1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 Ultimate Team [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Luukiee09, 7 jun 2011.

  1. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Drogba, chem: 9
     
  2. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan je niet zin in de WebApp;)
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Waarom geen Malouda? Die is toch veel beter als Kalou, en qua chemistry zal hij niet veel achteruit gaan. Malouda heeft gewoon goede chemistry met Drogba (alleen nationaliteit niet).
     
  4. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zie je eigenlijk wanneer een speler TOTY is? Of is dat niet zichtbaar en dat je het dus gewoon moet weten? :9

    En welke search instellingen moet je gebruiken om goede spelers van 59 min. en 59 sec. te vinden? Want je hebt ook genoeg gouden spelers die niet interessant zijn. :+
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2011
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Er is geen verschil met andere IF's, dus je moet het inderdaad gewoon weten.

    Geduld is een schone zaak.
     
  6. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ok, thanks voor de tip. Dan ga ik nu maar eens even zoeken!
     
  7. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Waarom heeft ea opeens weer ervoor gekozen om een contact weg te halen bij spelers die invallen? Erg vervelend dit en vond het in FUT11 nou juist een verbetering dat het weg was.

    Ook vind ik het jammer dat spelers helemaal niet meer geblesseerd raken. Dat is ook pas sinds een maand of wat? Van best vaak naar helemaal niet meer. Vaag ???
     
  8. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij gingen de contracten er het hele jaar al af volgens mij, nooit opgevallen maar toch.
    Blessures heb ik nog wel, vandaag nog 2 gehad.
     
  9. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Contracten gingen er echt niet af bij mij. Ben een paar weken geleden weer begonnen en nu gaan ze er wel af en in die paar weken maar 1 speler met een blessure gehad terwijl ik er eerst meerdere op 1 dag had.
     
  10. Glexxzor

    Glexxzor Active Member

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerlijk? ik vind het het echt slecht.
    Die Drogba is 2meter lang en 2 meter breedt en ademt gewoon testosteron uit.
    Maar geef hem een schouderduw en hij verliest de bal al -.-
    Messi Is snel en technisch maar kom niet te dicht in de buurt van een ventje of hij word omver geblazen.

    Als ik een 1/2tje tussen messi en drogba probeer is het net alsof ze niet snappen of ze diep moeten lopen als ze gepast hebben.

    heb er 60k voor gekregen

    Nuja dan word het wel moeilijk.
    En kalou was voor de chem met drogba 11 te krijgen zoals krommetje al zei.


    Malouda kan ook idd.
    Mss moet ik hem eens proberen:)
     
  11. davejong

    davejong Active Member

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil net als glexxzor alleen nog, maar wedstrijd spelen dat als je win je een speler va nje tegenstander krijg.
     
  12. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch maar terug op Saha en Agbonlahor dan:)

    Ik raad je ook aan om een Full-IF verdediging te pakken en dan wat goede middenvelders, dan scoort Agbon er 3 à 4 per wedstrijd:9
     
  13. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Win je veel dan?

    Edit: Sorry voor 2 posts achter elkaar, was even vergeten dat ik net ookal wat postte:$
     
  14. Glexxzor

    Glexxzor Active Member

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    haha:D
    Ik had het gewoon met iemand gedaan die ik net 2 dagen van fifa kende.
    Ik ben dus eigelijk blij dat hij zen woord heeft gehouden en zen speler heeft weggegeven.
    Dit terwijl hij eigelijk niet zo heel veel geld heeft.
     
  15. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het ook één keer gedaan, maar dan om zijn Evra en een speler van vergelijkbare waarde van mij, dat is dus wat minder erg als je dan verliest. Ik heb die Evra nog steeds in mijn basis staan.
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Sorry dat ik het zeg, maar als je de überoverpowered Drogba samen met de überoverpowerde Messi slecht vind spelen, kan je er gewoon niet mee omgaan.
     
  17. Glexxzor

    Glexxzor Active Member

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Welja dat wil ik wel, maar vind het zo zonde om niet met drogba en messi te spelen



    Je mag dat zeggen hoor:D
    wss kan ik er ook niet mee spelen:)
    Daarom dat ik ook met hen blijf spelen zodat ik weet hoe ik ermee moet spelen
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Goed zo, want je moet die spelers écht niet weg doen hoor. Drogba is dé perfecte kopper, kopt alles er in, en een geniale beul die je never nooit van de bal af krijgt wanneer je hem goed bestuurd. Messi is normaal al extreem snel en behendig, maar de TOTY Messi zal dan wel nóg beter zijn. Probeer zonder de sprintkop te dribbelen, dus de bal dicht bij je houden. En ja, als je ruimte krijgt met één van beiden.. schieten natuurlijk :cool:.
     
  19. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het voor geen meter speelt, verkoop het en koop een ultiem ziek team. Je krijgt 3 miljoen coins? voor die 2. Daar kan je 4 beesten teams van maken...
     
  20. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Ze hebben toch ook totaal geen chemistry met elkaar, dus dan is het niet zo raar als ze kut samen spelen. of ligt dat aan mij?
     

Deel Deze Pagina