1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 Ultimate Team [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 10 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Volgens mij maakt het wel verschil. Ik heb in me team geen echte wereldtoppers maar wel 100 chem. En het speelt gewoon lekker. Maar als Chem onder de 80 is. Gaat alles wat stroever, alles lijkt trager te gaan en passes komen niet altijd aan. Maarja ik zie ook wel is iemand met een echt dreamteam en dan iets in de 30 chemistry en daardoor word ik dan wel volkomen weggespeeld. Maarja het is wel een beetje realistisch dat als iemand met spelers als Drogba,Rooney,Ronaldo,Messi in een team komt dat ze dan goed spelen.

Volgens mij dus als je een team van ong Gem 80 of lager hebt dan is Chem wel belangrijk. Maar met een 85 of hogere rating team misschien niet omdat de spelers meestal individueel zeer goed zijn. Maarja ik kan er nu ook totaal naast zitten.:+

2. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een hele tijd met Anelka op CAM gespeeld en hij beviel mij het beste op de CAM,goede dribbel en lekker schot.

@ REUIJ: het kan aan de Formatie liggen.Als het de enige Bridge was met bijvoorbeeld 4-1-2-1-2 of 4-3-3 dan betalen ze dat er graag voor ipv 600 en een formatie kaartje van 10 K(laatste tijd zelfs meer)

Ook iemand een idee waarom Bojan nu ineens belachelijk duur is,staat er alleen maar voor 100K plus op!

Laatst bewerkt: 21 mrt 2011
  3. Glexxzor

Glexxzor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dit begrijp ik ook niet echt:D

4. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Dat doen mensen met Bojan, omdat ze hopen dat iemand hem voor David Villa aanziet en dan zijn buy now price koopt.

5. Stan333

Stan333 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    41.000 coins heb k nu,
    4-5-1 is me formatie, ik ben bezig met serie a, iemand tips voor goede spelers? mijn team is tot nu toe:
    stekelenburg(die moe tk nog vervangen)
    chivu samuel astori IF clichy/vlaarIF om verdediging op te vullen:p
    cambiasso CM
    vargas LM hamsik CAM Suazo CAM(tijdelijk) krasic RM (upgrade)
    Cavani upgrade in de spits.
    khad sneijder op cam ipv suazo maar ben niet echt super tevreden over hem en net met 5k winst verkocht dus dat schiet ook op.
    dus als iemand leuke suggesties heeft laat ze maar komen

6. Florinho0

Florinho0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    op goal Frey.
    zanetti-samuel-IF Astori-Chivu (wel redelijk trage verdediging, maar astori is echt een enorme kast)

Cambi
    Krasic-Hamsik-Pirlo CAM- robinho LM

Cavani/Eto'o upgrade/Milito

ik zou er zo iets van maken lijken me prima combinaties. Evt zou ik toch aanraden om met Sneijder te spelen, heeft een briljante pass en een nog beter schot. Evt linksmidden Ronaldinho, maar dan krijg je met pirlo hamsik wel een traag middenveld.

7. copycat100

copycat100 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Raar. Voor dat geld heb je ook al Clichy.

8. Glexxzor

Glexxzor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    klopt maar dat is dan wel de lwb versie:D

9. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Ja weet ik dat het aan de formatie lag daar had ik dus ook meteen naar gekeken. Toen ik keek stond er een 4-1-2-1-2, de duurste formatie die er is, voor 700 Buy Now op.

Dat van die Bojan komt door pricefixers. Dat zijn (kansloze) mensen die heel veel van één speler kopen, meestal IF's, en ze dan voor belachelijke prijzen op de trade zetten in de hoop dat iemand ze koopt. Hoe meer mensen dat doen, hoe duurder de speler wordt en hoe meer winst die pricefixers dus kunnen maken.

10. Florinho0

Florinho0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iedereen met een italiaans/serie a team probeer alsjeblieft Astori IF. wat een ontzettend beest zeg, 97 kracht en ijzersterk in de lucht.
    edit: gemiddelde prijs is 2.200 ofzoiets

11. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik speel nu met mn Barclays 5-2-1-2 Teampje een het speelt werkelijk heerlijk. Al meerdere malen gewonnen van teams met allemaal Wereldtoppers.

----------Saha---------------Bent--------------

-------------------Nasri-------------------------

----------Ramires---------Mikel------------------

---Cole------------------------------Bosingwa---
    ----------Ivanovic--Alex--David Luiz-------------

--------------------Cech------------------------

Mijn Chelsea verdediging speelt echt top en mijn 2 backs belopen de hele flank.
    Mikel speelt echt zeer goed terwijl ik eerst nooit echt onder de indruk van hem was.
    Saha en Bent beide een perfect schot en zijn ook nog is Snel.
    Nasri strooit met practige passes en heeft ook een lekker afstands schot.

Nooit gedacht dat ik met deze vage formation zo goed kon spelen.
    Ik heb de laatste 10 wedstrijden gewonnen en maar 2 of 3 tegengoals gehad.

EDIT : Ik hoop trouwens op een David Luiz IF. Hij speelt echt zeer goed bij Chelsea en had in een van zn eerste wedstrijden Rooney in zn Broekzak en heeft er nu ook al 2 goals inliggen. Daar kan Torres misschien nog wat van leren die nog steeds droog staat :mad:

12. stijniemans

stijniemans Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heey ik heb update gedaan en alles en Ronaldo heet geen croft meer maar Ronaldo zoals het hoort. maar krijg voor geen enkele wedstrijd nog coins en mijn contracten lopen ook niet af. Help?

13. Glexxzor

Glexxzor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm dit vind ik wel vreemd.
    Dat je geen coins krijgt is al raar, maar dat je ook geen contracten verlies is nog eens extra raar.

Hier weet ik eigelijk niets over

14. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    8)

15. stijniemans

Leuk Bevonden:
    0
    geen idee hoe maar alles werkt weer en ik heb niets anders gedaan ofzo,
    :p

EDIT: nog iemand tips voor CB Italiaanse speler? 4-1-2-1-2.

16. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Wie heb je al? Thiago Silva is heel goed hoorde ik

17. Stan333

Stan333 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga nu van die 41k een ivoorkust team opbouwen haha. net bij een vriend ivoorkust team met kalou, doumbia, gradel in 4-3-3 formatie, heeerlijk meegespeeld, alles op de counter en op snelheid. of weet iemand anders nog een leuk afrikaans land waarmee goed te spelen is

18. stijniemans

Leuk Bevonden:
    0
    is Braziliaans, ga waarschijnlijk voor Astori IF schijnt goed te zijn

19. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    my bad, dacht aan italiaanse competitie, maar idd Astori IF hoorde ik ook van dat het een beer is. Beetje langzaam tho, weet niet wie je andere CB is?

20. stijniemans

Leuk Bevonden:
    0
    heb nesta en Astori IF nog niet mee gespeeld en de prijs voor Astori is op ps3 ong 5k. moet zo trainen dus daarna eerste pojje met hem spelen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina