Een een super Ligue 1 Team maak je ook voor 100k Geloof mij, dat speelt lekkerder. Dan heb je ook veel meer keus voor je eigen speelstijl PS: voor 100k Kan je ook een heerlijk 4-2-2-2 Serie A team maken, was ik nog even vergeten.
Wie wil zo de trade pile ball glitch met mij doen? We doen het eerst met bronze apelers en dan met gouden. Ik vervang alles als het fout gaat! Voeg me toe op xbl!
Dan traden we spelers en krijgen we ze allebei. Dus ik krijg jouw spelers en jij mijne. En we behouden onze eigen wel ieman interesse? We doen eerst met bronze
heb ik net gedaan en het begint weer beter te gaan De laatste tijd hoor ik dit vaker, maar ik vertrouw het toch niet echt
Heb je goede spelers? No offence, maar lees jij ook wat hier gezegt word? Heb al verschillende keren men team gepost. Toevoegen mag, maar of ik meedoe is nog de vraag
We moeten morgen nog eens een potje spelen Edit: Ik en SanderDob hebben eens even die trade pile ball glitch gedaan, werkt niet.
Ik heb jullie advies (weer) nodig: ik had veel verwacht van een Spaans team, maar toch vind ik niet lekker spelen, zelfs niet met elke speler in dezelfde formatie en met 100 chemistry. Online kan ik gewoon niet op tegen anderen en als ik gewoon een potje online non-Ultimate Team speel, win ik wel met teams als Real Madrid, Barça en Atlético Madrid. Wat speelt volgens jullie met 100 chemistry echt lekker? Volgens mij hebben veel mensen een BPL team. Is het misschien beter dat ik dat ook doe? Of is een goed BPL team zonder IF spelers prijzig? Spaanse spelers zijn opzich niet erg duur, maar ja, ik vind het toch niet lekker spelen...
Waar zijn de rest van je coins dan? Met de coins vanuit die twee spelers kan je wel een heel IF spaans team maken man .
Dit is mijn team nu heb nog 200k over wie zal ik halen Cassilas Ramos- albiol if - Pepe -marcelo 84 if Ozil - alonso - kaka C.Ronaldo - benzema if - di Maria Zal ik ozil en Pepe invorm nemen of Ramos / di. Maria/ alonso iemand ervaring met die spelers invorm