1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 Ultimate Team [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 10 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, zijn er hier nog mensen die in een Fut-league of toernooi willen spelen ?

2. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    lama

Laatst bewerkt: 24 mrt 2011
  3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Het is geen plaatje hé! ;)

4. copycat100

copycat100 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  5. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Lekkere teams hoor :)

Net eindelijk dat online toernooi gewonnen waar je 1000 coins mee kan verdienen. Ik zoek nog een CF. Hij moet uit de Engelse competitie komen of uit de Italiaanse. Bij voorbaat dank :)

6. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    De Italiaanse Competitie zit vol van de CF's. Je kan kiezen uit; Miccolli, Cassano Pandev, Totti, Lavezzi of als je wat meer geld hebt kan je ook voor Eto'o gaan.
    Maar als je er eentje zoekt met een goede pass zou ik voor Cassano of Totti gaan. Ze hebben trouwens beide ook een lekker schot.

In Engeland zijn er ook zeer veel, maar ze meeste zijn gewoon Spitsen die een CF kaartje hebben gekregen. Ik zou voor Nasri, Van Persie, VDV of Silva gaan. De rest zijn spitsen.

7. Florinho0

Florinho0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Das toevallig heb vanmiddag tegen jou gesPeeld en gewonnen volgens mij.

8. copycat100

copycat100 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vanmiddig aan het einde van de middag maar 1 potje gespeeld. 2-1 gewonnen. Ik kan niet meer herinneren wat voor team het was maar dat kan dus niet :9

9. Diedjuh

Diedjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1 tip: maak nooit een NL team. Het middenveld is redelijk, de aanval is beter, maar de verdediging is echt vreselijk IF heitinga is de enige fatsoenlijke verdediger uit Nederland. Paar wedstrijdjes met het team gespeeld en het speelde echt voor geen meter. IF Stekelenburg was veruit de beste.

Dus snel weer verkocht, heb nu een serie A team dat erg veel lijkt op dat van copycat, alleen heb ik Riise als lb Sneijder als cf en IF inler op het middenveld. Wat een schot heeft die man, uithalen vanaf net over de middellijn en bijna altijd een corner, zelfde geld voor Sneijder en Ibrahimovic trouwens.

Ik heb nog ca. 60k over, iemand aanraders? Bij welke club speelt Astori eigenlijk? Ik wil zijn IF versie graag halen.

10. copycat100

copycat100 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Je zou De Ceglie eens moeten proberen. Ik vind hem fijner dan Riise. Sneijder vind ik in fifa helemaal niet fijn spelen. Is IF Inler echt zo fijn? Ga ik dan ook maar eens proberen. Ik vind zijn stats niet echt overtuigen maar misschien ipv Hernanes dan, die overgens ook heerlijk speelt. Heb jij ook cassano op cm? Die heeft ook een lekker schot.

11. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik wissel altijd af met Chivu en Riise. Ik vind Chivu ondanks zijn stats verdedigend zeer sterk en hij duwt je ook makkelijk van de bal af. En hij heeft natuurlijk de Coole Petr Cech helm.

Maar het is toch altijd verleidelijk voor mij om met Riise te spelen. Rennen langs de Linkerflank en schieten maar, ik haal er bijna altijd een corner uit. En vrije trappen van meer dan 25m aan de rechter kant zijn ook zo leuk om te nemen met hem. Alle andere vrije trappen neem ik met Pirlo en wat kan hij lekker schieten, binnen de 25m bijna altijd een goal, tenzij die persoon zijn speler goed voor het doel kan zetten maar de meeste zetten hun speler niet goed neer en dan is het alsnog een goal.

Laatst bewerkt: 25 mrt 2011
  12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Sowieso spelers op de lijn zetten is kansloos :emo:.

Zelf zou ik het liefst voor een De Ceglie of Riise gaan, omdat deze aantrekkelijkere stats hebben dan Chivu. De Ceglie is sneller dan Chivu (vind ik fijn), maar Chivu is weer sterker dan De Ceglie. Riise is gewoon een redelijk complete speler; sterk, goede pass en heerlijk schot (95 shot power!), maar hij is wel redelijk langzaam.

13. copycat100

copycat100 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Ceglie is ook zeker niet zwak in fysieke duels hoor;) hij staat zijn mannetje. Hij is ook 6'0.

14. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen zin meer om tegen glitchers te spelen ? Gewoon lekker een toernooitje onderling ? Check het subforum fifa in het live gaming gedeelte van deze site of ga naar www.fifafut.nl

15. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18

Ik weet wat je bedoelt. Had lekker nederlands elftal met IF Kuyt, IF Robben, IF Van de vaart, IF drenthe. Dat was wel lekker maar alleen IF heitinga speelde goed in de verdediging. Bouma en van der Wiel trekken het gewoon niet. Vlaar IF is nog enigzins goed maar stekelenburg zuigt aangezien hij zelfs makkelijke ballen nooit vangt maar altijd wegstompt. Heel irritant

16. copycat100

copycat100 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die keeper van CSKA kon het wel! Ik vond vd wiel en bouma wel lekker spelen opzich. Met IF Heitinga en IF vlaar:9

17. Glexxzor

Glexxzor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    welke posities kan je allemaal CM maken?

18. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    ST, CF, CAM, CDM.

19. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    hier even een screenshot van mijn team.

Wat een beestenelftal :D

20. xRichardX