Mensen, ik hoorde laats iets over de IF's die nog gaan komen, maar wat is dat nou precies? Want je hebt nu steeds elke week de TOTY's van andere competities, maar wat komt daarna dan? Er komt ook nog een Rest of the World TTOTY weet ik, met Nederlandse spelers (Janssen, Dzsudzsak, Vertonghen en Wijnaldum heb ik gelezen) en Portugezen etc etc. Maar komen daarna nog mixes of komen alle TOTY's nog een keer? Want ze moeten het toch wel leuk houden?
inloggen op web app. dan op de console met een ander account telkens een nieuw team maken en die splers discarden, dan die coins trade aan mijn hoofd account
haha ja dat kan ook, ik heb dat met fut10 ook veel gedaan maar bij fut11 nog niet eerder gedaan, toch steeds 400 coins per keer, als je dan je trade pile vol zet en je doet dan op alles ongeveer 400 bieden dan heb je toch 12.000 coins per keer
mensen doen rare dingen als je geen coins heb en hopen dat je een fitness kaartje er bij heb levert toch weer 200 coins meer op.
Dan ben je echt triest als je zulke dingen verzint. Je hebt toch je coins opgemaakt? Speel gewoon een paar wedstrijden en je kan weer verder.
ik weet heus wel dat ik ze zelf heb opgemaakt hoor. maar wedstrijdjes spelen duurt langer en me verbinding valt vaak weg.
Ik heb: - Ook een LIGA BBVA team met ook veel van Barça en Real Madrid (Abidal, Adebayor, Benzema, Keita, Mascherano, Milito, Arbeloa etc.) - Braziliaans bronze + silver mixteam - 5000 coins - Drie keer 240 Microsoft Points gebruikt en jammer genoeg geen goede spelers gekregen Ik wil nog graag Piqué, Dani Alves, Sergio Busquets, Adriano, Valdés en Puyol. Momenteel bezig met veel tournaments en online potjes om coins te krijgen voor Puyol en Dani Alves.
Ik heb abidal--pique---pepe--ramos niet langs te komen. En in mn barclays: evra:terry:kompany:richards
Haha ik vind het best slim van Davejong, maar hoezo kom je aan 12.000 coins per keer, want die spelers zijn toch geen 12.000 waar met het discarden?
Als je al je spelers weg doet kom je uit om ongeveer 400 coins per keer (volgens Maver). Als je op je main account heel je trade pile volzet (30 items/spelers), krijg je dus 30x400 coins = 12.000 coins. Dan moet je wel 30 nieuwe accounts aanmaken maarja .
Pff dan ben je lang bezig zeg, dat duurt echt uren voor 12.000 coins. Kan je beter even 2x dat 4300 toernooi spelen
Of gewoon bronze packs van 400 kopen en alles op de lijst zetten. Ik begon gisteren met 800 coins en heb er nu 4.500. In 't totaal maar half uurtje werk per dag om steeds de spelers en items erop te zetten.
Weet jij trouwens voor hoeveel je bronze Fitness kaartjes kwijt kunt, gewoon 200 BIN? Heb er nog 30 ofzo