1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 Ultimate Team [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 8 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is eigenlijk het verschil tussen de 84 en 86 versie van Soldado? Natuurlijk zullen veel statestieken 1 of 2 beter zijn, maar is dat verschil ook echt duidelijk zichtbaar in wedstrijden? En is het de 100k extra waard?
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2011
  2. davejong

    davejong Active Member

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet het niet dan moet je proberen.
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Meestal zijn dat soort 'tweede IFs' echt überoverpowered met 99 stats etc. IF spelers zijn al overpowered, maar deze zullen wel nóg bruter zijn 8).

    Misschien even de statistieken opzoeken?
     
  4. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon stats niet vinden van de 86 versie dus dat gaat beetje moeilijk (miss iemand die een link heeft)

    Verder om 'm even te kopen voor 140k vind ik beetje overdreven, uiteindelijk maak je dr altijd verlies op als je 'm weer verkoopt. Had ik bij Suarez ook, dacht dat hij echt super goed moest zijn. Dus maar die IF 85 gekocht en wat speelde die vreselijk. Ik heb echt veel slechte spelers gehad maar dit was echt het dieptepunt, zeker omdat hij nog 130k kostte ook.
     
  5. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Kan iemand misschien even voor mij kijken hoe lang dat Toernooitje duurt dat je met ( als ik me niet vergis ) 18 spelers uit het zelfde land moest komen en volgens mij rond de 5,5k kunt winnen. Ik speel op de PS3 en PSN ligt er al 3 dagen uit... Khad helemaal een team gemaakt voor dat Toernooitje:'-(
    Kan iemand even kijken plz, Alvast bedankt ;)
     
  6. Glexxzor

    Glexxzor Active Member

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    net gecheckt en het is nog 11 dagen en 7uur:D
     
  7. Diedjuh

    Diedjuh Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Psn kom online........! :mad:
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zal waarschijnlijk nog wel even duren. Tenminste, dat denk ik.

    Wanneer ze weer online komen, pakt Anon ze toch weer _O_.
     
  9. stijniemans

    stijniemans Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan het niet zien, maar waarschijnlijk gaan ze toernooien verlengen en de IF's worden ook verlengd. Ik weet het niet zeker hoor maar therealgraoully ofzo zei dat dat misschien zou gebeuren.
     
  10. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Sony heeft PSN zelf plat gelegd. Paar weken geleden waren ze al gehackt en dat kon je ook merken, als je wou aanmelden moest je soms een stuk of 5x proberen voordat ie aangemeld was. Nu hebben ze PSN zelf plat gelegd om de beveiliging te verbeteren. Ik las ergens dat het in Japan vandaag weer werkt en in Europa morgen, hopelijk is het waar :)
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2011
  11. davejong

    davejong Active Member

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    ja hoop het ook.
    anders raakt ps3 heel wat gamers kwijt denk ik.
     
  12. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Nah dat denk ik niet. Ik denk niet dat alleen hier door mensen gaan overstappen. Er zijn ook genoeg mensen met beide consoles, die kunnen nu dan gewoon lekker op de 360. Nja paar dagen geen PSN ga je niet dood van, k speel nu Virtual Pro en het bevalt me opzich wel. Die verdiensten zijn altijd leuk om te halen :)
     
  13. xpercyxnl

    xpercyxnl Just Do It...

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey ik ben weer terug op het forum (Jammer he').
    verder heb ik 350,000 om op te maken voor een Braziliaans team, kan iemand mij helpen?
     
  14. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Formation: 433

    GK: Cesar
    RB: Alves/Maicon
    CB: Lucio
    CB: Silva 84
    LB: Filipe
    CM: IF Nêne
    CM: Gustavo/Zé Roberto
    CM: IF Hernanes
    RW: Pato/Hulk 84
    ST: Fabiano/Nilmar
    LW: Bastos/Robinho

    Dit moet makkelijk in je budget passen. Aanval + Verdediging + Keeper kosten samen geen 100k ( mits je alves neemt ).Middenveld kost rond de 140/150k maar het is het zeker waard. Je kan IF Nene ook nog vervangen voor Kaka, maar IF Hernanes zou ik laten staan, echt een klasse speler. De Posities waar ik meer namen heb staan gaat mijn voorkeur uit naar de eerste, en Hulk 84 vind ik ondanks zijn zeer overtuigende stats niet echt lekker spelen, maar dat is mijn mening ;)

    Dan heb je nog 50k over voor wissels, en dit zijn btw de PS3 Prijzen en die liggen bij vrijwel alle spelers hoger dan de Xbox prijzen, dus je zult nog wel wat meer geld overhebben ;)
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2011
  15. xpercyxnl

    xpercyxnl Just Do It...

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de playstation heb ik nog een account met 800,000 coins maar ik heb geen ps3 meer. :lol:

    Ik speel op de xbox en wil graag een elftal met "5" sterren moves, omdat ik het niet meer serieus neem.
     
  16. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Ach jongetje ga jij aub toch weg.. 8) Ga je nu weer in elke post zeggen van ik heb 1.5m coins willen jullie een team voor me maken en ik heb een robben if uit een pakje (na 2000 pakjes geopend te hebben)
     
  17. xpercyxnl

    xpercyxnl Just Do It...

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Glexxzor

    Glexxzor Active Member

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
  19. davejong

    davejong Active Member

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    stel je eens niet zo aan.
     
  20. xpercyxnl

    xpercyxnl Just Do It...

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina