Die loopt nog 2 dagen. Net nog gespeeld. Is de 1e bij online toernooien. Na dit toernooi komt er van 6000(?) coins.
Owja zou best kunnen, ik ben vandaag niet online geweest, ik dacht als hij hem niet ziet zal die weg zijn ofzo
Torres naast drogba lukt wel vele beter dan messi. mss moet ik wat oefenen met drogba idd gekregen van iemand die ik totaal niet ken xD die gast had een ziek team en ik moest tegen hem de finale van dat 4300 toernooi spelen. Was toen 4-2 gewonnen en heb hem sinds dien als vriend En nu geeft die me af en toe iets Daarnet weer 6k msp gekregen, niet echt iets goed maar wel 3 informs waardoor ik zometeen TOTY kompany kan kopen Mouthinio, vertonghe en cabaye. Vraag me wel af hoe het komt dat ik IF vertonghe kreeg
6000 Microsoft Points gekregen en je vindt dat niet echt iets goed? Dude, 6000 MSP is iets van €70 waard ofzo? Bedoel je niet 6000 coins? EDIT: Hoe dom kunnen mensen zijn? Ik heb vanmiddag mijn Adebayor met 4-2-2-2 formation en vijf contracten verkocht voor 3500 BIN terwijl ik 'm een paar weken geleden voor 1500 BIN had gekocht. Dus ik kijk net voor een nieuwe Adebayor met 4-3-3 formation, blijkt er iemand te zijn die 'm in 4-3-3 met 33 contracten voor 2000 BIN te koop heeft staan! Dus nu heb ik een Adebayor in de juiste formation met 33 contracten en ook nog eens 1500 coins winst.
ik weet heus het verschil wel tussen 6000 coins en 6000msp. En hoe zou ik anders aan 3 IF's komen met 6000 coins?
Rest of the world TOTY bekend met wat leuke Eredivisie spelers!: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#bdpLwSZpba1Vr Jammer dat Janssen geen 83/84 is. Maar Vertonghen, Dzudsak en Stekelenburg zien er wel heerlijk uit moet ik zeggen.
Ik ga toch maar het team van Real Madrid gebruiken en dan gebruik ik mijn Barcelona spelers als substitues. Gisteren een paar potjes online gespeeld met Real Madrid en dan win ik wel... Stiekem speelt het toch veel lekkerder dan Barcelona.
Zo, mijn voorhoede is zo goed als af. Nu m'n defense nog. Bestaat nu uit : Evra - Vidiç - Ferdinand - TOTY Sagna Wil ik nu gaan veranderend in TOTY Cole - TOTY Vidiç - Vervanging voor Ferdinand - TOTY Sagna. Ik heb de inform Pepe Reina al, wat een mafketel die keeper. Houd echt tyfus veel tegen.
Iemand hier die ervaring heeft met Raul Mereiles IF? Zijn stats zien er leuk uit, maarja of die ook lekker speelt Edit: Heb 'm gekocht
Netjes! Ga zo door, moest eigenlijk naar school (kwam van Orthodontist af) maar had me moeder gebeld, omdat het echt regent als een gek hoef ik die 3 uurjtes(waarvan 1 uur film kijken is) niet meer naar school Dus even de markt checken!
Wat een gekken zeg...4-1-2-1-2 Formation kaartje kost nu gewoon 15K de goedkoopste....WTF?..verleden week tikte ik hem nog op de kop voor 8 a 9 K.... Hetzelfde met contractkaartjes.normaal kon je ze op woensdag avond voor 200 a 250 kopen,nu gewoon 350 a 400