1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 Ultimate Team [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 10 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. copycat100

copycat100 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Godver, vandaag 175k aan pakjes gekocht en m'n beste was cambiasso :mad: kutzooi. Had er een mooie speler van kunnen kopen achteraf:p

Lucio of Silva(84) in m'n Serie A team?

2. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Heb fifa11 online gekocht, dus zal volgende week ergens binnekomen. Zat al wat rond te kijken op de webbrowser gedoe online. En wil dit team gaan maken.

GK: Abbiati
    LB: Antonini
    CB: Nesta
    CB: Bonera
    RB: Santon

CDM: Van Bommel
    LM: Emanualson
    RM: Abate
    CAM: Pirlo/Cassano

ST: Pizzaro
    ST Miccoli/Cassano

Wat denken jullie bij CAM/ST?

3. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik denk niet dat je hier gelijk geld voor hebt en aangezien je voor de duurste formation gaat ( 41212 ) zal dit team denk ik wel minimaal 15k kosten.
    Maar als je het geld hebt zou ik op CAM voor Pirlo gaan ( 90 passing!! )
    En spitsen miccoli en cassano. Pizarro is veelste traag. Je kan eventueel ook voor Ballotelli gaan maar die speelt niet in de italiaanse comp dus gaat ten koste van chem. En santon kost duurder dan je denkt, kan je beter voor Zambrotta gaan, die is verdedigend sterker maar wel iets trager. Voor de rest zit het wel goed. ;)

Laatst bewerkt: 20 mrt 2011
  4. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    v.Bommel en Nesta heb ik al gekocht, zal ook een aantal pakjes kopen als ik het spel heb, dus hopelijk kan ik het daarmee financieren. Anders een tijdje met wat bronze spelers erin spelen tot ik genoeg heb :)

Ja Miccoli leek me ook een goede optie als ST, echter zag ik dat ie alleen als ST weg ging en na 40 pagina's bij de position cards was ik nog geen CF>ST kaartje tegen gekomen.

edit: wat betekent het eigenlijk als een kaartje half zwart is?

5. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Pakjes kopen is bijna altijd geld verspilling. Dan heb ik het over gold pakjes. Zit nooit wat goeds in. Met bronze kan je zelfs winst maken. Pakje kost 400 en je kan alleen de contracten al voor 200 per stuk verkopen. En miss zit er dan ook nog een speler in met 80+ pace. die kan je makkelijk voor 4/5k kwijt

En je kan een CF gewoon spits zetten hoor. Had ik destijds ook gedaan met Miccolli. En die CF>ST kaartjes zijn niet normaal duur ( tenzij je geluk hebt ) dus laat dat maar zitten.

Half zwart kaartje? Ik denk dat je IF ( In Form ) bedoelt. Dat is zeg maar dat een speler op basis van een week heel goed heeft gepresteerd en dan komt er een IF versie van hem. Dus eigenlijk een versie met betere stats.

6. Chucky

Chucky capo di tutti capi

Leuk Bevonden:
    0
    Wat hierboven al gezegd werd, miccoli speelt erg lekker!

7. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Nee ik weet wat IF is, maar er zitten er ook een paar tussen die half zwart zijn. Zoals deze alle spelers hier: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#iidAztOa95Th Ik dacht dus dat het betekent dat je 1ste eigenaar bent van de speler, maar heb 3 spelers gekocht en 2 daarvan zijn dus ook half zwart. Thanks voor al het advies trouwens :)

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Oh, dat zijn gewoon de normale gouden. Je hebt verschillende soorten kaartjes:

Bronze - Shiny Bronze
    Silver - Shiny Silver
    Gold - Shiny Gold

De 'goede' spelers zijn meestal shinies en daardoor ook veel duurder. Nesta is wel bijvoorbeeld 84, maar geen shiny, terwijl Thiago Silva 83 is, en wél shiny. Er zitten geen voor/nadelen aan, alleen dat ze veel duurder zijn om te kopen/verkopen. :)

9. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik vind het nogal raar. Een keeper als Cech is geen Shiny maar dan is een keeper als Harper wel weer Shiny. Terwijl Cech toch eigenlijk dé keeper bij EA is. Je ziet hem altijd in de Filmpjes en als je het spel opstart is er ook nog een plaatje van hem en hij heeft zelfs zijn eigen Ultimate Team. Maarja het zal wel een andere reden hebben

10. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Mischien zijn de shiny kaarten gewoon zeldzamer?

11. Glexxzor

Glexxzor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ooit ook eens voorgehad.
    Ik won het toernooi en er stond dat ik het verloren had.
    De goals die ik had gemaakt werden als tegengoal gerekend enzo.
    Ook de spelersnamen van mijn gewone ploegen (real, inter, barca, ...) waren helemaal door elkaar.
    Ronaldo heette bijvoorbeeld crofts.

Ik heb dan gewoon opnieuw geupdate en alles was weer in orde.

haha ik denk achteraf ook telkens zo:)

Niet echt.
    In elk pakje van 7500 coins zitten telkens 3 shiny kaarten.
    Dit zijn niet altijd spelers maar ik krijg wel redelijk vaak een shiny gold speler.
    Enkel zijn deze niets waard:)

12. Dylantijs6

Dylantijs6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga nu zoveel mogelijk gold en silver packs kopen. :D
    Ik ga een beetje spelers sparen, alleen maar spelers die ik in packs heb gehad, die voeg ik dan toe aan 'my club'.

13. MarkieMarkie

MarkieMarkie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je spelers die je aan je club hebt toegevoegd ook weer in je squad zetten? Zo ja, hoe?

14. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Op een lege plek in je squad (X) drukken. En dan kan je ze weer toevoegen.

15. Dylantijs6

Dylantijs6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mezelf een nieuwe doel gesteld. :D

Ik ga zoveel mogelijk silver packs kopen en van de spelers die eruit komen een zo goed mogelijk team maken. :D

Ik zal jullie op de hoogte houden!

Heeft iemand nog tips voor zilveren teams?

16. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Dat met die shiny kaarten. Kaarten die niet shiny zijn worden vaker uit een pakje gehaald. Shiny kaarten worden dus relatief minder uit pakjes getrokken. Is dus niet zo dat shiny spelers beter zijn dan niet shiny.

17. copycat100

copycat100 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je veel geld hebt: Een braziliaans/braziliaanse liga team_O__O_ Kost wel heel veel (compleet beste team +- 200k inc. wissels).

Ik ga hem mischien ook maken. Het geeft wel een heel goed gevoelt als je dan een goed golden team ownd*)

18. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand ervaring met Suarez IF 85 ST? Zit erover te denken om hem naast Drogba te zetten ipv Anelka. Maar wil niet meteen 150k ervoor neer leggen zonder enige informatie

19. stijniemans

stijniemans Active Member

Leuk Bevonden:
    0

20. stijniemans

stijniemans Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarom is zo een brazil zilver team zo duur?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina