1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 Ultimate Team [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 22 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    En voor bijna elke speler een formation kaartje
     
  2. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    fack die dingen zijn duur 8)
     
  3. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
  4. marcie216

    marcie216 Active Member

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey, sinds vandaag ook maar is begonnen op de Ps3.

    Heb wat wedstrijden gespeeld, al wat versterkingen, maar heb nu nog maar 65 coins, en heb 2 spelers in wissel die geen Contract meer hebben, en heb er 1 op tradepile staan die nog wel contract heeft.
    Nu is mijn vraag ; Kan je je spelers weer van de tradepile afhalen? zoja hoe?

    En Kan je bv als iemand nog 7 contract heeft, daar 1 van afhalen ofsow?

    alvast bedankt!

    En hoe zie je of iemand IF is?
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2011
  5. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier is mijn team:

    http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#igIIXTfFbaWG5

    Eindelijk gaat het nu lekker! 100% chemistry, allemaal Italiaanse spelers uit de Serie A. Op de bank zitten Henry, Benzema, Afellay, Seedorf en nog wat anderen. :D

    Nee, spelers kan je (volgens mij) niet meer van de Trade Pile afhalen.

    Wat je sowieso moet doen is een goed team met een hoge chemistry maken. Gebruik veel spelers met dezelfde nationaliteit en uit dezelfde league (bijvoorbeeld Italiaanse spelers uit Serie A).

    Je hebt nogal weinig coins dus als je nu in de problemen zit zou ik óf een nieuw team beginnen óf een Bronze Pack kopen met coins of Microsoft Points. :p
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2011
  6. marcie216

    marcie216 Active Member

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey, Bedankt!

    En hoe zie je of iemand een IF is.

    Ik heb Emanuelson verkocht, heb nu weer 650 coins. Even daar contracten van kopen, welke? zilver? brons?
     
  7. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou nog geen nieuw contract kopen als al je spelers nog een lopend contract hebben. Gewoon zoveel mogelijk sparen. Als je zonder geld zit en je hebt opeens een probleem, moet je weer verkopen etc. Da's alleen maar onhandig!
     
  8. marcie216

    marcie216 Active Member

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik zit zonder contracten, heb 2 wisselspelers zonder contract.
    zal ik dan voor hun brons kopen, of zilver?

    Al opgelost : Maar nog steeds weet ik niet, hoe ja kan zien hoe een IF eruit ziet.
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2011
  9. PSV

    PSV Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt je spelers gewoon weer van de trade pile halen hoor, gewoon naar trade pile gaan, op vierkantje drukken en dan op 'send to my club' drukken. Voor contracten moet je kijken welk soort spelers je hebt als je bronze spelers hebt koop je het beste bronze contracten en voor gouden spelers gouden. Een tip om in het begin aan coins te komen is de bronze packs van 400 coins te kopen en dan de spelers, fitness kaarten en contracten voor 200 BIN op de trade te zetten.
     
  10. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Het kaartje is zwart en heeft betere Stats ;)

    EDIT: Ik zie hier veel teams staan waarbij de spelers bijna allemaal in de Verkeerde spelers staan, ik raad jullie aan als je spelers koopt dat je ze gelijk via de zoekfunctie ook in de goede formation koopt en iedereen in de dezelde formation, dan hoef je niet achteraf formations cards kopen, en het is ook verstandiger om niet in 41212 433 en 442 te spelen want dan zijn de spelers over het algemeen duurder, formations met 5 verdedigers zijn handig als je nog niet zo goede spelers hebt.

    EDIT EDIT: Weet iemand hier hoe je ervoor kan zorgen dat je team name bewaard blijft? Bij mij word het altijd een leeg balkje en dan heeft mijn Squad geen naam meer.
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2011
  11. marcie216

    marcie216 Active Member

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, bedankt.

    Ik zit te twijfelen, ik speel 4-2-2-2, en heb nog geen CAM zou ik dan De jong, of Seedorf, want seedorf is wat ouder, dan is hij toche eerder moe?
     
  12. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Sowieso Seedorf als je De jong bedoeld die bij City speelt... Dat is een CDM he...
     
  13. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Uhmm? CAM Nigel de Jong? de Jong is verdedigend ingesteld en Seedorf is te traag, maar dat je sneller moe word in Fifa als iemand oud is is wel onzin, Park van Man Utd is ook rond de 30 maar is gewoon niet uit te putten, je moet naar Stamina/Uithoudingsvermogen kijken. En Affelay is trouwens wel klasse, voor CAM zeer goede speler en niet duur, dan zet je Rechter CAM affelay en linker CAM kan je Elia zetten, zeer snel en goed schot, hij is wel LM maar dat maakt niet zoveel uit.
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2011
  14. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gebeurd bij mij alleen maar als ik spelers van team A ook in team B heb zitten.
     
  15. marcie216

    marcie216 Active Member

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedoele De Jong van ajax, bedankt voor advies van affelay en elia, wat zijn goede prijzen voor beiden.

    Over dat moe worden was een vaarg, ik wist het niet, zat met OSM in de war, haha, maar heb pas 1500 coins, ben bezig met toernooi van 1000
     
  16. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Afellay is geweldig en echt niet duur! Heb hem zelf ook. Wel op de reservebank. :9
     
  17. marcie216

    marcie216 Active Member

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Formatiekaarten, zijn die voor altijd of niet? En wordt je chemy dan beter?
     
  18. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja zijn voor altijd, en ja als je de speler in de juiste formatie hebt word je chemistry beter. Het is vaak verstandiger om als je naar een bepaalde speler zoekt meteen naar de juiste formatie te zoeken. Zo doe ik dat tenminste altijd, scheelt een hoop geld. Als je nu een hoop spelers in de verkeerde formatie hebt dan zou ik deze verkopen en dezelfde spelers terug te kopen in de juiste formatie.
     
  19. marcie216

    marcie216 Active Member

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Maaar heb v bommel, schaars, huntelaar, heitinga, stekelenbirg, vrrtonhgen, em hebben allemaal verschikkende en wet niet echt een goede opstelling.
     
  20. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het is handig om dan die spelers gewoon te verkopen en dezelfde spelers in de juiste formatie terug te zetten.
    Paar goede formaties (voor mij zijn) 4-4-2 en 4-1-2-1-2.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina