seconden maar zijn zeker wel honderden mensen op aan het bieden op het moment. Zal nog wel flink stijgen.

Ze hebben gewoon het FIFA Team van het Jaar gereleased naast het gewone Team van de Week dat ze elke week doen, kan je vanaf nu tot woensdag in pakjes krijgen. Daarna zullen ze dus echt gruwelijk duur worden aangezien ze zeer zeldzaam zijn en de stats gewoon belachelijk hoog zijn.

Laatst bewerkt: 10 jan 2011
  3. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
  4. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Jep, deze Ronaldo is nog beter, noemen ze meestal een SIF (Super In Form). Kijk de stats maar in die link van Siemenn. Vanaf nu tot woensdag in gouden pakjes te krijgen als je geluk hebt.

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Als je één van deze spelers krijgt, ben je rijk. Als je Ronaldo of Messi krijgt, ben je stinkendrijk.

6. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Jup, volgens mij gaan ze de hele nacht door op die ene Ronaldo. Bieden een hoop mensen steeds 150 coins erbij :emo:

7. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Hahah al die mensen die 30+ pakjes kopen en op EA gaan schelden omdat ze geen Messi of Ronaldo krijgen :p

8. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Ik heb ook al wel 20+ pakjes gekocht. Net weer 3 met coins. Helaas nog geen enkele keer een goede speler gehad. Beste ooit was Aguero.

Vraagje. Op ebay staat een account met 6000 mp. Kan ik dan met dat 'silver' account ook online spelen met FUT of moet je daar gold voor hebben? En als het wel kan.. moet ik dan niet weer een code hebben van EA om met dat account online te mogen?

SIF Messi staat er nu ook op van 95 voor 999.950. Nog geen biedingen.

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Starting Price hoop ik toch wel hé? Anders is die écht goedkoop :eek:.

Banweezy, je kan het proberen maar deze accounts zijn zo illegaal als wat. Er zijn gehackte creditcards voor gebruikt, dusja, daarom zijn ze zo goedkoop. Ik kan het weten, dus vertrouw me maar. Je kan er zelfs een console-ban voor krijgen, maar dan ben je wel echt een flapdrol zonder enig grijntje geluk :lol:.

Je kan met een silver account FUT spelen, ja, en je hoeft geen code om online te mogen want je kan er dan niet mee spelen.

Silver: Handelen is mogelijk, maar spelen niet. Genoeg voor zo'n account dus.
    Gold: Alles is mogelijk.

Vriend van me heeft het wel gedaan, een 10.000 MSP account gekocht voor $10 (€8 dus). We hebben vier uur lang pakjes opengemaakt. Als je dat nu doet, heb je zeker zo'n SIF speler _O_. .

10. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Ja dus dat zou wel geniaal zijn. Maar om er een console-ban voor te riskeren... ik kijk het wel even aan. Is volgens mij 16 euro voor 6000 points. Dus die vriend van jou had wel stuk goedkoper dan!

11. ultiem klote

ultiem klote Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wie o wie verkoopt er COINS , heb vorig jaar met meerdere mensen op dit forum zaken gedaan ,ask siemennn , laat me weten via een privebrericht , thanks

12. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gisteren ff wat potjes gespeeld.Finale verloor ik met 5-4 (3-3 na regular time) door 2 eigendoelpunten...WTF? Terry en Ferdinand....echt wreed...ik had weer eens 4x zo veel kansen dan de tegenstander,maar ik wil het te mooi doen en ben vaak veel te nonchalant.
    Maar die Drogba man....in 1 wedstrijd schoot hij 4 keer op de lat en 3 x op de paal,in een volgende wedstrijd weer geweldig schot op de kruising...maar goed hij heeft ook gescoord 4x gescoord in 5 wedstrijden...hadden er wel 12 kunnen zijn.

Hier wat schoten van Drogba op het "houtwerk" die in match highlights voorkwamen:

Schot van 45 meter op de lat:

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/60572704

Knal van binnen de 16 op de Lat:

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/60573295

Schot door de keeper op de paal getikt:

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/60573948

dit was allemaal in 1 wedstrijd,waren nog 2 schoten op de lat en 2 schoten op de paal die niet in de highlights stonden.

Hier ook weer een geweldig schot op de kruising:

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/60582536

Man o man die Drogba schiet echt heerlijk....nu nog wat meer scoren,maar dat gaat goedkomen...voel ik gewoon

@#$% IF 89 Xavi gelijk meer dan 100.000 Coins minder waard geworden...EA stelletje laaielichters!!!!!met jullie team of the year...vuile....Nu komt de aanschaf van Fabregas in gevaar...dan maar voor Nasri gaan...iemand ervaring met IF Nasri?

Laatst bewerkt: 11 jan 2011
  13. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Door sparen if nasri is niet super veel beter naar mijn gevoel. gewoon door sparen voor fabregas

14. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga het wel redden.Kheb nu 461.000 coins en XAVI 89 te koop staan...moet ik wel aan de 580.000 komen(dat kost Fabregas op dit moment)

15. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Makkelijk toch?

16. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Ik heb zo'n 6000 ms points account gekocht voor ongeveer 20 euro. Via Ebay en vertrouwde verkoper dus ik neem aan dat het allemaal wel goed en legaal is. :p

Ik ga vanmiddag met een vriend hele middag mega packs open maken. Als ik een IF speler heb van Team of the Year meld ik het hier en verkoop ik hem gewoon aan een van jullie voor een vriendenprijs! Jullie horen van me, adios.

17. sjalevaeger

sjalevaeger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook op zoek naar coins. Graag een pb indien iemand ze aanbied.

18. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kunnen ze je daar voor bannen?En hoe werkt dat dan?

19. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Web app is zwaar aan het trippen bij mij, jullie ook last van?

20. Se7eN

Se7eN Lionel Andrés Messi

Leuk Bevonden:
    0
    De laatste tijd steeds vaker, wil je net bieden op iemand en dan werkt het niet meer.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina