Momenteel mijn team: (wat veranderd omdat ik toch weer 4-2-3-1 wou spelen) http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#ikNZsN0Xba2CH Weet dat ik nog wat shit moet aanpassen maar dat komt wel als ik IF Benzema heb
Zie ik net een Parker voor 81,5k op de trade staan, maar moest even wachten totdat mn Raul Meireles en Fabregas weg waren, zijn ze beide weg staat er geen meer op voor zo'n goeie prijs
MOoi team! Jammer.... speel nu de finale van 4300 toernooi. Moet tegen een team met veel IF's en alleen maar barca en real madrid spelers. heb maar een 4,5 ster maar sta met rust 2-0 voor En is Samba IF1 (die van 80) ook zo een beest of kan ik beter die Samba IF2(toty) kopen?
Samba of King IF of een andere sterke verdediger ipv Dawson. Ikzelf vind Jones niet zo lekker spelen, maarja als jij dat wel vind is het goed genoeg
Ok heb momenteel gallas, en kompany als CV. Wie zou ik halen, COle (Linksback 84 11.000) Van der vaart 11.000 Cam 85 of Samba IF80 10.000 of Anelka 85 10.000 Of ferdinand 85 10.000 Heb momenteel dit als team : Spitsen : Agbonlahor, saha(jerome) Middenveld : Toure(rodwell), barry(fletcher) CVM , rosicky joe cole(Wilshere)CAM verd : Aurelio(fabio), kompany, gallas, johnson
Had een budget van 11k, deed juiste formatie enz, en kreeg ik die spelers (waren enige interessante) hado p Linksback nog niemand Ofja Wel iemand maar niet juiste formatie, heb ik nu ewl en meteen een goede 84
Hebben jullIe ook dat de connectie soms helemaal kut is terwijl je wel 3 groene streepjes hebt. Echt heel klote want dat verpest gewoon je wedstrijd en je kan ook de 1e 5 minuten niet quitten.