Zijn statistieken, ik heb er wel wat aantekeningen bij gezet: Acceleration-79 (Niet erg snel dus) Agility------ 87 (Hoezo zo'n hoge beweeglijkheid, wtf? ) Balance------ 88 Jumping------ 89 (Goed in luchtduels!) Reactions---- 90 Sprint Speed- 80 Stamina------ 95 Strength----- 82 Aggression--- 64 Positioning-- 81 Tact. Aware-- 32 Vision------- 86 Ball Control- 98 (Lekker voor dribbelen) Crossing----- 84 Curve-------- 92 (Lekker schot) Dribbling---- 93 (Lekkere dribbelaar) Finishing---- 99 (Lekker schot) FK *.-------- 87 Heading *.--- 88 (Goede kopper) Long Pass---- 76 Long Shots--- 93 (Lekker schot) Marking------ 12 Penalties---- 93 Short Pass--- 94 (Goed voor in de kaats) Shot Power--- 99 (Lekker schot) Slide Tackle- 18 Stand Tackle- 25 Volleys------ 99 (Lekker schot) Schot is lekker, en qua dribbelen zal hij ook wel fijn zijn. Probleem is alleen dat hij niet zo snel is en ook niet heel sterk is (82 is niet zó sterk, om de snelheid te compenseren). Aangezien Sony nu steeds gehackt wordt .
Heb net mijn eerste wedstrijd met TOTY Berbatov gespeeld. 3x gescoord, 3-0 gewonnen. Je moet hem denk ik gewoon juist gebruiken, draaien schieten. Je moet niet met hem gaan rennen idd. Edit - Thanks voor die stats. Ik heb hem inmiddels al gekocht en hij is inderdaad lekker beweeglijk en kan goed dribbelen. Snelheid is een minpuntje maar het stoort mij tot nu toe zeker nog niet. Nog maar even wat wedstrijden uitproberen dan!
Win ik ff de finale online met 6-0 . 4300 tournament bonus en 1500 voor de wedstrijd. Zo verdien je nog eens wat. Zat eerst niet op te letten en speelde alleen maar een 5* toernooi met een bonus van 1000. Dat schiet niet op
Dat 4300 toernooi is echt lekker, heb m ook al 7x gewonnen nu en daar heb ik toch al wat lekkere spelers van kunnen kopen.
Dat hoor ik wel vaker. Speelde net trouwens tegen een team dat was echt niet normaal. Sta 2-1 en in de 80e minuut verlies ik de connectie met de ea servers. Klotezooi. Heb daar normaal geen last van maar dit scheelt wel coins. Nu gaat met dnf ook nog is omlaag