Wie wil tegen mij spelen? Ik heb een silver team lijkt me wel leuk om me te meten met de anderen hier op het forum.
Heeft iemand nog tips/verbeteringen die ik zou kunnen gebruiken voor mijn LIGA BBVA team? Niet letten op de bronzen spelers op de bank en bij de reserves. Die had ik nodig voor een toernooi.
Hoeveel coins heb je tot je beschikking? Ik vind trouwens Berbatov TOTY heerlijk spelen. Ik heb nu 6 wedstrijden met hem gespeeld online en 17 goals gemaakt.
Momenteel erg weinig, iets van 5k. Maar over drie dagen begint dat toernooi met 5000 coins als bonus, dus dan ga ik lekker geld verdienen. Waarschijnlijk zullen de prijzen dan wel stijgen, maar zodra dat toernooi is afgelopen zullen ze (misschien) ook weer dalen.
Leuk die wedstrijden online tegen Drogba's en IF Saha. Gewoon LB + Y en ze winnen alles. Daarnaast schieten ze alles er ook nog eens in en een voorzet is helemaal niet te stoppen. Gatverdamme wat een hoerenspelers. Dat toernooi van 5000 was een foutje volgens mij. Hij staat er nu iig niet meer tussen.