1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 Ultimate Team [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 8 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xCil

xCil New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een idee waarom men zegt dat IF Jones over 30 min niet meer voor 30k te verkopen is? Heb hem namelijk sinds gister binnen voor 37k maar hij moet nu weer weg.. (gelukkig sowieso winst op, al 40k geboden :p)

Edit: Bijna klaar met het team weer op te bouwen, post dalijk wel een link

Edit 2: Nieuwe team - Wil nog Valencia halen voor RM (eerst wachten op een verkoop) en een CB. Iemand suggesties voor CB?

Laatst bewerkt: 11 mei 2011
  2. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Pffff, Playstation Notwork mag wel weer eens online komen, kvind het nu wel genoeg geweest. Ik heb via de webapp een leuk Serie A teampje gemaakt en ook paar spelers zeer goedkoop kunnen oppikken omdat er zo weinig mensen online zijn.

Ze zeggen dat binnen enkele dagen weer online kan gamen en gebruik maken van je friend list en dat later PS Store etc word toegevoegd en alles bij elkaar willen ze voor 31 mei online hebben. Nou die rest boeit me eigenlijk niet maar kwil gwn online gamen en ik hoop dat dit ook waar is en dat het niet weer uitgesteld word|:-

TOTW Trouwens bekend? Ik denk dat Park er wel bij zit.. Speelde jammer genoeg een Géniale wedstrijd tegen Chelsea.

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Team of the Week; May 11th - 18th

GK - Samir Handanović (Udinese) - 75>80
    CB - Sylvain Distin (Everton) - 76>80
    LB - Mikaël Silvestre (Werder Bremen) - 76>80
    LB - Ayoze (RCD Mallorca) - 74>79
    RM - Maxi Rodríguez (Liverpool) - 79>85
    CAM - Lewis Holtby (1. FSV Mainz 05) - 74>79
    CDM - Zdravko Kuzmanović (VfB Stuttgart) - 77>81
    RM - Antonio Valencia (Manchester United) - 83>85
    LW - Cristiano Ronaldo (Real Madrid) - 89>92
    ST - Jonathan Walters (Stoke City) - 72>74
    RW - Arjen Robben (Bayern Munchen) - 87>89

Subs:
    ST - Thierry Henry (NY Red Bulls) - 81>83
    RW - Giovani dos Santos (R. Racing Club) - 78>82
    RF - César Delgado (OL) - 76>82
    ST - Steven Flecther (Wolves) - 76>80
    GK - Diego (Vitória S.C.) - 69>74
    CF - Andriy Voronin (Dinamo Moskva) - 77>81
    CB - Perquis (Sochaux) - 71>74

Link to the webapp:
    http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#gr1NdDQebaQaH

The TOTW will be in packs at 6PM GMT.

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik zou sowieso Malouda op de LM zetten voor een betere chemistry; met zowel Nasri als Cole. Alhoewel ik Nani wel fijner vind spelen, iets sneller en soepeler IMO.

Valencia zal trouwens niet goed zijn voor de chemistry, niet met Richards, Nasri én Essien. Walcott is daarbij veelbeter, met Richards en Nasri.

5. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik zou CB voor IF Ivanovic gaan. Ik vind de normale versie zelfs een beest.
    Als je wat minder geld hebt zou ik voor; Djourou, Kompany of Lescott gaan. Alle 3 goede CB's al is Kompany in de lucht wel wat minder, maar dat compenseert ie wel weer goed met zn snelheid.

6. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Pffff.... Weer Maxi.. Dit keer hebben ze wel zn pace wat meer omhoog gedaan en hij zal nu iig veel beter zijn. Arjen Robben zit er ook al voor de 10x bij maar hij is gewoon een baas._O_ Thierry Henry heeft pas nice stats man. Jammer dat hij in de VS speelt, maar wel nice voor een frans team.

7. davejong

davejong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iemand link van team of the week ?

laat maar zitten :p

ronaldo lw heb er niks aan, maarja wel mooi voor de mensen die hem wel kunnen betalen.

8. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    probeert niet? ik walg van ze!

En bondscoach is sowieso een hondenbaan, een keer in de twee jaar moet je eens aan het werk, voor de rest voer je niets uit en kun je lekker cashen. Ik werk graag voor mijn geld!

9. Glexxzor

Glexxzor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  10. davejong

davejong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    alles is veel goedkoper saha if op ps3 is 300k, torres 100k en anelka 16k.

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ziet er toch wel netjes uit dat team. Gewoon een hele sterke verdediging met beweeglijke aanvallende middenvelders op het middenveld en een goede aanval.

12. Glexxzor

Glexxzor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    saha if heb ik voor 185k gekocht, torres voor 60k en anelka voor 4.5k xD

Die spelers uit de bpl pakken een bal echt zo traag aan + een pas geven duurt ook zoooo ontzettend lang.
    Die brazilianen daarintegen zijn echt vele sneller en soepeler.

aanval en middenveld van mijn ploeg is wel in orde, maar mijn verdediging is echt niet te doen.
    Zo ontzettend traag -.-

13. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ja lijkt me logisch he, je CB's zijn allemaal in de 60 pace. Als ik jou was zou ik je backs zo laten en dan rechter CB Richards midden Terry en links Kompany.

Dus zoiets:

----Evra---------------------------------------Johnson----
    ------------Kompany----Terry----Richards-----------------

Klinkt een beetje raar maar kweet zeker dat dit gaat werken Terry staat in het midden en hoeft dus niet echt snel te zijn. Linker en Rechter kant van Terry moeten daarin tegen wel snel zijn. Als ik BPL speel speel ik altijd met Richards als CB. Snel, Zeer sterk, en met 88 heading oook een baas in de lucht. Kompany's heading is wel minder maar hij is ook snel en Terry kan hem wel opvangen.

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad een goed idee van Niema94, deed dat ook altijd met Sergio Ramos in Spanje en met Maicon in Italië. Dat zijn echt IDEALE verdedigers.

15. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Ik hoor iedereen vandaag lovend over Saha, dat is niet voor het eerst. Ik denk dat ik heb toch maar eens moet gaan kopen, ben wel benieuwd. Speel alleen met IF Ba en IF Jones, en als reserve nog Tevez, Anelka, Balotelli, Agbonlahor...

16. Glexxzor

Glexxzor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik persoonlijk vind Saha de beste ST waar ik al mee heb gespeeld.
    Heb ook met torres, drogba, ibrahimovic, ... gespeeld en drogba blijft uiteraard de allerbeste.
    Al moet saha echt niet onder doen.
    Hij heeft zo een schitteren de linkervoet + hij is redelijk snel en is een beest in het koppen.

Heb 2 matchen met de IF versie gespeeld dus heb eigelijk weinig ervaring met de IF versie. De gewone versie blijft dus mijn favoriet:D

17. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Hahah moet je nagaan dat de meeste het hier over de normale versie hebben, die kost rond de 1k 8) Saha is echt een beest, IF Saha heb ik nog nooit mee gespeeld maar zijn stats liegen er niet om. ;)

Laatst bewerkt: 12 mei 2011
  18. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap dat echt niet.Ik heb er toch wel aardig wat wedstrijdjes mee gespeeld,maar ik vind hem echt bagger...traag,k@$%# schot , kortom waardeloos

19. Glexxzor

Glexxzor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kutschot?
    hij heeft echt een superschot vind ik:D

20. Hellow!

Hellow! FUTCODBFBC2 =D

Leuk Bevonden:
    0
    Wie kan mij helpen met een team met een behoorlijke chemistry en echt fijne / goede spelers? Ik heb 400k te besteden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina