4-1-2-1-2.
Heb ik ook gehad.
Dit speelt lekker:
-------------Stekelenburg-------
Van der wiel --Vlaar --- Heitinga --- Drenthe
--------------Van Bommel
Lens----------------------------Elia
-------------Van der vaart---------
------------ Kuyt------ Hunterlaar
Waarom sommige "vreemde keuzes" :
Vlaar: Misschien iets minder goed qua statistieken dan mathijsen maar IF is niet al te duur en zelfs de normale gouden speelt super lekker.
Drenthe: Neem de gouden up versie. Die heeft meer defense. Bouma is misschien iets sterker en aggressiever maar lekker boeiend drenthe is super snel, best aggresief en een super opkomende back.
Van bommel: minder snel dan de jong maar zoveel aggressiever (99) en sterker! als hij in de buurt is is de bal van jou.
Lens (liefst robben en ander IF lens): IF lens is een echte super held. Normale Lens speelt ook nog heerlijk.
Van der vaart: Aangezien de andere spelers amper 1000 coins per stuk kosten zou ik hier lekker voor Sneijder gaan. Stukken sneller dan vdv en tweebenig!
Kuyt en huntelaar: Goedkope top spitsen. Mocht je Van persie willen kopen laat de hunter dan staan. Echt heerlijke spits. Ik speel 4-2-3-1 en heb toch lekker de hunter er staan totdat ik IF van persie heb!
Btw 4-2-3-1 kan ook prima. Zet je sneijder op rechter cam, en VdV op cf (zijn beide niet al te duur meer.) of je pikt een van persie op goedkoop en maart hem ook cam. Maar ieder geval Affelay op Linker Cam staan. Echt een super cam met goede voorzet en top skill shotje. Hunter in de spits hoe dan ook.
Btw de mijne: Zit zelf ook aan 4-1-2-1-2 te denken weer als ik IF van persie heb met IF lens op LM en VdV als CDM
Laatst bewerkt: 11 apr 2011