1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 Ultimate Team [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 10 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. copycat100

copycat100 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Geen zak, gebruik hem op je spits.
    @luckyluciano, nee dat kan niet, net als dat je geen 2 adebayors in de spits kan hebben bijvoorbeeld.

Laatst bewerkt: 31 mrt 2011
  2. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Niet tegelijk. Je kan wel bijvoorbeeld als je met je BPL team gaat spelen even tijdelijk de David Luiz van Benfica op je tradepile zetten en andersom als je met je Portugese team wilt spelen...

3. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Jammer, ok bedankt!

4. LuckyLuciano

Leuk Bevonden:
    30
    Godver, sta ik met me brazil team 4-2 voor tegen een team vol IF's en mannen als Villa, fabregas, iniesta etc, freezed me beeld verdomme. Nu maar even afwachten. Welliton is een lekkere spits trouwens, 3x scoren bij zn debuut.

Edit : och, hij reageert niet op m'n berichtjes en quit dus niet uit zichzelf. Nouja dan quit ik wel hoor, wat een loser. Ik wil gewoon spelen, hij dus liever uren naar een bevroren beeld kijken, kneus.

Laatst bewerkt: 31 mrt 2011
  5. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Je kan allebei ewoon in ne club heben hoor. en dan nog if erbij ook desnoods. hoeven niet op je tradepile te staan. Ze kunnen alleen niet in hetzelfde team. Maar ook ene in je bpl team en ander in een ander team. ze kunnn alleen niet tegelijkertijd in hetzelfde team bijvoorbeeld op de bank

Zelf net if van der wiel gekocht nog wat formatie kaartjes, een up vdv en dan maar een sparen voor een if

Laatst bewerkt: 1 apr 2011
  6. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Nee niet waar. Je kan niet dezelfde speler 2 keer in je club hebben. Dus enige optie is trade pile en dan switchen.

7. LuckyLuciano

Leuk Bevonden:
    30
    hmmm, sja met trade pile heb ik geen zin in, vind ik een gedoe. Ik denk wel ff na voor welk team ik em zal gebruiken.

8. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    echt wel als hij hij getransfert is. of als hij geupgrade is of als hij if is. en over dat eerste gaat het hier. Heb momenteel barca en psv ibrahim afellay in me club. een zilveren eriksen en een gouden en en normale vn der wiel en een if. Kunnen wel in club maar niet in het team.

Probeer en je ziet het werkt!

Laatst bewerkt: 1 apr 2011
  9. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm dacht dat ik een tijdje terug had met IF Hummels en UP Hummels.. Of waren het nou 2 IF Hummels? Naja je zal wel gelijk hebben dan ;)

10. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Denk dat het twee if waren. als je namelijk beide ibrahims in een team pobeert te den zegt hij er is al een soort edite aanwezig. probeer het maar

11. LuckyLuciano

Leuk Bevonden:
    30
    bedankt ik ga het zeker proberen!

12. LuckyLuciano

Leuk Bevonden:
    30
    Nog een vraag trouwens, ik wil voor me brazil team Pato nog kopen. Maar op de rm heb ik Hulk (up) al, die bevalt me zeer goed. Kan ik dan beter een rw of rf Pato kopen ipv rm zodat ie een iets betere chem. heeft in de spits?

13. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    raad je niet aan rw op sp te zetten. chem is echt belangrijk zeker voor een spits. Anders gaat ze positioning kut te doen soms. koop gewoon if pato. waarschijnlijk te duur of koop een andere spits.

ze moeten volgend jaar wel zorgen dat dr cams in 4 2 3 1 rcam en lcam zijn. en dat je dan van je rw al robben, messi en ronaldo lekker rcam kan maken. Dat voorkomt dat ze chem krijgen als cam in 4 1 2 1 2 maar wel in 4 2 3 1. Beetje zonde dat me if robben nu maar 7 max heeft en dat is allleen met van bommel ernaast. zal je zien dat de jong if uitkomt en naast van bommel staatnu al vdv. ach we zien wel

14. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ach, laat me blij zijn :+

15. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Ik wist het. Groot gelijk dat je blij bent Sammy. Tis ook lache om te winnen toch van zo'n ploeg!

16. Glexxzor

Glexxzor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wtf is dit?

Mijn speler had nog maar 30 fit.
    Ik geef hem een zilver fitness kaartje en hij word 80 fit.
    Ik begin aan men wedstrijd en hij is gewoon zo dood als iets.
    Zijn fitness balkje was helemaal leeg.

Toen de wedstrijd gedaan was en ik keek naar zijn fit stond er 77 fit.
    Dus werken die fit kaartjes wel???

17. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    30 fit? Als een speler van mij minder dan 90 fitness heeft geef ik hem al zo'n kaartje. Je merkt dat verschil echt goed tussen een speler met 85 fitness en 100 fitness.

18. Florinho0

Florinho0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    aan het sparen voor Robben ben aardig op weg, maar twijfel of niet niet gewoon mijn hele team om zal gooien. Met Robben wordt het zo

----------Milito----Ibra
    -------------sneijder------
    Robinho-----------------Robben-
    ------------v.Bommel----------
    Riise----Chiellini--Astori IF---Santon
    -------------Buffon-------------

wat zal ik doen? een duitse league+nederlanders maken of dit serie a team houden?

19. Glexxzor

Glexxzor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    had em zo gekocht, ik geef mijn spelers meestal een kaartje als ze onder de 80 zitten

20. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Welke robben? IF? en denk niet dat hij echt lekkere chem heeft met santon en voor v bommel kan ik ook wel iemand beters bedenken!

Mijn team in de opbouw:

Alleen nog wat reserve spelers wat spelers ombouwen en klaar en if vdv btw

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina