ik mocht willen dat ik die gast was. lijkt me wel chill dat je zoveel coins heb enzo dat je gewoon if drogba weg geef.
Heb eens gekeken en als ST (staat hij minimum 1.5m) En het is idd een lekkere aanval Ik heb hier paar dagen geleden dacht ik ook die gast zen team laten zien. Dat team is pas gevreesd Zal zen team nog eens posten: http://img695.imageshack.us/img695/9295/suc30003r.jpg + hij heeft nog een heel BPL squad met ook allemaal informs en rooney en drogba in de spits. nu met het BPL TOTY heeft hij natuurlijk ook een paar TOTY's Zal morgen een screenie plaatsen daarvan Weet ik xD Ik ben zelfs ook niet eens zo heel erg goed Ik moet er eigelijk wel nog wat mee leren spelen want echt vlot loopt het nog niet vind ik. Al kan je met drogba of messi echt heerlijke kanonsschoten geven
Ik heb BPL, Russisch elftal, Portugees elftal, Liga bbva, Italiaans elftal en Seria A gehad. Wil nou nieuw team maken. Wou nu ligue 1 maar die hebben slechte verdedigers zeg hoogste is 82. of spelen ze allemaal heel chill ofzo? Iemand nog tips voor nieuw elftal? alleen liga bbva is mij goed bevallen. Premier league spelers handelen te langzaam en bbva is snel met passen draaien enz.
Ik vind een goed Serie A team zooo fijn spelen he. En qua verdedigers bij de Ligue 1, ze zijn wel goed hoor. Zoals: - Chalme IF, RB --> lekker snel: 85 en def: 86 - Sakho IF, CB --> Snel: 82 en def: 82 - Armand IF,CB--> middelsnel: 78, def: 83 - Traimoulana IF ( ofzoiets ), LB --> snel: 87, def: 85. Dan heb je wel goede verdedigers hoor Hoeveel coins heb je?
Ik moet ong. op 100k uitkomen geloof ik. EDIT: 4-3-3 Bastos LW-------Lopez/Chu young------- Hazard Obraniak IF------Toulalan/Gourcuff------- Mivaba IF Taiwo-----Armand If-------Diawara/ ???------Chamlmé If ---------------------GK???------------------- Iemand voor Vraagtekens?
http://www.fut11info.nl/fut.ashx Kijk daar maar even voor goede IF's. Bijvoorbeeld: [SPOILER1]Benoît Trémoulinas (IF1): 82LB van Girondins de Bordeaux Frans 87PACE 64SHO 84PAS 80DRI 85DEF 66HEAD Average price: 27k Wel top speler! Andil Rami (IF) 81CB van LOSC Lille Frans 75PACE 37SHO 70PAS 60DRI 84DEF 86HEAD Average price: 10k Wel top verdediger die ook redelijk snel is! Eden Hazard (IF1) 84RW van LOSC Lille Belgisch 88PACE 80SHO 83PAS 86DRI 56DEF 66HEAD Average price: 40k Lisandro López (IF2) 87ST van Olympique Lyonnais Argentijns 90PACE 90SHO 73PAS 83DRI 71DEF 82HEAD Average price: 113k ZIEKE SPELER [/spoiler1] Dit is toch wel het optimale team : --------IF Obraniak-----IF2 López----------IF Hazard----------- ------------G/G----------IF Bodmer--------IF Nêne--------------- --IF Trémoulinas----IF Rami-----IF Sakho------IF Chalmé----- -----------------------------IF Lloris---------------------------------- G/G = Gourcuff of Lucho Gonzalez