1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 Ultimate Team [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 10 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Glexxzor

Glexxzor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel, misschien heeft je moeder gezien dat er geld weg was dat ze nooit heeft gebruikt.
    Mss heeft ze dit dan ook aangegeven bij visa zelf en daarom heeft visa sony gecontacteerd ofzo.

Ik weet niet of dit mogelijk zou kunnen zijn, maar dit is gewoon wat ik denk:D

2. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik vroeger dat gedaan had en mijn lieve moedertje zag dat, dan had ik pech...veel pech....heel veel pech. Vroeger kreeg je een klap voor je donder, nu praten ze het uit en zie wat er gebeurt....jochies pakken alsnog de visa van mams. Mijn kinderen mogen hopen dat dit never in hun hoofd komt.....

3. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Ik snap wat je bedoelt, bij een corrigerende tik komt er geen tweede keer. :+

4. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Jeujj voor het eerst een finale gehaald:+

Road to:
    2-1
    8-18)
    4-0

5. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    WTF man, beetje je moeders visa gaan gebruiken, sony had je door, maar goed dat ze je gebanned hebben. Vraag anders je moeder ff of die sony voor je wil bellen waarom je gebanned bent ;)

6. davejong

davejong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb ik al gedaan ze zeiden dat ze het geld nooit hadden gekregen

7. stijniemans

stijniemans Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    neem david n'gog naast gyan. hij is niet zo duur, en raul mereiles is ook niet slecht

8. stijniemans

stijniemans Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer ik mijn team bekijk via de web app dan zijn er allemaal spelers uit mijn squad gehaald en in mijn club gezet en als ik mijn squad save dan gebeurt het nog steed heb het trouwens nog niet gecheckt op de ps3 maar weet iemand de oorzaak.

9. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik had gister bijna het zelfde. Ik had via de web app een Berba gekocht die Stats +10 Card had gekregen en had later de dag daarmee een paar wedstrijdjes gespeeld op de PS3 en kheb hem ook nog van ST naar CF gemaakt. Vandaag kijk ik op web app en hij zit opeens niet meer in me squad en had weer die + 10 stats en was weer terugveranderd naar ST. Dus alsof ik nog geen wedstrijd met hem had gespeeld terwijl ik er toch echt 3 met hem heb gespeeld. Coins die ik had verdiend toen hij basis stond zijn ook weg. Niet dat het veel was maar ik vind dit nogal vaag

10. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Heb het ook tijdje met if robben gehad. Was eruit gelagd toen ik hem net kocht en hij stond in me watchlist alsof hij aan iemand anders verkocht was. Coins wel kwijt en paar dagen later stond hij oppeens toch in me spelersclub. Maar vijf maal dat ik hem opstelde verdween hij uit de basis. Daarna bleef hij wel staan.

11. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook gehad.Als ik FUT af wilde sluiten stond er dat er nog iets in mn pile stond,als ik toch zou uitloggen zou dat ge discard worden.Best lullig als je net een speler van 70.000 gekocht hebt.Dus ik gewoon stroom eraf en opnieuw inloggen...niks...geld was er wel vanaf ,speler niet in Watchlist,tradepile ,team of club.De volgende dag bij mn webbapp stond ie ineens in mn tradepile.

Nu is dit mn team:

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#fh2d1sykbaF2Q

12. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Nice team! Hoe spelen IF Ivanovic en IF Luiz samen? IF Luiz is echt een baas met zn 80 Pace en 85 Defending.
    Essien is volgens mij nog altijd beter dan IF Diarra en hij heeft ook chem met Malouda en Drogba. Met RB maicon heb je er ook weer 2 groene lijntjes bij, maar ik snap dat je het veel cooler vind om met V/d Wiel te spelen :9 Kzou het ook een keertje proberen met Cech op goal. Keept bij mij zeer goed en kost bijna niks, of als je Geld hebt kan je ook voor IF Cech gaan. Hij zal door Chem met Ivanovic en Luiz vast ook wel beter keepen ;)

Even OFF: Ik kan niet wachten op morgen. \o/ Chelsea - Manchester United \o/
    Moge de beste winnen :9

Laatst bewerkt: 5 apr 2011
  13. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel om en om..ik heb elke positie dubbel bezet,dus elke wedstrijd speel ik met een ander team!Soms gebruik ik fitness kaartjes als ik de halve finale heerlijk gespeeld heb en dik gewonnen!
    Nu even over de spelers

IF Diarra speelt geweldig..minstens net zo lekker als Essien...kdenk wel lekkerder
    IF Ivanovic speelt geweldig en Luiz is idd een beest,maar de onverwachte topper is toch IF Pepe,hij wint echt elk lichamelijk duel.Hij is de beste CB waar die ik heb gehad.

14. davejong

davejong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  15. Glexxzor

Glexxzor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als iemand een bronze nigeriaanse LWB, LB, RWB of RB tegenkomt laat het mij dan ASAP weten:)

16. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    LB: Taiwo Ligue1 Marseille 78
    RWB: Odiah Russia league CSKA Moskou 72

Zijn de enige volgens de spelers database, dus geef je kleine kans :p

17. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga je je selectie klaar maken voor het bronze tournament ?

18. LuckyLuciano

Leuk Bevonden:
    30
    Nog bezig met mijn derde team, Portugese competitie team. Nu nog sparen voor IF Cardozo en IF Gaitan, iemand verder nog suggesties?

19. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Had er toevallig net naar gekeken. Zijn 3 if spitsen waarvan jou linker prima cf kan zijn. naast jou cm komt er vanavond nog een en je lm en rmkunnen if worden. Daarnaast komter vanavond een if keeper

20. LuckyLuciano

Leuk Bevonden:
    30
    Ok, 2e nieuwe IF's dus. Daar zal ik maar even voor kijken dan. Cardozo wil ik IF versie ook hebben, maar wel in de spits houden, hij is vrij groot. IF Liedson bestaat idd ook nog. IF Hulk heb ik geen geld voor helaas, maar UP Hulk bevalt me prima! Bedankt voor de tips van die IF's, ik zal vanavond even kijken!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina