1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 Ultimate Team [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 8 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Als je even tien minuutjes de tijd zou nemen om een simpel optelsommetje te maken, zou je deze vraag niet eens hoeven stellen ;). Zo moeilijk is het niet om zelf de prijzen op te tellen en ongeveer op het eindbedrag uit te komen.

Ik ga je geen team aanraden, omdat het per persoon verschilt wat hij/zij fijn vindt spelen en wat niet. Duitsland is goedkoop en heeft veel goede IF's. Denk aan IF Gomez (BEEEEEST), IF Robben (GENIAAAL), IF Ribery (Geniaal), IF Schweinsteiger (Goede middenvelder), IF Hummels (topverdediger) en nog veeeeel meer. Zo'n IF team kost weinig ten opzichte van IF teams uit andere landen.

Spanje is voor de voetballers onder ons wel een fijn land, omdat hier veel snelle technische dribbelaars spelen. Er zijn alleen niet veel sterke spelers, op de verdediging (van Barcelona en Real Madrid) na. Fijn als je van dribbelen en snelheid houdt, en als je echt veel geld hebt misschien ook nog een Ronaldo/Messi! _O_

2. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Thnx voor de tips. Heb aguero en ozil. Nog geen geld voor kaka. Had een paar pagina's geleden dat je zo speelt en dan dus ook zo gaan spelen. Ondertussen alweer overgestapt naar 4231. Dan is er een st gewoon omgezet naar cf. Zo speel ik beter combinatie voetbal.

Ik speel ook vaak anders dan de meeste mensen. Online probeert iedereen alleen maar 1 2tjes. Daar word ik zo moe van. Op de 1 of andere manier wil altijd over de vleugels spelen alleen is dat helaas niet zo effectief in FIFA.

3. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk tussen de 150 en 200 K,tenminste als al je spelers 4-1-2-1-2 formatie kaartje hebben.

4. Glexxzor

Glexxzor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zowizo moet je dan Briand nemen:)

Ik vind via de vleugels spelen anders wel super effectief.
    Hoe vaak is het niet dat er word gescoord op voorzet?

Laatst bewerkt: 9 mei 2011
  5. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    7 van de 10 spelers spelen alleen maar door het centrum. Heb je vaak toch iets meer controle over dan met een voorzet!

6. Neraice

Neraice Vault 87

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is een goede opstelling voor een Eredivisieteam?

7. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Ik heb een BPL team, een braziliaans team (met veel 5 sterren spelers) en een ghanees 2 sterren team. Nu heb ik nog 40k over en wil voor dat geld een nieuw team maken. Een team waarmee ik 1 van de online toernooitjes kan spelen. Wat is een leuk team voor 40k, waarmee ik direct aan de slag kan? bronze, silver of gold maakt me niet uit.

8. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    433 ownt

9. Glexxzor

Glexxzor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik doe beide:)
    tegenwoordig wel iets minder omdat ik 5-2-2-1 speel en pato, hulk, robinho zijn niet zo een goede koppers.
    Fabiano en nilmar heb ik als spitsen maar ook hun scoren moeilijk met het hoofd.
    Dan heb ik ook nog ronaldinho en die kan echt alles.
    hij is niet echt groot en niet zo een goede heading, maar hoe vaak dat hij niet met de kop scoort is niet normaal:D

Dit hangt echt af van persoon tot persoon.
    Maar 4-4-2, 4-3-3, 4-1-2-1-2 zijn zowat de opstellingen waar iedereen wel mee overweg kan:D

10. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
  11. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Als je een goedkoop team wil zou ik zowiezo voor Gold PL gaan. Veel goede spelers zijn goedkoop.

Je kan denk ik wel zoiets met 40k maken

Formation 442

GK: Cech/Given

RB: Richards
    CB: Kolo Touré
    CB: Kompany
    LB: Kolarov

RM: Valencia
    CM: Fletcher
    CM: Ramires
    LM: Malouda

ST: Saha
    ST: Anelka

Snelle en Sterke verdediging van City, Middenveld mix tussen Chelsea en Man Utd met Snelle spelers op de Flanken, Voorin 2 Franse Bazen. ;)

Laatst bewerkt: 10 mei 2011
  12. LuckyLuciano

Leuk Bevonden:
    30
    Thanks voor je reactie, maar ik heb al een duurder BPL gold team, met oa IF Jones, IF Ba, en meer.. Ik ben op zoek naar iets anders..

13. Glexxzor

Glexxzor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel momenteel met brazilianen en deze vind ik super spelen:D

14. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Serie A of Liga BBVA?

15. LuckyLuciano

Leuk Bevonden:
    30
    Ja serie a zou misschien wel kunnen. Maar red ik dat met 40k? Een leuk team..

16. Hellow!

Hellow! FUTCODBFBC2 =D

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

ik ben nieuw hier en ben o.a. in het bezig van Fifa 11 en speel dus ook FUT. Omdat de meesten elkaar wel kennen in dit topic zou ik mij even kort voorstellen:
    Mijn naam is Joshua en ik ben 15 jaar oud, bijna 16 jaar. Ik zit in de 4e klas van het VMBO en ben deze week begonnen met het leren van mijn examens. Dit is mijn team:
    http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#cmmpmBhIbaP0o

Ik moet zeggen dat mijn 2 spitsen echt heerlijk spelen met kappen en draaien, ik weet het.. het is niet echt 100% op de chemistry gesteld maar ook van Persie speelt heerlijk op CAM, met zijn geweldige linkerpoot knalt hij er wel 's een bal in op de momenten waar je het nodig hebt. _O_ Ik lees trouwens al wel een tijd mee in dit topic en haal hier ook wekelijks mijn voorsprong op het TOTW.

17. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    V persie heeft 2 x gescoord in 5 wedstrijden bij je,dus zijn maar 2 momenten geweest:p de IF versie speelt echt geweldig,die heb ik tijd lang als ST gehad,liep ruim 1 op 1.

Ff wat anders: ik baal zo van die quitters!,niet omdat ze quitten,maar net als je een hattrick met je spits scoort gaan ze quitten en tellen de goals niet mee...zo lame!

18. Hellow!

Hellow! FUTCODBFBC2 =D

Leuk Bevonden:
    0
    2 goals online idd maar dat vind ik nog best goed voor een CAM, heb hem sinds gister avond acht ik.. moet nog wel wat wennen aan mijn team. 1e die ik ga vervangen is denk ik Özil, daar moet iemand komen met een rechtpoot, goed pass en wat snelheid. Ik zit te denken aan Xavi of Iniesta en dan Terry nog vervangen want die maakt de nodige fouten..

19. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Xavi en iniesta hebben goede pass,maar zijn niet snel en schieten niet bijzonder.

Goede optie is Kaka,is rechtsbenig,is snel,kan goed schieten en een goede pass afleveren.En je hebt hem voor tussen de 40 en 50 K,afhankelijk welke formatie!

20. Hellow!

Hellow! FUTCODBFBC2 =D

Leuk Bevonden:
    0
    Die had ik gisteren nog, hij was inderdaad een goede speler met een goed schot, snelheid en een leuke dribbel. Ik heb hem moeten vervangen omdat ik Eto'o van 86 heb vervangen voor Rossi IF.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina