1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 Ultimate Team [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 8 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. davejong

    davejong Active Member

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor team zal ik maken van ongeveer 100k.
    Heb marlos nog maar hij speelt echt lekker.
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Wie is die Marlos waar je het steeds over hebt? :eek:
     
  3. davejong

    davejong Active Member

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    marlos speelt bij sao paulo.
    fantastische dribbel heerlijk schot 5 sterren tricks en een linkspoot.
    kost 30k
     
  4. Seh

    Seh Guest

    Zoberzo zou ik dan Rooney halen. :thumbs:
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Hij is inderdaad een goede dribbelaar, maar zijn schot is echt slecht vind ik. Hij heeft 69 voor longshots en niet veel beter voor shot power. Hij is wel snel en beweeglijk, maar voor de rest vind ik hem toch (qua stats) mee vallen.

    Een Lucas (oid.) is ook echt een topspeler, 91 acceleration en 92 agility en 89 dribbling etc. Ziek!
     
  6. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ben van een 5-2-2-1 over gestapt om 4-2-2-2. Speelt wel redelijk. Krijg minder tegendoelpunten dan met 5 verdedigers. Maar aanvallend loopt het niet altijd zoals het hoort. Ik speel altijd met een kopsterke spits. Normaal ga ik danook veel via de vleugels maar dat werkt nu niet echt. Nu wil een dus naast die kopsterke spits 1 met hoge passing en het liefst ook hoge dribbling. Maakt ff niet uit uit welke competitie. Weet iemand er 1? Anders moet ik een Cam omzetten naar St.
     
  7. davejong

    davejong Active Member

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn longshot stats is te laag hoor.
    zijn longshot is heel goed.

    http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#cxq6hNpVbaPBN
    dit team houden of een ander team maken van ronde de 150k.
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2011
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ibrahimovic?
     
  9. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Is te duur. Het hoeft geen geweldinaar te zijn. Zijn afwerken niet bijster hoog. Maar wil met me rechterspits altijd voorzetten zegen op me spits en merk nu dat ze gewoon te vaak niet aankomen. Ga vanavond wel ff zoeken.
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Misschien kan je één van mijn methodes toepassen, wat ik altijd doe wanneer ik een speler zoek met bepaalde kwaliteiten.

    1. Zoek bij de carrière-modus op de (transfer)lijst naar spelers met de gewilde eigenschappen, etc.
    2. Zoek in Football Manager 2011 (als je die hebt) naar spelers met de gewilde eigenschappen, deze zijn vaak ook goed bij FIFA11.
     
  11. Neraice

    Neraice Vault 87

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Illegale MSP?
     
  12. Glexxzor

    Glexxzor Active Member

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel momenteel 5-2-2-1 en ik krijg niet echt veel tegendoelpunten tegen.
    Volgens mij ligt dit gewoon aan je spelstijl.

    Kopsterke spitsen met goeie passing zijn er niet veel, je hebt er een paar maar dat laat zich ook wel merken in prijs.
    Berbatov 84 kan goed koppen en heeft een degelijke pas, enkel heeft hij zen snelheid niet zo mee.
    Briand vind ik ook wel een leuke spits.
    Spelers zoals Rooney, ibrahimovic, forlan, ... kost wel wat meer maar zijn wel goed in alles als spits.

    Succes met zoeken:)

    Mensen die Microsoft points kopen met gestolen creditcards en dan zo door verkopen voor minder geld dan de normale prijs.
     
  13. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft er een RW>RF kaartje voor me ?

    Ik kijk af en toe op de trade maar grijp steeds mis. misschien dat iemand hem in zijn CP heeft ?
     
  14. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Aguero en Koppen gaan niet echt samen, die man is 1.60m ;) Neemt niet weg dat het een topper is. Maar als je een sterke kopper wil kan je beter voor Soldado ( IF ) gaan.
     
  15. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Dany DH: Speel zelf ook 4-2-2-2 omdat ik een fan ben van cametje en als tip om het aanvallend goed te laten verlopen is zowel een linksbenig als rechtsbenig cametje te hebben en die op de plek te zetten dat hij naar binnen kan draaien. Ik heb bijvoorbeeld Ozil (linksbenig) en Kaka (rechtsbenig). Ozil staat bij mij op rechts en Kaka op links en momenteel is Ozil mijn topscoorder.

    Voor de combinaties met je spitsen is het van belang dat je aanvallend speelt. Anders als je spits de bal heeft blijft je cam vaak erachter hangen en je wilt juist aangezien je spits aan de bal is dat hij naar binnen trekt want je cammetje loopt dan meestal voor zijn verdediger. Dus aanvallend is dan wel nodig anders blijft hij erachter hangen.
     
  16. davejong

    davejong Active Member

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Wat dacht je van een goedkopen wilshere? binnenkort komt er een nieuwe if versie dus dan word die helemaal goedkoop. Heerliijk cm en ipv van de vaart extra chem omdat hij engels is!
     
  18. xCil

    xCil New Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag:

    Op dit moment heb ik dit team: Mijn team

    Hoeveel coins zou ik hier voor kunnen vangen en wat voor team zouden jullie me aanraden? Ik wil namelijk wel eens wat anders proberen.
     
  19. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik hoef geen kopsterke spits met passing. Ik wil iemand die goed kan passen en dribbelen naast mijn kopsterke spits zodat ik gewoon alles op zijn hoofd legt en hij ze er in kopt.
     
  20. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina