sinds deze week. had hem al gekocht voor 35 maar snel weer verkocht voor 40 want denk dat hij binnenkort rond de 20 word.
had de rest kunnen kopen eerst. (op Rooney na) maar dan word het zo lang sparen voor rooney. Nu heb ik de grootste kostenpost en kan ik steeds een stapje zetten met IF's kopen. sorry twee post!
ik ga dat team dat siemenn heeft gemaakt (paar pagina's terug) maken. alleen in het begin nog met wat goedkoperen spelers.
Was dat IF LIGA BVVA? speelt lekker maar was het helemaal zat. Vooral de spitsen. IF HIGUAIN en IF BENZEMA spelen wel lekker maar komen overal toch net te kort vind ik. IF VILLA kan niet kopen. Enige die echt lekker speelt en alles kan vind ik Soldado.
Trouwens, ik hoorde dat er een Team of the year kwam, voor iedere competitie. Wordt er dan ook een samen gesteld voor de eredivisie?
Bijna alle eredivisieteams spelen in 4-3-3 dus zullen de meeste spelers al de juiste formatie en positie hebben. 4-3-3 speelt natuurlijk ook gewoon lekker
4-3-3, want in de Eredivisie heb je twee goede IF buitenkantspelers, namelijk IF Lens en IF Dzsudzsák .
Nee komt geen Eredivisie team of the year. Je krijgt: engelse lower competities (twee weken terug) Meest consequente spelers (vorig week) Beste spelers die gegroeid zijn (deze week) Liga bvva Ligue 1 BPL Serie A Bundes liga REst of the world.
Yessss! PSN komt waarschijnlijk de komende uren online. Daarnet melden ze op hun officiele twitter dat Ireland en Engeland online zijn en 8min geleden meldden ze het volgende: #PSN services are now being restored in Europe, New Zealand, Australia, Mexico and South America. Voor degene die het graag willen volgen; dit is de link; http://twitter.com/#!/PLAYSTATIONEU
Ik heb een lange tijd geen FUT gespeeld, maar wat wordt er toch elke keer bedoeld met 'IF' voor de namen van voetbalspelers?
Fijn dat het weer online is, maar misschien kunnen ze er beter voor zorgen dat al de creditcard-informatie van mensen niet verder verkocht wordt. Ik heb lijsten gezien van PSN inlog-data en creditcard gegevens, van miljoenen mensen.
IF staat voor In-Form. Elke woensdagavond komt er een nieuw Team Of The Week (TOTW) met spelers die in het weekend goed gespeeld hebben, en hun stats worden dan allemaal met een flink aantal punten opgekrikt. Heb je een Ronaldo, heb je een bazenspeler. Heb je een IF Ronaldo, ben je niet te stoppen.
Oh ok. Thanks voor de uitleg! Zometeen weer lekker FUT spelen. Volgens mij was ik gestopt omdat ik te weinig coins had, maar dat bekijk ik zometeen wel even.
stuur dan eventjes een bericht als psn weer online is. als je dat natuurlijk wil doen. yes psn is online