Ik verloor gisteren een wedstrijd met 3-2...was echt ongelooflijk.
Ik had 16 shots on goal en 29 in het totaal.tegenstander had 5 shits on goal en 10 in het totaal.De goals die hij scoorde sloegen echt helemaal nergens op!
1ste goal tegen was een penalty.In de herhaling kon je gewoon zien dat mijn keeper de bal weg tikte en er geen sprake van een overtreding was.2e goal tegen was een lange roei van hem vanuit zijn eigen 16...komt hij precies in de voeten van zn pacewhore agbonlahor,die een meter of 30 a 35 voor mijn goal staat,zonder ook maar 1 verdediger van mij in de buurt.3e goal scoort zijn wright Phillips(die kopduel van Lucio won...yeah right) een kopbal door het midden van een meter of 11...zware blunder van mijn keeper.
Ik heb werkelijk waar 5 of 6 keer het houtwerk geraakt en zijn Man of the match keeper,Reina had echt alles!!Bijvoorbeelde een snoeiharde volley van Etoo van een metertje of 10 snoeihard in de bovenhoek en ja hoor kabouter Reina tikt hem er ff uit.En als de bal dan op 5 meter voor een open goal lag,schoot ik hem met Cavani of Etoo gewoon naast????.....sloeg echt nergens op!!!Reina had weer een 9.8!!...heb ik vaak tegen als Man of the match...hahaha,toen ik hem zelf daarom gekozen had,maaktij hij de ene na de andere blunder bij mij!.....echt soms is het echt een soort van Scripted!Want hoe kan het dat een speler waarmee je de bal uit een moeilijke hoek wel altijd op of in het doel rost,een stil liggende bal voor een open doel naast schieten?(gebeurde echt 2x in deze wedstrijd)
Laatst bewerkt: 31 mei 2011