1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 Ultimate Team [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 10 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Sawry ik raak snel geirriteerd als mensen een gloryhunter actie doen :+.

2. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zei toch IK VIND

3. copycat100

copycat100 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een kut stamina heeft die Tevez:emo:

4. stijniemans

stijniemans Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  5. copycat100

copycat100 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat valt Tevez me vies tegen zeg:F:

Andere suggesties? Ik heb aguero en higuain al op de cam's (4-2-2-2) Ik heb lopez en Millito ook al :) Volgens mij zijn er niet echt andere goede argentijnse spitsen. IF's zijn weer veeeeel te duur.

6. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Teves is echt bagger ja...net zoals IF Sneijder...pfff heb ik gauw verkocht wat schiet die slecht zeg...Menez van Roma op CAM heb ik echt 10 x beter mee geschoten..IF Sneijder voor 470000 gekocht en verkocht voor 540000

7. Glexxzor

Glexxzor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Hahha Mooi doelpunt! ;) Ik vind saha ook echt een beest, heeft zowat alles wat een spits nodig heeft. Is sterk, snel, heeft een zeer goed schot en kan ook nog is goed koppen, en kost bijna niks. Als je geld hebt zou ik voor de IF versie gaan. Top spits! *)

9. Glexxzor

Glexxzor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voor de IF versie ga ik zeker gaan.
    ik heb al 406 wedstrijden gespeeld.
    Saha zelf speelde 205 matchen en scoorde 179 keer.

Hij heeft idd alles, al zou ik hem graag wat sneller hebben:)
    Daarom dat ik ook de IF versie wil.

In koppen is hij echt niet te doen, hij kopt zo de bal voorbij terry, vidic, ... en al die andere kopsterke boomen daar achteraan.

Btw: die gast waar ik tegen speelde zei net dat ik cheatte omdat saha nooit zo goed kan zijn als gewone versie xD
    Kan ik er wat aan doen dat hij 7-1 verliest:)

10. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Pff kzat net weer in de Finale van die nieuwe online Tourney en moest tegen een Engels team maar weer verloren :mad:

Ik begon met een geluksgoal uit het niets van Gomez en een Corner ingekopt door hummels en stond ik 2-0 voor. Maar daarna werd ik totaal weggespeeld en wat speelde die kerel goed zeg. Voorin met Agbonlahor en Rooney. Pff kwerd helemaal gek.. Uiteindelijk was het 5-2 geworden. 3x Rooney 2x Agbonlahor :mad:

Ik heb ook nooit is geluk met mijn tegenstander in de finale :mad:
    Of het is een overpowered team met alleen maar IF's, of het is een zeer slecht team en dan sta je 3-0 voor en doen ze weer een Cheat dat je spel vastloopt en dan moet je quitten en verlies je de finale :mad:

En ik maak allemaal fouten met me keeper, ik speelde eerst vaak met Chelsea ( normaal online potje ) en met me PL team heb ik ook Lange tijd met Cech gespeeld en ik ben een beetje gewend geraakt de bal te gooien ipv te schieten. Met Cech gaat dat altijd goed want die gooit vrij ver en ook goed. Maar nu met Adler gooi ik bijna elke bal in de voeten van de tegenstander en dat heeft me net ook 2 tegendoelpunten gekost..

Laatst bewerkt: 17 mrt 2011
  11. RobbertRudolf

RobbertRudolf Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je cheaten zodat het spel vastloopt? Ik word er ook wel eens van beschuldigd maar zou niet weten hoe dat zou moeten :-/

12. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Mooi toch. Dan hoef je het ook niet te weten.

13. RobbertRudolf

RobbertRudolf Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het gebeurt ook wel eens als ik achter of gelijk sta. Is het niet gewoon een faut in het spel?

14. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Ja, dus geen gebruik van maken.

15. RobbertRudolf

RobbertRudolf Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou niet durven. Had gister sinds maanden weer zo'n kloteklapper die me halve team overnam. Had ik in het begin veel last van maar die heeft EA er aardig uitgewerkt. Gelukkig maar.
    Maar als je spel vastloopt moet je zo'n gast dus eigenlijk reporten?

16. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Tuurlijk, dan word hij tenminste op de vingers getikt.

17. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Nee ik weet 100% zeker dat dat een Cheat is. Het gebeurd altijd op die cruciale momenten in een finale of iets dergelijks als je voor staat. Het zijn meestal mensen met zeer slechte teams. Je ziet vaak ook die persoon een half minuutje niks doen en dan zit alles opeens vast. En andere hebben dit ook gehad. Dit moet een cheat zijn.

Laatst bewerkt: 17 mrt 2011
  18. Dylan-DG

Dylan-DG Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag, ik heb nu 150K , en heb moet nog een team kopen. Ik vraag nu om suggesties.
    ik speel 3-4-3, en wil een team gaan bouwen om Zlatan Ibrahimovic heen.
    SUGGESTIES?

- Zlatan -
    - - - -
    - - -
    -

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Het is niet altijd een cheat, soms is het overduidelijk maar heel vaak ligt het ook aan de servers van EA. De cheaters zijn meestal nogal obvious, bijvoorbeeld wanneer de game freezed in de laatste minuut terwijl je voor staat, of na 5 minuten en 1 seconde (dan kan je niet meer leaven zonder te verliezen) etc etc.

20. copycat100

copycat100 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Di natale, Krasic, Hamsik, Hernanes, Pirlo, Riise, Chellieni, Silva, Zanetti, Buffon.
    Cambiasso kan ook ipv Pirlo. Verder is Lavezzi ook chill. Biabiany, Abate en Alvarez op de bank en rond de 65e minuut inbrengen om die verdediging omver te lopen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina